kinex Reviews

1.99 Rating 182 Reviews
25 %
of reviewers recommend kinex
Read kinex Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Terry in Manchester was a great help, would recommend.
Posted 3 weeks ago
Chloe very good conversation with her and I'm very appreciated what she done .
Posted 3 weeks ago
Great service
Posted 3 weeks ago
Quick and easy
Posted 1 month ago
Great service really happy!
Posted 2 months ago
Just the worst service from Kinex
My father a customer of Kinex since 2016 a pensioner 86 years of age and retired from his business.
We noticed his broadband was poor during Covid 19 turns out his 17mb broadband was kicking out 0.7mb/a
And could we get through. Nope line dropped every time seems like getting through is impossible. Add to this is his lamentable mobile service 1GB data costing £11 per month with 16 months left
We cancelled hoping that as an elderly pensioner who put his trust in them would be offered goodwill

No not at all. If he were to pay £11 per month until the end of his contract it would only be £176 but they want to cripple him with £350 for early termination

They can waive the charges but they won’t so upset. And they brag they are better than BT AND THREE. I’ve been a customer of these and even though Bt have made mistakes they’ve been great at making things right.

Please people if you’re thinking of going with Kinex don’t. They are crooked and lacking any goodwill.

Shame on them stealing so much from a pensioner who fought for the uk and other countries freedoms.

Kinex you’re rotten to the core
Posted 2 months ago
Hi Mr. Foreman,

Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform.

We're sorry to hear you have some concerns in relation to the service your father has received. I should stress that our termination charges can be viewed online at any time via the 'Charges Schedule' on the kinex website.

We're keen to see if there's anything we can do at this stage to help with your concerns, so I will send you a private message for more information.

Kind regards,

Owen
Customer Service
Posted 1 month ago
i was given a bill for over 3300, i havent worked for 5 months so how can i owe 647 pound in electric when there was no one there, they have pushed me to the brink, i am now so stressed my M.E has taken over. I can not cope anymore. This is the worst mistake of my life and it has even made me question my role in the business. I love doing what i do but this has really put me under. Do not make the same mistake. I was told my electric would be 34.00 my phones 69 and my broadband 34.98. i have been with them eleven months and paid 2472 pounds so how on earth can i have an outstanding bill of 3300.
Posted 2 months ago
Hi Ms. Norgrove,

Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform.

We're sorry to hear you have some concerns in relation to the service you have received.

We're keen to see if there's anything we can do at this stage to help with your concerns, so I will send you a private message for more information.

Kind regards,

Owen
Customer Service
Posted 1 month ago
I have just had a bill for 3368.10, i have been closed for 5 months i was told i would have fixed prices but it is all over the place. Lynn has been really great with me but i have spoken to at least 20 people who tell me all different things. Getting with this company has destroyed me, today im not in work the stress has triggered my M.E and has pushed me to really think about leaving the business me and my mum built from nothing, i just cant cope anymore. I will never tell anyone to go to this company. im broken.
Posted 2 months ago
Do not use this company, no one knows whats going on, they do supply a service but ask you to pay money, when you refuse to pay a bill for no service they send you to debt collectors!
Worst company ever! All staff are confused and dont know whats happening, Whole lots of fools..... this company needs to be closed down as they are terrible and just want money !
Posted 2 months ago
Good morning, Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform. We're sorry to hear you have some concerns in relation to the service you have received. We're keen to see if there's anything we can do at this stage to help with your concerns, so I will send you a private message for more information. Kind regards, Owen Customer Service
Posted 1 month ago
Customer service is brilliant, I’ve never had to wait longer than an hour to get through and within 3 hours to get my first problem solved with another problem. High prices, wrong invoices, unwanted contract extensions.
Posted 2 months ago
Good morning, Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform. We're sorry to hear you have some concerns in relation to the service you have received. We're keen to see if there's anything we can do at this stage to help with your concerns, so I will send you a private message for more information. Kind regards, Owen Customer Service
Posted 1 month ago
Awful service
Awful service, had no landline for nearly a week, attempted to report the fault via their website but get a reply, an error has occurred with the application, tried call back got a message this service is not available, spent all day trying to contact them by phone, spent over an hour listing to please be patient. we have lost hundreds of pounds thanks to Kinex, do not use this company, you will regret it!
Posted 2 months ago
Hi Mr. Cox,

Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform. I can see this matter is currently within our internal complains procedure and we are confident that we will be able to reach an amicable resolution to the matter. Kind regards, Owen Customer Service
Posted 1 month ago
Awful service, no landline for nearly a week, tried to contact them online via there website, get a reply, message failed, tried call back get a reply not working, tried to phone waited a hour being told please be patient, no one answered, please do not deal with this company you will regret it! We have lost hundreds of pounds, thanks to this company.
Posted 2 months ago
Absolutely awful. Put prices up. Then promise one price but charge almost double! Avoid at all costs!
Posted 2 months ago
Hi Ms. Stroud,

Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform. We're sorry to hear you had some concerns in relation to the service you have received. I can see that your concerns have been through our complaints procedure and we believe they have been addressed. That said, please feel free to contact us on our customer service number if you have any further concerns. Kind regards, Owen Customer Service
Posted 1 month ago
Terrible company the worst one I have ever worked with

To Try and keep it short they doubled my bill for no reason

Even when my business was shut during lockdown

I still paid and then cancelled my contract which was in my rights to do so as if been over 12 months with them

The person I spoke to on the phone confirmed it was cancelled and her would be no further payments

Yet they didn’t cancel my contract and are now harassing me for further payments!

Rude customer service when you finally get through to them on the phone as well

Do not use them
Posted 2 months ago
Hi Mr. Teder,

Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform. I can your concerns have been through our complaints procedure and you have been advised on the appropriate next steps. If you have any further concerns I would encourage you to contact us on our customer service number. Kind regards, Owen Customer Service
Posted 1 month ago
Just received my invoice for this month for my water and phone line and its astonishing £1029.31, I've been closed since March and still unable to reopen, I have been getting monthly bills of under £150 a month which I've been paying since March, then I receive this how on earth do they expect me to pay for this when I'm closed and not making any earnings and there's no running water. Not happy and I will not be staying with them absolutely rip of company
Posted 2 months ago
Good morning, Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform. We're sorry to hear you had some concerns in relation to the service you have received. We're hope now that everything is resolved, but would encourage you to contact us on our customer service number if you have any remaining concerns. Kind regards, Owen Customer Service
Posted 1 month ago
Really impossible to deal with this company they never do what they promise I ended up paying £246 for a bill that should have been nothing I have been trying for months to cancel a phone line we no longer needed you just go round and round in circles and get no where you think it’s resolved and another bill arrives awful company will never ever use them again I have no idea how they stay in business just stay away !!
Posted 2 months ago
Good morning, Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform. We're sorry to hear you had some concerns in relation to the service you have received. I can see that your account has now been finalized but if you do have any remaining concerns please do contact us on the customer service number. Kind regards, Owen Customer Service
Posted 1 month ago
Had a payment problem, I paid and lined couldn't find it. This took several months to sort, lots of time on customer services, lots of unanswered emails. Really poor customer care. I wish I could bill them for all the time wasted. Still not getting anywhere. Half hearted apologies and no action. Do not deal with them, there are plenty of better options.
Posted 2 months ago
Good morning, Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform. We're sorry to hear you have some concerns in relation to the service you have received. We're keen to see if there's anything we can do at this stage to help with your concerns, so I will send you a private message for more information. Kind regards, Owen Customer Service
Posted 1 month ago
Kinex we’re charging me £43 per month for very slow broadband and a phone line, told them about 4 weeks ago I could not afford it anymore and Vodaphone had offered me super fast for £22 per month, Kinex said the would match it and only 12 month contract, contract came in post but was only 17Mbps not 51mbps and 2 yr contract, I told them the same day as I received it that I’m cancelling and phoned and emailed numerous times, there now bullying me with a termination fee of £260! I’m within a cooling off period they said there’s not one. Keep threatening and telling me to cancel Vodaphone but they won’t take no for an answer!
DO NOT TAKE A CONTRACT ITS LIKE EXTORTION.
Posted 2 months ago
Hi Mr. Burgess, Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform. We're sorry to hear you have some concerns in relation to the service you have received. I can see the matter is currently within our internal complaints procedure and we're confident that we'll reach an amicable resolution to the matter. Kind regards, Owen Customer Service
Posted 1 month ago
Shoddy outfit. Representatives cannot be believed. Believe me the best thing to do if anyone calls from Kinex is to put the phone down immediately. They are not interested in giveing you a service,
just getting your money
Posted 3 months ago
Hi Mr. Tromans, Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform. We're sorry to hear you have some concerns in relation to the service you have received. I can see your concerns have been through our internal complaints procedure and we believe a resolution has been reached on the matter. That said, please feel free to contact us if you have any remaining concerns. Kind regards, Owen Customer Service
Posted 1 month ago
By far the worst telecommunications company ever. The customer service team from start to finish we’re appallingly

Jason Swain from Escalations Team, was a complete joke and useless in resolving a shocking complaints matter.
Posted 3 months ago
Good morning, Apologies for the delay in responding to your review - we have only recently become able to engage with reviews on this platform. We're sorry to hear you had concerns in relation to the service you have received. We would encourage you to contact our customer service number if you have any further concerns moving forward. Kind regards, Owen Customer Service
Posted 1 month ago
kinex is rated 1.99 based on 182 reviews