Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

PRICE DROP! Christmas Advent Calendar Mystery Deal - £500 Selfridges, Liberty London, Harrods, Glossybox, Radley, L'Occitane and MORE! | Wowcher Reviews

1.3 Rating 267 Reviews
Read Wowcher Reviews

About Wowcher:

• Get up to 80% off restaurants, attractions, hotels, entertainment, spas and more around the UK!

• Save on the latest fashion trends, the most craved kids’ toys, the most desirable home furnishings and more!

• No matter what your tastes may be, our restaurant offers are bound to delight everyone with offers on everything from bottomless brunches to extravagant dining experiences!

• Looking to jet-set without breaking the bank? We have great offers on a huge variety of destinations, be it a weekend stay in Paris, a gorgeous Caribbean cruise, or a Safari adventure in South Africa.

• Make sure to Check Wowcher First for incredible new deals launching every day of the week!

Visit Product Page
Even though this was described as mystery for £20 inc postage, you hope its good value, the advent calendar isn't worth much. After purchasing you need to pay £5 extra for postage, you then are aware no brands are involved. I clicked Stitch/Cartoon option as thought my daughter would enjoy it Sadly what I received is nothing like it, im pretty sure on Shein/Temu they're valued at £4 Very very disappointed and a disappointed daughter too Complete waste of £20
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 2 months ago
The headline of this offer is not reflected in the advent calendar’s available. There are no named advent calendar’s and the choice (once you’ve paid for the ‘surprise’ advent calendar) are predominantly girls or women’s jewellery. I bought one for me and one for my husband. There are no male choices. Having received the calendars they are quite small - A4 size - and the external picture on one is quite basic. These would not be a good option as a surprise for someone who you might want to impress.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 2 months ago
Clare Mclean
Verified Reviewer
Cheap rubbish and not worth the money
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 2 months ago
It's never been delivered....took my money but never posted it.....feel I've been scammed.....so ends my shopping with wowcher
Helpful Report
Posted 2 months ago
We are sorry to hear this. I have reached out to the merchant on your behalf. Please expect a response within 3 working days. (While these are our guideline times, the merchant might respond sooner.) If you haven't heard back from the merchant within that time frame, please contact us again for further investigation. You will also receive an email notification of the outcome. Kind regards, Wowcher
Posted 2 months ago
absolute rubbish very misleading received this child like advent calender cost me 20 pounds last time i get sucked in i hope
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 2 months ago
The proof was in the pudding! Really felt duped by this advertising! Implied you stood a high chance of getting at least 1 special little sample treat by well known brand even if you end up with the bog standard generic calendar from a brand not mentioned. My daughter will get this for Christmas but I felt £20 (with postage) was too much for the flimsy box sent in the post. Shoddy indeed. Really disappointed.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 2 months ago
The advent calendar is nothing like Wowcher describes it verbally or in the photos. Utter cheap and shoddy rubbish. Have asked for a refund on 11 September. As yet have not tesponded to me.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 2 months ago
I haven't received it yet.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 2 months ago