Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Nissan Note 2013-2020 Car Mats Reviews

4.8 Rating 19 Reviews
Read CarMats.co.uk Reviews

About CarMats.co.uk:

Our bespoke carpet and rubber car mats fit seamlessly into your vehicle. Not one-size-fits-all, our car mats are hard-wearing and come perfectly tailored for any car model and make.

All of our car floor mats are made to order in the UK and even better... you’ll get FREE delivery on orders over £30.

Visit Product Page

Email:

hello@carmats.co.uk

Author didn't leave any comments.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Michelle Squier
Verified Reviewer
Author didn't leave any comments.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Author didn't leave any comments.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Carol Coulson
Verified Reviewer
“Love my mats fit is perfect”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Zsolt Perlaky
Verified Reviewer
“Don't buy mats if you have Nissan Note 2017. I received a totally different product that didn't fit at all. The attachment points didn't match so couldn't secure the driver mat. Way too short didn't reach the pedals, width did not match, the back seat mats were too wide curled up on the side. When I sent them photos they acknowledged the mistake and couldn't provide the right fit and just refunded the money. I payed 53 euros and waisted 2 weeks of my time with the whole procedure. Why are you still advertising this mat for Nissan Note 2017 if you acknowledged to me that you don't have the right fit? This company is a joke”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Zsolt Thank you for your order & for leaving a review. I'm sorry to hear about your experience of purchasing mats through ourselves, please accept my apologies for the inconvenience caused. The mats we sell for the Nissan Note are the same shape as the original Nissan car mats, these are the correct mats for a Nissan Note 2017. These don't fit your vehicle as I think your vehicle has had an aftermarket set fitted previously which has different fixing locations. As we couldn't supply a set of mats that matched the ones currently in your vehicle we offered a full refund without having to return the order.
Posted 6 months ago
Michael Welch
Verified Reviewer
Author didn't leave any comments.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Richard Dale
Verified Reviewer
Author didn't leave any comments.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Ciaran Mooney
Verified Reviewer
“Fits perfectly”
Helpful Report
Posted 11 months ago