“Fleur had de laatste tijd moeite met haar gewicht en ik dacht laat ik dit eens proberen. Besteld en dacht dat het wel een weekje zou duren maar zat er compleet naast. Was er al binnen twee dagen wat me echt positief verraste. Na een paar weken merkte ik dat ze echt fitter werd en meer energie had tijdens de wandelingen. Ze vindt de smaak ook top dus dat is mooi meegenomen.”
“Zag dit ergens voorbij komen en dacht laat ik het proberen. mijn havanezer Aap van 6 maanden heeft al na een paar weken meer energie gekregen. Lijkt echt te werken dus ik ga het gewoon blijven geven.”
“Gebruik dit vooral in de winter omdat mijn hond dan minder beweegt en sneller aankomt. Werkt wel een beetje maar ik had eerlijk gezegd meer verwacht. Hij vindt de smaak wel lekker gelukkig.”
“Mijn bulldog van 6 had wat overtollige kilo's en weinig energie, deze snacks helpen echt goed. Hij is fitter geworden en heeft meer conditie gekregen na een paar weken gebruiken. Smaakt hem ook goed dus dat scheelt, al vind ik het wel aan de prijzige kant.”
“Lucky heeft altijd last van de seizoenswisseling en wordt dan wat trager en zwaarder. Deze snacks helpen wel om hem op gewicht te houden tijdens de winter maanden. Smaakt hem goed en hij heeft er energie van gekregen na een paar weken gebruiken. Alleen jammer dat ze niet goedkoper zijn want bij een akita pup gaan ze hard.”
“Mijn Franse Bulldog Levi is 10 maanden en had wat overgewicht, dus probeerde dit. De dosering is echt heel makkelijk met het maatlepeltje dat erbij zit, je hoeft niet te gokken hoeveel je moet geven. Hij vindt de smaak lekker en na een paar weken zag ik dat hij wat meer energie had en gewoon fitter werd. Ook zijn conditie is beter geworden, hij hijgt minder snel bij het wandelen. Het is fijn dat je precies weet hoeveel je geeft zonder gedoe.”