“Werkt dit supplement echt? Ja, na een paar weken merkte ik wel verschil bij mijn kooikerhondje van 10. Ze had al tijden last van losse ontlasting en een opgeblazen buikje. Is het snel merkbaar? Nou niet meteen, het duurde wel even voordat ik resultaat zag. Maar na een tijdje werd haar stoelgang gewoon normaler. Helpt het bij alle klachten? Bij haar wel, ze heeft nu veel minder last van die vervelende darmproblemen. Ben ik tevreden met de aankoop? Zeker wel, het doet precies wat er op de verpakking staat. zou ik het opnieuw kopen? Absoluut, want het werkt gewoon goed voor haar spijsvertering.”
“Figo heeft overgewicht en ik let goed op zijn eten en calorieën. Dit supplement past perfect bij zijn dieet en zijn maag lijkt er rustiger van te worden. Geen last meer van die opgeblazen buik na het eten.”
“Dirk komt uit het asiel en had echt een gevoelige maag door zijn moeilijke start. Dit spul heeft hem super geholpen, geen rare buikjes meer! Hij is nu een gelukkige hond met een tevreden buikje.”
“Gina heeft al een tijdje last van losse ontlasting en dat was lastig met de dagopvang. Na een paar weken deze probiotica is haar stoelgang veel normaler geworden. Enige minpunt is dat het even duurt voordat je resultaat ziet.”
“Bonnie had vaak problemen met haar maag en losse ontlasting. Na een paar weken deze probiotica te geven is dat veel beter geworden. Rustige buik nu en normale stoelgang.”
“Heb eerst een kleine verpakking besteld omdat Luna van 12 al vaker problemen had met haar maag en darm en ik niet meteen veel geld wilde uitgeven aan weer een middel dat misschien niet zou helpen. Na een paar weken merkte ik dat haar stoelgang regelmatiger werd en ze minder last had van opgeblazen buik na het eten. Het duurde wel even voordat ik echt verschil zag maar nu na een aantal weken is het duidelijk beter. Ben inmiddels overtuigd en heb een grotere verpakking besteld. Luna heeft er geen moeite mee om de probiotica te nemen en het lijkt haar spijsvertering echt te helpen. Voor een hond van haar leeftijd is dit soort ondersteuning wel belangrijk geworden.”
“Mijn oude hond had altijd buikproblemen en losse ontlasting. Na een paar weken deze probiotica is dat echt veel beter geworden hij heeft nu gewoon normale poep. Ben er wel tevreden mee.”