“Mijn boxer had al een tijdje last van vieze oren en jeuk. Sinds ik gepensioneerd ben besteed ik veel aandacht aan zijn verzorging en merkte dit goed op. Deze oorreiniger heb ik een paar weken gebruikt en het werkt echt. De oren zijn nu schoon en ruiken niet meer vervelend. Hij krabt ook veel minder aan zijn oren. Voor mij een goed product dat doet wat er op staat.”
“Na een paar weken gebruik kan ik zeggen dat deze oorreiniger echt wel werkt, maar je moet wel geduld hebben. In het begin dacht ik nog dat het niks deed want Bruno had nog steeds last van zijn oren en die vieze geur was er ook nog. Ik twijfelde zelfs of ik er wel mee door moest gaan maar ben toch doorgegaan omdat ik het al had gekocht. Na ongeveer drie weken merkte ik dat zijn oren echt schoner werden en hij krabt nu veel minder. Die vieze lucht is ook weg gelukkig. Het is wel een beetje gedoe om het elke keer te doen maar Bruno laat zich er wel goed bij behandelen. Voor de prijs had ik eigenlijk wel verwacht dat het sneller zou werken maar uiteindelijk ben ik er wel tevreden mee”
“Mijn beagle had last van jeukende oren en vies oorsmeer. Na gebruik van deze oorreiniger werden zijn oren binnen een week schoner en rook ook veel beter. Werkt goed voor het doel.”
“Had eerst een andere oorreiniger van de dierenarts maar die hielp niet echt. Deze werkt veel beter, na een paar dagen waren Nina's oren al een stuk schoner. Ruikt ook minder vies dan het vorige spul dat ik probeerde.”
“Heb dit besteld omdat Quinn mijn poedel van 11 jaar oud steeds aan zijn oren zat te krabben. Als nieuwe hondeneigenaar wist ik niet goed wat normaal was qua oorverzorging. Pakket kwam snel aan en de fles ziet er professioneel uit. Eerste keer gebruiken was even wennen want Quinn vond het niet zo fijn. Na een paar dagen zag ik wel dat zijn oren schoner waren en hij krabt minder. Het werkt dus wel maar de geur vind ik niet zo prettig en Quinn verzet zich nog steeds elke keer als ik het wil gebruiken. Voor een beginner zoals ik had ik gehoopt dat het makkelijker zou gaan. Het helpt wel tegen de opbouw van oorsmeer maar het is geen wondermiddel. Voor de prijs verwachtte ik eigenlijk iets meer effect.”
“Werkt het goed? Ja zeker. Rover z'n oren waren altijd vies en stonken een beetje, vooral lastig in ons appartement. na een weekje gebruiken waren ze veel schoner en de geur was weg. Makkelijk in gebruik ook.”