“Na jarenlang Hill's i/d te gebruiken voor puppy's met darmproblemen ben ik overgestapt op dit product. Werkt sneller dan de duurdere veterinaire merken en voor de hele fokkerij veel voordeliger. Roos had altijd wat last van zachte ontlasting maar dat is nu verleden tijd.”
“Heb dit gekocht voor Figo omdat hij regelmatig last had van zijn maag. Woon in een appartement dus kan niet zomaar naar buiten als er problemen zijn met zijn stoelgang. Na een paar weken merkte ik dat zijn ontlasting wat normaler werd en hij minder vaak wakker werd 's nachts met buikpijn. Het effect was niet direct maar heeft wel even geduurd voor ik verschil zag. Prijs is aan de hoge kant maar werkt redelijk goed. Enige nadeel is dat de tabletten vrij groot zijn en Figo ze niet altijd wil slikken zonder dat ik ze door zijn eten moet mengen. Over het algemeen tevreden maar had sneller resultaat verwacht gezien de prijs die je ervoor betaalt.”
“Als beginnende hondenbezitter was ik wat onzeker over Levi's darmklachten. Dit probiotica besteld en binnen een paar weken was zijn stoelgang veel regelmatiger geworden. Ben blij dat ik dit probeerde want het heeft echt gehoppen.”
“Heb al verschillende probiotica geprobeerd voor Indy omdat ze vaak last heeft van haar buik na het eten van van alles wat ze buiten vindt in onze grote tuin. Dit merk werkt beter dan het vorige spul van de dierenwinkel. Haar stoelgang is nu veel regelmatiger en ze heeft minder vaak dat opgeblazen gevoel. Alleen jammer dat het wat duur is vergeleken met andere merken, maar het resultaat is wel duidelijk zichtbaar.”