Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Luxury Secret Santa Mystery Deal for Him or Her - Louis Vuitton, Dyson, Apple, YSL, Dior, Gucci, Coach and More! | Wowcher Reviews

1.2 Rating 26 Reviews
Read Wowcher Reviews

About Wowcher:

• Get up to 80% off restaurants, attractions, hotels, entertainment, spas and more around the UK!

• Save on the latest fashion trends, the most craved kids’ toys, the most desirable home furnishings and more!

• No matter what your tastes may be, our restaurant offers are bound to delight everyone with offers on everything from bottomless brunches to extravagant dining experiences!

• Looking to jet-set without breaking the bank? We have great offers on a huge variety of destinations, be it a weekend stay in Paris, a gorgeous Caribbean cruise, or a Safari adventure in South Africa.

• Make sure to Check Wowcher First for incredible new deals launching every day of the week!

Visit Product Page
Only got 1 item for £25
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, If you need any further assistance please get back to us with the below email address. cs@dealhelp.co.uk Many thanks, Wowcher.
Posted 1 month ago
First item was not in package when it arrived. Paid for the premium item and received a cheap jewelry set that i could have paid £5 for at our local shops. Not worth the money or the hassle
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products. Many thanks, Wowcher
Posted 1 month ago
I wasn’t sent a luxury top branded item as advertised and in photo, it was a brand of jewellery I had never heard of and wasn’t proper gold or silver. I was extremely disappointed as it was a total waste of money.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. I am sorry to hear your comments. I am sorry to hear you are not happy with the product you have received. This was advertised as a mystery deal and a list of the available products were provided in the original advertisement along with the RRP.  Many Thanks   Wowcher Team
Posted 1 month ago
Complete rip off wish I'd saved the money £30 for 2 gifts and they are tat Don't waste your money people
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review.  I am sorry to hear that,  I am sorry to hear you are not happy with the product you have received. This was advertised as a mystery deal and a list of the available products were provided in the original advertisement along with the RRP.  Many Thanks   Wowcher Team
Posted 1 month ago
All I received was two tiny boxes as I ordered twice for two gifts. Both boxes contained cheap looking tat. So called jewellery. Nothing luxury about either gift. I've asked for a refund.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products. Many Thanks, Wowcher.
Posted 1 month ago
The big names make you think your in with a chance but the jewelry set i received was quite embarrassing I could have picked a nicer set from primark. Even shein Jewlery was better. Disappointed as it prob cost 2 pound to buy
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review!  I am sorry to hear you are not happy with the product you have received. This was advertised as a mystery deal and a list of the available products were provided in the original advertisement along with the RRP.  Many thanks,   Wowcher Team
Posted 1 month ago
Rakesh Nahar
Verified Reviewer
Didn’t arrive and Wowcher don’t help and merchant doesn’t respond.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. I am sorry to hear your comments. I can see we have since spoken with you on your case. Please keep a look out for the merchant’s reply. Many Thanks Wowcher Team
Posted 1 month ago
It did not show me my prize so I didn't get the option to swap it. When the item came it did not look like it was worth £20 I also paid £5 poatage. Not worth it in my opinion.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products. Kind regards Wowcher
Posted 1 month ago