Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

PRICE DROP! Christmas Advent Calendar Mystery Deal - £500 Selfridges, Liberty London, Harrods, Glossybox, Radley, L'Occitane and MORE! | Wowcher Reviews

1.3 Rating 267 Reviews
Read Wowcher Reviews

About Wowcher:

• Get up to 80% off restaurants, attractions, hotels, entertainment, spas and more around the UK!

• Save on the latest fashion trends, the most craved kids’ toys, the most desirable home furnishings and more!

• No matter what your tastes may be, our restaurant offers are bound to delight everyone with offers on everything from bottomless brunches to extravagant dining experiences!

• Looking to jet-set without breaking the bank? We have great offers on a huge variety of destinations, be it a weekend stay in Paris, a gorgeous Caribbean cruise, or a Safari adventure in South Africa.

• Make sure to Check Wowcher First for incredible new deals launching every day of the week!

Visit Product Page
Karen
Verified Reviewer
Incentivized
Really poor quality and not worth money. Sending back for refund.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, we will get back to you through email. Many thanks, Wowcher.
Posted 1 month ago
An absolute ripoff
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, we will get back to you through email.| If you do not like the gift/ item, the gift/ item cannot be exchanged for an alternative gift/ item. Kind regards Wowcher
Posted 1 month ago
What a dreadful deal. I paid £14 plus £4.99 postage and received a “luxury” jewellery advent calendar that I would value at maybe £5 max. I have been really happy with past Wowcher purchases but honestly this was absolute tat and is really only fit for the bin. A total con - you couldn’t even give it to a teenager.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience If you do not like the gift/ item, the gift/ item cannot be exchanged for an alternative gift/ item. Kind regards Wowcher
Posted 1 month ago
Christina Thomas
Verified Reviewer
Absolute rubbish postage cost more than it's worth
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 1 month ago
Karen
Verified Reviewer
Incentivized
Rubbish, tiny Advent Calendar, faded print on the surface haven't opened the windows but I am not expecting any nice jewellery!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 1 month ago
Awful , plus had to pay £5 delivery. The and more means they can send you a cheap plastic jewellery calendar that would probably cost less than £10. Definitely not a bargain.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 1 month ago
not as elegent as looked in photo have to assemble self and pockets for gifts really small
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. I am sorry to hear that, I am sorry to hear you are not happy with the product you have received. This was advertised as a mystery deal and a list of the available products were provided in the original advertisement along with the RRP. Many Thanks Wowcher Team
Posted 1 month ago
Was very disappointed with the calendar I received. The jewellery was out dated so I returned it at a cost of £5. £4.99 for postage for it to be sent out and £5 to return it. I won’t be using Wowcher ever again
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, we will get back to you through email. Many thanks, Wowcher.
Posted 1 month ago