Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

S24 Ultra Smartphone - 6.53-inch HD Display, Quad-Core Processor, Dual SIM, 8MP Camera, 2400mAh Battery - Mobile Phone (Unlocked, 16GB Storage) | Wowcher Reviews

1.1 Rating 161 Reviews
Read Wowcher Reviews

About Wowcher:

• Get up to 80% off restaurants, attractions, hotels, entertainment, spas and more around the UK!

• Save on the latest fashion trends, the most craved kids’ toys, the most desirable home furnishings and more!

• No matter what your tastes may be, our restaurant offers are bound to delight everyone with offers on everything from bottomless brunches to extravagant dining experiences!

• Looking to jet-set without breaking the bank? We have great offers on a huge variety of destinations, be it a weekend stay in Paris, a gorgeous Caribbean cruise, or a Safari adventure in South Africa.

• Make sure to Check Wowcher First for incredible new deals launching every day of the week!

Visit Product Page
Not received this item yet
Helpful Report
Posted 1 month ago
We are sorry to hear this. I have reached out to the merchant on your behalf. Please expect a response within 3 working days. (While these are our guideline times, the merchant might respond sooner.) If you haven't heard back from the merchant within that time frame, please contact us again for further investigation. You will also receive an email notification of the outcome. Kind regards, Wowcher
Posted 1 month ago
Unable to review as we are now well over 2 week past when I should have received this and it still hasn't arrived. Have contacted the seller and wowcher have also contacted the seller (asking them to respond to me in 72hrs and that was over a week ago) and they have not responded to either emails, definetely would not recommend this product
Helpful Report
Posted 1 month ago
We are sorry to hear this. I have reached out to the merchant on your behalf. Please expect a response within 3 working days. (While these are our guideline times, the merchant might respond sooner.) If you haven't heard back from the merchant within that time frame, please contact us again for further investigation. You will also receive an email notification of the outcome. Kind regards, Wowcher
Posted 1 month ago
Still haven't received my order and not getting any response to emails
Helpful Report
Posted 1 month ago
I am sorry to hear that you have not received your goods. The advertised delivery period can be located on the bottom of your voucher, having checked your order I can see that your order is still within the designated delivery period. Please contact us if you haven't received your goods after the advertised delivery period.
Posted 1 month ago
I am sorry but I have not received it yet
Helpful Report
Posted 1 month ago
I am sorry to hear that you have not received your goods. The advertised delivery period can be located on the bottom of your voucher, having checked your order I can see that your order is still within the designated delivery period. Please contact us if you haven't received your goods after the advertised delivery period.
Posted 1 month ago
I paid for the phone and paid the delivery charge of £9.99 but never received my purchase so there is nothing to review! this is a bad company to buy any phone from
Helpful Report
Posted 1 month ago
I am sorry to hear that you have not received your goods. The advertised delivery period can be located on the bottom of your voucher, having checked your order I can see that your order is still within the designated delivery period. Please contact us if you haven't received your goods after the advertised delivery period.
Posted 1 month ago
Author didn't leave any comments.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello, We can confirm this order is still currently within the 14working day delivery period and is due to be delivered by 24-10-2025.
Posted 1 month ago
I haven't received my phone, i have sent countless emails as this is the only point of contact wowcher gives you in order to contact the company
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello, We can confirm this order is still currently within the 14 working day delivery period and is due to be delivered by 24-10-2025.
Posted 1 month ago
Still not arrived!!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Sorry to hear that - I have chased the merchant for you. Please await a response from the merchant within 3 working days (These are our guideline times, and the merchant could respond sooner). If in that time the merchant has not responded, then please come back to us to investigate further - You will also be notified via email of the outcome. Kind regards Wowcher
Posted 1 month ago