“Had lang getwijfeld maar eindelijk besloten om dit te proberen voor kiki haar maagproblemen. Eerste keer zo'n supplement gekocht dus wist niet goed wat te verwachten. Na een paar weken is er wel iets veranderd maar niet zo spectaculair als gehoopt, Ze heeft nog steeds af en toe last. Doet wel iets maar had meer verwacht voor de prijs.”
“Jesse heeft altijd al een gevoelige maag gehad en ik was eerlijk gezegd sceptisch omdat we al zoveel hadden geprobeerd. Vorige probiotica van een ander merk hielpen totaal niet en maakten het zelfs erger. Deze werkt wel echt, zijn ontlasting is veel regelmatiger geworden na een paar weken. Alleen jammer dat hij er soms nog wat misselijk van wordt in het begin, maar dat trekt wel bij. Veel beter dan wat we eerst hadden.”
“Fien is een actieve Franse Bulldog en had altijd last van een gevoelige maag na trainingen. sinds ze deze probiotica krijgt geen last meer van diarree en ze presteert beter bij agility.”