“Ben overgestapt van mijn vorige merk omdat die duurder werd. Deze zalmolie doet hetzelfde werk maar de fles lekt wel eens wat. Aap z'n vacht is nog steeds goed maar had meer verwacht voor de prijs.”
“Werkt het echt zo goed als ze beweren? Had ik niet verwacht maar de vacht van Max is na een paar weken veel glanzender geworden. Zijn droge huid is ook stukken beter, echt boven verwachting.”
“Mijn oude hond van 12 had echt een doffe vacht en stijve gewrichten. Na een paar weken zalmolie ziet ze er beter uit en loopt soepeler Het had wel wat sneller gemogen maar ben blij dat het helpt.”
“Lucky is 9 jaar en werd langzaam wat stijver in zijn bewegingen. Onze kinderen merkten ook op dat zijn vacht niet meer zo mooi glom als vroeger. Als gezin willen we natuurlijk dat onze hond fit en gezond blijft, dus zijn we op zoek gegaan naar iets dat kon helpen. Deze zalmolie leek ons een goede keuze en dat bleek te kloppen. Na een paar weken zagen we dat Lucky weer wat soepeler liep en zijn vacht kreeg die mooie glans terug. De kinderen vinden het fijn om te zien dat hij weer meer energie heeft tijdens het spelen. Het mengen door het eten gaat makkelijk en Lucky vindt de smaak geen probleem. Voor ons gezin is dit product echt een uitkomst geweest om Lucky gezond en gelukkig te houden.”
“Ben nog vrij nieuw met een hond dus weet niet altijd wat goed is. Deze olie leek me handig voor de vacht van mijn hond. Werkt een beetje maar niet zo spectaculair als ik had gehoopt eigenlijk.”
“Mijn Mechelse herder Moos heeft altijd al last gehad van stijve gewrichten zoals veel herders op die leeftijd. Na een paar weken zalmolie mixen door zijn brokken loopt hij alweer veel soepeler en z'n vacht glanst ook weer mooi.”