Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Heavy Duty 5 Tier Shelving Unit - 3 Colours! | Wowcher Reviews

3 Rating 39 Reviews
Read Wowcher Reviews

About Wowcher:

• Get up to 80% off restaurants, attractions, hotels, entertainment, spas and more around the UK!

• Save on the latest fashion trends, the most craved kids’ toys, the most desirable home furnishings and more!

• No matter what your tastes may be, our restaurant offers are bound to delight everyone with offers on everything from bottomless brunches to extravagant dining experiences!

• Looking to jet-set without breaking the bank? We have great offers on a huge variety of destinations, be it a weekend stay in Paris, a gorgeous Caribbean cruise, or a Safari adventure in South Africa.

• Make sure to Check Wowcher First for incredible new deals launching every day of the week!

Visit Product Page
Pretty flimsy, get what you pay for. £13 for delivery was daylight robbery to be honest.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, delivery charges are per voucher, and this is advised on our website. If you still need assistance, please do reach out via the contact section on your account. Kind regards Wowcher
Posted 1 year ago
I haven’t looked at the shelving unit yet. I was expecting it to. E bigger but the height is not given on the dimensions until the order is processed. To follow that o ordered 3 of the shelving and had to process them individually. This means the cost of delivery is £30. Not happy
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, I'm sorry to hear of your experience, delivery charges are per voucher, and this is advised on our website. If you still need assistance, please do reach out via the contact section on your account. Kind regards Wowcher
Posted 1 year ago
It was rubbish, the unit received was not the item pictured. Don't deal with these crooks.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your review, I am sorry to hear of this. I can see you have since been refunded. We are sorry this deal did not turn out as expected. If there is anything else you need looking into, please do reach out via the contact us section on your account. Kind regards Wowcher
Posted 1 year ago
The units themselves are excellent. However what gauls me is that after ordering 3. I wasnt able to have all the items delivered the same time. I had to pay £9.99 per delivery so ended up I had to pay £29.97 in postage. I would not have ordered them if I'd known before hand. Contacting Wowcher is a waste of time as nobody has the decent to respond. So I ended up paying nearly £30 more than what was advertised
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your review. I am sorry to hear your comments. I can see we have since spoken with you on your case. Many Thanks Wowcher Team
Posted 1 year ago
Just what I needed, tidied my garage up nicely, sturdy and plenty of shelving space
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for taking the time to write us a review. We are pleased to hear you’ve had a great experience! Many Thanks Wowcher
Posted 1 year ago
The item is very good, however when buying this item i actually orderd 2 but only received 1 according to my bank i paid for 2.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your review! As I see one of your voucher has been redeemed today , so just you need to wait for the item to be delivered. Many thanks, Wowcher Team
Posted 1 year ago
Great product once I figured out how it went together .Instructions were very vague and not at all clear .
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your review, we appreciate the feedback and will relay it back to the appropriate team. Many Thanks Wowcher Team
Posted 1 year ago