“Sinds een paar maanden geef ik Gezond Gewicht aan mijn hond Max, een energieke reu van 7 jaar met de neiging om iets te zwaar te worden. In het begin was ik benieuwd of hij het supplement zou accepteren, maar tot mijn verrassing at hij de snack zonder morren. Ik ben zelf gepensioneerd en wandel nu dagelijks lange stukken met hem; tijdens die wandelingen merk ik dat hij niet meer zo snel hijgt en zijn lichaam minder zwaar aanvoelt. De eerste resultaten zag ik na zo’n vier weken: zijn taille is iets slanker en hij heeft meer zin om te spelen. Ook de dierenarts beaamde dat zijn bloedsuikerspiegel na het eten stabieler leken te zijn.
Natuurlijk gaat het niet om een wondermiddel, je moet zelf ook opletten met de rest van zijn voer en zorgen dat hij genoeg beweging krijgt. Maar voor ons werkt het goed als aanvulling op zijn dieet en routine. Max vindt het lekker en ik vind het prettig dat het makkelijk te doseren is. Een aanrader voor iedereen die net als ik wil voorkomen dat zijn hond te zwaar wordt.”
“Kort geleden ben ik gestart met Gezond Gewicht voor mijn teef Bella (4 jaar). Binnen drie weken zie ik minder snaaigedrag na het eten en blijft ze lekker actief. Handig dat ik de snack gewoon door haar brokjes kan mengen en Bella smult er echt van. Ik merk dat haar energie stabieler is en ze niet meer zo snel naar extra stukjes trekt. Fijn product dat makkelijk in de dagelijkse routine past!”
“Toen ik begon met Gezond Gewicht voor Dexter, mijn energieke herderreu van 5 jaar, was ik wat terughoudend. Na twee weken zie ik dat hij minder snel naar z’n bak scharrelt en 's avonds rustig blijft liggen in plaats van te bedelen. Het supplement meng ik simpel door zijn brokjes, geen geknoei of weigerende hond. De kilo’s glijden langzaam van hem af en hij blijft vrolijk tijdens onze wandelingen. Een positief verrassing in ons dagelijkse ritueel, al hoop ik dat de prijs in de toekomst iets gunstiger wordt. Verder ben ik heel tevreden!”
“Super makkelijk in te geven na elke maaltijd, Bella eet het graag. Sinds een week merk ik veel minder snacktrek en geen gekke energiepieken meer. Top product!”
“Ik was sceptisch toen ik dit supplement uitprobeerde voor Sofie, mijn 7-jarige cocker spaniel die altijd wat te zwaar is. De eerste weken merkte ik nauwelijks verschil, maar na zo'n drie weken zie ik haar gemakkelijker de trap op en af komen en zit haar taille iets strakker. Ik geef haar trouw de snack na ontbijt en avondeten, en houd haar beweging in de tuin bij met korte wandelingen. Haar energie is stabieler en ze lijkt niet meer direct moe na een wandeling. Ook haar vacht ziet er gezonder uit. Natuurlijk blijf ik letten op voeding en beweging, maar dit product past soepel in ons schema. Tot nu toe ben ik voorzichtig positief en ik hoop over een maand duidelijkere resultaten te zien. Aanrader voor wie – net als ik – zoekt naar een eenvoudige manier om het gewicht van de hond te helpen beheersen.”
“Ik was aanvankelijk wat terughoudend toen onze jonge bordercollie Max een paar kilo te zwaar bleek voor een hond van vier jaar. Na advies van de dierenarts ben ik gestart met Gezond Gewicht in zijn dagelijkse voer. Het product integreert soepel in onze ochtend- en avondroutine: twee snacks na zijn maaltijd en dat was het. Na een paar weken merkte ik dat Max minder snel naar extra lekkernijen begon te hengelen en zijn energiepeil stabiel bleef tijdens wandelingen. Het gewicht daalde heel geleidelijk, zonder dat hij zijn spierkracht verloor. Voor ons voelde dit precies goed – geen gekke diëten, maar een eenvoudige manier om zijn gezondheid op lange termijn te ondersteunen. Zeker een aanrader als je net als wij op zoek bent naar een praktische oplossing voor een te zwaar hondje.”
“Sinds ik Gezond Gewicht geef aan Maya, mijn 7-jarige labrador, zie ik meteen minder snaaipieken na het eten. Simpel in de brok, iedere dag. Supermakkelijk!”