Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

PRICE DROP! Deluxe Designer Mystery Deal - Louis Vuitton, Gucci , £1000 Gift Cards, Dior, Cartier, Tiffany, Fifth NYC and more! | Wowcher Reviews

1.4 Rating 40 Reviews
Read Wowcher Reviews

About Wowcher:

• Get up to 80% off restaurants, attractions, hotels, entertainment, spas and more around the UK!

• Save on the latest fashion trends, the most craved kids’ toys, the most desirable home furnishings and more!

• No matter what your tastes may be, our restaurant offers are bound to delight everyone with offers on everything from bottomless brunches to extravagant dining experiences!

• Looking to jet-set without breaking the bank? We have great offers on a huge variety of destinations, be it a weekend stay in Paris, a gorgeous Caribbean cruise, or a Safari adventure in South Africa.

• Make sure to Check Wowcher First for incredible new deals launching every day of the week!

Visit Product Page
Author didn't leave any comments.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, If you need any further assistance please get back to us with the below email address. cs@dealhelp.co.uk Many thanks, Wowcher.
Posted 1 month ago
I’m sorry but this wasn’t worth it for myself a fifth nyc bracelet and if I didn’t like that it was the necklace so do not get your hopes up and think because you paid for the higher item your going to get something nice your not ! I still have the item with the thank you note I get so mad when I look at it!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience If you do not like the gift/ item, the gift/ item cannot be exchanged for an alternative gift/ item. Kind regards Wowcher
Posted 1 month ago
I wasnt overaly impressed with my mystery deal. As usual I recieved the cheapest item from the Premium deal and to be honest when i click on the link for this particular product the item online looks different to the one i recieved. I wouldnt say that the item i recieved was premium and should be apart of the standard deal under £50!!!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for contacting us, I am sorry to hear you are not happy with the product you have received. This was advertised as a mystery deal and a list of the available products were provided in the original advertisement along with the RRP.  Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 1 month ago
How do I rate a purchase that has NOT been delivered as scheduled on 15/09/2025. Today is 18/09/2025 and there is no communication with regards to the purchase and/or delivery. Help!!
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your review. I am sorry to hear your comments. I can see we have since spoken with you on your case. Please keep a look out for the merchant’s reply. Many Thanks Wowcher Team
Posted 2 months ago
High hopes. Dashed very quickly
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 2 months ago
Received a cheap jeweller advent calendar. Would have costed probably £10 maximum. Paid a ridiculous prices and £5 postage on top. I do not recommend buying this. Customer service made it look like the product did not meet my expectations, while the product they sent is cheap and poor quality.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 2 months ago
Not impressed with this item, wouldnt class it as a luxury designer item… silver couloured bangle! NO LV OR GUCCI here so dont expect too much im sorry to say. Will be returning
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 3 months ago
Really not worth the money
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for contacting us, Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Posted 3 months ago