VaxUK Reviews

3.17 Rating 6 Reviews
50% of reviewers recommend VaxUK
161 Review Views (past 24 hours)
7PM - 9PM
59 Review Views
1 New Reviews Written
9PM - 11PM
19 Review Views
11PM - 1AM
0 Review Views
1AM - 3AM
0 Review Views
3AM - 5AM
22 Review Views
5AM - 7AM
23 Review Views
7AM - 9AM
0 Review Views
9AM - 11AM
20 Review Views
11AM - 1PM
18 Review Views
1PM - 3PM
0 Review Views
3PM - 5PM
0 Review Views
5PM - 7PM
0 Review Views
7PM
7PM
Are you a business owner?
See Business Solutions

Write Your review

Tell us how VaxUK made you happy
Minimum 10 characters
What's your name ?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
Postal Service
delivery methods
Customer Service
Email
communication channels
"Cheap service and Products with Incompetent and rude staff !!! Vax are probably the worse company to deal with when it comes to faults with your machine... which due to the cheap nature of the products you will get. Staff are rude incompetent and frankly the company has so much internal issues and fraud happening that they are blaming their customers. They have even deleted my post from their facebook. What have they got to hide????? J If you complaint to the CEO you will get a rude reply form the director of sale called Carole Edwards who would misspell my name and sound frustrated and rude. She will claim that I was trying to commit wrong in her words “fraud” when probably it’s one of their own internal staff replacing products without the knowledge of the customer? So below is the reply I got after emailing the ceo and stating the staff was rude and incompetent on the phone: Thank you for your email to Mr CEO which has been forwarded for my attention. I am aware of your complaint as Alison the customer services manager advised me that they had provided you with my details for your escalation. We have fully investigated your compliant and completed a full audit of your account. Firstly, all contacts are recorded included chat transcripts which on verification of your details are attached to the account. Your original Vax U91 -MA –B Serial number: V-129039-02******** was purchased on the 17th December 2012 with a 6 year warranty. You contacted us in July 2016 to report that the machine would not stand up. Under warranty we replaced your U91 –MA – B on 2nd July 2016 Order Number: 1501***** with a U85-AS-Be Serial Number: 1113708817011******. You were advised that the warranty from your original machine and any remaining warranty transferred to the U85-AS-BE. You contacted us again in May 2017 to report that the U85- AS -Be Serial Number: 111370881****** had no power. Under warranty we replaced this U85-AS-BE on the 5th June 2017 Order Number: 150***** with a U5-AS-Pe. You contacted us on 19th June 2017 chasing Order Number: 150****. This order had been returned to sender –Vax by the courier. We re-ordered a replacement machine U5-AS-PE. on the 19th June Order Number: 15021*****. You were advised that the warranty from U85- AS -Be Serial Number: 111370881*****was void and any remaining warranty transferred to the U85-AS-PE. You contacted us yesterday 22nd October 2018 to report that the U85- AS – BE -Be Serial Number: 11137088170********had a whistling sound. Firstly the whistling sound is indicative of a blockage and can be resolved by general maintenance and replacement of your filters. However, you have fraudulently claimed against a product that you reported as having no power and was replaced in good faith. On listening to your call from yesterday, I can confirm that the call was handled professionally and T was polite advising you of the escalation procedure. At no time was he rude and neither did he state that the CEO would not be interested in your complaint. Your complaint is unfounded and your comments on the type of people working here disrespectful. Our customer service team are honest and hardworking and here to provide support for genuine customers . Your Vax warranty is a discretionary gesture by us the manufacturer and our relationship is based on trust and respect. Your claim against the product U85- AS – BE is fraudulent and as such that we will not provide any further warranty for your products and as such we take the decisions to end our relationship with you. Yours sincerely Carole Wdwards Director of Customer Service"
Helpful Report
Posted 22 hours ago
Are you VaxUK? No one is perfect. Reply to this negative review and show your potential customers that you value the feedback VaxUK receives and that when things do go wrong you do your best to put things right. Reply Free
"so I have had my Vax Blade for 8 weeks used it about 8 times , today as it was charging the end that goes into the vax was smoking , thank goodness I was at home it has totally burnt and could have caused a fire had I been out ..I am not happy and will not be getting another one ..OH and no refund as over 30 days .shame I cant put the photos on here !"
Helpful Report
Posted 4 months ago
"A lot lighter to manipulate if you have a back problem and cleaning the filter is no problem"
Helpful Report
Posted 6 months ago
"The customer services Answere phones promptly and sent next day delivery of a filter I needed. It was swift courteous service."
Helpful Report
Posted 6 months ago
"so easy to deal with"
Helpful Report
Posted 11 months ago
"THE WEB SITE PROMISED NEXT DAY FREE DELIVERY. I STAYED IN ALL DAY FROM 8am TO 6pm. NOTHING WAS DELIVERED. I CALLED THE CHAT-LINE HELP DESK ON THE WEBSITE BUT THERE WAS NO EXPLANATION FOR THE DELAY AND NO ATTEMPT TO PROGRESS THE ORDER FORWARD AT ALL. I WAS THEN INFORMED THAT THE DELIVERY WOULD TAKE UP TO 5 DAYS AGAIN WITH NO EXPLANATION ABOUT THE ONE DAY PROMISE ON THE WEBSITE BEING FALSE. THREE DAYS LATER, THERE IS STILL NO DELIVERY INFORMATION FROM VAX OR YODEL ON THE WEB SO I CANNOT TRACK THE ORDER. VAX HAVE GIVEN US AN ABSOLUTELY ZERO CUSTOMER SERVICE LEVEL"
Helpful Report
Posted 1 year ago
VaxUK is rated 3.17 based on 6 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support