Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

PRICE DROP! Christmas Advent Calendar Mystery Deal - £500 Selfridges, Liberty London, Harrods, Glossybox, Radley, L'Occitane and MORE! | Wowcher Reviews

1.3 Rating 267 Reviews
Read Wowcher Reviews

About Wowcher:

• Get up to 80% off restaurants, attractions, hotels, entertainment, spas and more around the UK!

• Save on the latest fashion trends, the most craved kids’ toys, the most desirable home furnishings and more!

• No matter what your tastes may be, our restaurant offers are bound to delight everyone with offers on everything from bottomless brunches to extravagant dining experiences!

• Looking to jet-set without breaking the bank? We have great offers on a huge variety of destinations, be it a weekend stay in Paris, a gorgeous Caribbean cruise, or a Safari adventure in South Africa.

• Make sure to Check Wowcher First for incredible new deals launching every day of the week!

Visit Product Page
I never received the calendars although it says delivered- I have never not received my orders from anywhere before so can only conclude delivered to wrong address or a mistake has been made.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, we will get back to you through email. Kind regards Wowcher
Posted 2 months ago
Guess it was always a risk.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience If you do not like the gift/ item, the gift/ item cannot be exchanged for an alternative gift/ item. Kind regards Wowcher
Posted 2 months ago
Not as glamorous as it was made out to be honest !
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience If you do not like the gift/ item, the gift/ item cannot be exchanged for an alternative gift/ item. Kind regards Wowcher
Posted 2 months ago
The advert is very misleading. It's a jewellery advent calender with cheap metal pieces of jewellery. Not value for money in the least.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience If you do not like the gift/ item, the gift/ item cannot be exchanged for an alternative gift/ item. Kind regards Wowcher
Posted 2 months ago
Absolutely rubbish, pure tat. It is as do small it fit through my letterbox. The contents were worse than the inside of a cheap Christmas cracker. More suitable for a 5 year old. Cartoon character earings and necklace. Honestly, I couldn’t believe someone would gave the nerve to sell it ! Nothing like I expected. I’ve put a kiddies juice bottle beside for comparison. Please, don’t buy
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience If you do not like the gift/ item, the gift/ item cannot be exchanged for an alternative gift/ item. Kind regards Wowcher
Posted 2 months ago
My advent calendar is not as expected, its low quality jewellery aimed at a teen. I would have preferred nice chocolates over cheap jewellery. This was a first-time, one-off, offer that I tried after seeing an influencer post and I will not repeat nor am I impressed to follow either account in future.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your review. I am sorry to hear your comments. I can see we have since spoken with you on your case. Many Thanks Wowcher Team
Posted 2 months ago
I am not happy with the price and I think the advertising is misleading, you almost certainly get some trinkets that have no real value as the good calendars if any are probably just a handful. The most you can win is not even hand creams or body care but Christmasy jewellery made of stainless steel for children.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 2 months ago
Not impressed got all the same and saw cheaper on eBay. Then refused. Refund
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 2 months ago