“Love how this dispenses through little holes, the texture is emolientesque, lips stay hydrated for hours. Can't comment on how long it lasts for the price (which felt a bit high) but it's certainly high quality”
Hi Joanne! Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that our Renewal Lip Complex is the best lip balm you've ever used. Your support means the world to us, and we’re delighted that you’re enjoying such great results!
“I bought this to try, I am 47 and I’ve started to get dry lips with some obvious lines and creases appearing around my lips. I didn’t expect much, but I was really pleased. The product goes on easy, buts it’s a gel which pushes through holes, so it’s not a flat lipstick application. It doesn’t dry off and disappear, lips feels moisturised, and for hours not just on application, and the lines/creasing looks less severe. I’m super pleased with this product as last time I checked I couldn’t see any lip treatments. Please do not discontinue this - it’s amazing!”
Hi Sarah! We’re absolutely delighted to hear that the Renewal Lip Complex is making such a positive difference for your lips! It’s wonderful to know that you’re experiencing long-lasting moisture and that the appearance of lines is improving. Your satisfaction means the world to us, and we appreciate your passionate feedback—rest assured, we have no plans to discontinue this gem!
“Very disappointing cheap metal looking casing and clumsy method of usage and uncomfortable
rough cage effect of metal against skin. Wouldn't want to use it in public or in front of anyone else and the product itself is too wet and thick when it comes through. Very surprised to receive it without any pictures showing it in use - and expensive too.”
Hello, I'm sorry to hear that you're disappointed with the product. It sounds like the design and usability didn't meet your expectations. Your feedback about the casing, the method of usage, and the product's consistency is valuable and will be shared with the team. Please may you email our customer service team at ecomcustomerservice@dermalogica.com and they will be more than happy to help. I can see you purchased this in the last 30 days, meaning you can return this for a full refund.
If there's anything else we can do to assist you or if you have any other concerns, please let us know. We want to ensure you have a positive experience with our products.
Hello, that's fantastic news! 😊 It's great to hear that you've found something that works for your dry lips. Consistent hydration can make such a difference. Your experience will surely encourage others to give it a try. Thank you for sharing! 🌟
Hi there! Thank you for your feedback. We can see you reached out to customer service and they rectified the issue. We're glad our team could assist you. We hope you enjoy the Lip Renewal! 😊
Hi Rima, thank you for your kind words! We're so glad you're enjoying the product. If you ever have any questions or need skincare advice, we're here to help.