Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Christmas Advent Calendar Mystery Deal - £500 Selfridges, Liberty London, Harrods, Glossybox, Radley, L'Occitane and MORE! | Wowcher Reviews

1.3 Rating 280 Reviews
Read Wowcher Reviews

About Wowcher:

• Get up to 80% off restaurants, attractions, hotels, entertainment, spas and more around the UK!

• Save on the latest fashion trends, the most craved kids’ toys, the most desirable home furnishings and more!

• No matter what your tastes may be, our restaurant offers are bound to delight everyone with offers on everything from bottomless brunches to extravagant dining experiences!

• Looking to jet-set without breaking the bank? We have great offers on a huge variety of destinations, be it a weekend stay in Paris, a gorgeous Caribbean cruise, or a Safari adventure in South Africa.

• Make sure to Check Wowcher First for incredible new deals launching every day of the week!

Visit Product Page
Terrible quality and a rip off for money
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, we will get back to you through email. Many thanks, Wowcher.
Posted 7 months ago
I received a jewellery advent calendar, unfortunately, I was very disappointed with the purchase. The quality of the outer packaging was quite cheap looking and the jewellery was much the same. Very plasticky looking and like something you’d buy for a child. It all looks quite a low quality which is a shame.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your review. I am sorry to hear that, I am sorry to hear you are not happy with the product you have received. This was advertised as a mystery deal and a list of the available products were provided in the original advertisement along with the RRP. Many Thanks Wowcher Team
Posted 7 months ago
Not worth the £15 + £4.99 delivery costs. Brought 3, ended up with 3 of the same plus 3 x £4.99 delivery which is ridiculous..
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your review. I am sorry to hear your comments. I am sorry to hear you are not happy with the product you have received. This was advertised as a mystery deal and a list of the available products were provided in the original advertisement along with the RRP.  We can confirm that postage is charged on a per voucher basis. You can locate this information on your voucher under the 'Important information' section, as well as under 'The Fine Print' section of the deal advert at purchase. Many Thanks   Wowcher Team
Posted 7 months ago
Absolutely rubbish it’s not an advent calendar but a plastic tray with very cheap nasty jewlery that you could pick up on a market stall for a £5 Made a complaint a week ago but nothing DONT WASTE YOUR MOBEY
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your review. I am sorry to hear your comments. I can see we have since spoken with you on your case. Please keep a look out for the merchant’s reply. Many Thanks Wowcher Team
Posted 7 months ago
£14.99 and £4.99 p&p not worth the money and no it was a named brand. Very poor and disappointing. Avoid!
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your review. I am sorry to hear that, I am sorry to hear you are not happy with the product you have received. This was advertised as a mystery deal and a list of the available products were provided in the original advertisement along with the RRP. Many Thanks Wowcher Team
Posted 7 months ago
Absolutely rubbish quality ones I got. Nothing special at all.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your review. I am sorry to hear your comments. I I am sorry to hear you are not happy with the product you have received. This was advertised as a mystery deal and a list of the available products were provided in the original advertisement along with the RRP.  Many Thanks   Wowcher Team
Posted 7 months ago
Buyer beware. I wasn't expecting the Liberty advent calender shown in the photo but neither was I expecting something that was worth LESS than the £4.99 P&P paid for it, never mind the actual price of £14.99. Besides it being slightly damaged before or during transit, it was smaller than any other advent calendar I've bought and looked really cheap. Also I felt the process was a bit unclear to the uninitiated and I didn't realise I was choosing this specific calendar. I would have rejected it otherwise. Confusing process and I won't make the mistake of doing this with any larger deals eg mystery holiday deals for this reason.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your review.  I am sorry to hear you are not happy with the product you have received. This was advertised as a mystery deal and a list of the available products were provided in the original advertisement along with the RRP.  Many Thanks   Wowcher Team
Posted 7 months ago
Yet to receive!! Estimated delivery date 8 days ago
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, we will get back to you through email. Many thanks, Wowcher.
Posted 7 months ago