Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

S24 Ultra Smartphone - 6.53-inch HD Display, Quad-Core Processor, Dual SIM, 8MP Camera, 2400mAh Battery - Mobile Phone (Unlocked, 16GB Storage) | Wowcher Reviews

1.1 Rating 161 Reviews
Read Wowcher Reviews

About Wowcher:

• Get up to 80% off restaurants, attractions, hotels, entertainment, spas and more around the UK!

• Save on the latest fashion trends, the most craved kids’ toys, the most desirable home furnishings and more!

• No matter what your tastes may be, our restaurant offers are bound to delight everyone with offers on everything from bottomless brunches to extravagant dining experiences!

• Looking to jet-set without breaking the bank? We have great offers on a huge variety of destinations, be it a weekend stay in Paris, a gorgeous Caribbean cruise, or a Safari adventure in South Africa.

• Make sure to Check Wowcher First for incredible new deals launching every day of the week!

Visit Product Page
I have still not received my order I have emailed the company 4x and they still have not responded. Not sure if it's a legit company but I had paid for the S24 and delivery charges. My expected delivery date was for the 15th October I have emailed Cyrus@ZonkeShop.com numerous times no response. It's getting frustrating now.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, we will get back to you through email. Many thanks, Wowcher.
Posted 1 month ago
I never received the phone so I won't be buying anything else again
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, we will get back to you through email. Many thanks, Wowcher.
Posted 1 month ago
"HOW CAN I GIVE YOU A REVIEW WHEN NEITHER OF THE TWO S24 ULTRA MOBILE PHONES HAVE BEEN DELIVERED???"
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. I am sorry to hear your comments. I can see we have since spoken with you on your case. Please keep a look out for the merchant’s reply. Many Thanks Wowcher Team
Posted 1 month ago
I can't write anything positive about the phone because I haven't received it even though it was supposed to arrive on the 15th. I sent numerous emails to the vendor but never received a reply or any notifications about the progress of my order.
Helpful Report
Posted 1 month ago
I am sorry to hear that you have not received your goods. The advertised delivery period can be located on the bottom of your voucher, having checked your order I can see that your order is still within the designated delivery period. Please contact us if you haven't received your goods after the advertised delivery period.
Posted 1 month ago
Item not received. Company e mailed via link on Wowcher. No reply. Cannot give review on item as I have not got it ?
Helpful Report
Posted 1 month ago
I am sorry to hear that you have not received your goods. The advertised delivery period can be located on the bottom of your voucher, having checked your order I can see that your order is still within the designated delivery period. Please contact us if you haven't received your goods after the advertised delivery period.
Posted 1 month ago
Don't order stuff from here as still waiting for my phones emailed the company 4 times now not one reply back should of been delivered no later then 15 October now it's now the 24 October still not turned on they even taken down the track my order so they taken money but not products
Helpful Report
Posted 1 month ago
I am sorry to hear that you have not received your goods. The advertised delivery period can be located on the bottom of your voucher, having checked your order I can see that your order is still within the designated delivery period. Please contact us if you haven't received your goods after the advertised delivery period.
Posted 1 month ago
I paid and i never get the phone and its over 2 months now . I did contact Dreamera tech LTD on they email Cyrus@Zonekahop.com for 4 times but one even coming back to my email . Still until today 23/10/25 No phone .
Helpful Report
Posted 1 month ago
I am sorry to hear that you have not received your goods. The advertised delivery period can be located on the bottom of your voucher, having checked your order I can see that your order is still within the designated delivery period. Please contact us if you haven't received your goods after the advertised delivery period.
Posted 1 month ago
Sorry cannot review this product as it still hasn't been delivered & no reply to the enquiry I sent them, so not sure whether I have been scammed
Helpful Report
Posted 1 month ago
Sorry to hear that - I have chased the merchant for you. Please await a response from the merchant within 3 working days (These are our guideline times, and the merchant could respond sooner). If in that time the merchant has not responded, then please come back to us to investigate further - You will also be notified via email of the outcome. Kind regards Wowcher
Posted 1 month ago