“Dit poeder doet precies wat het belooft en ik ben blij dat ik het heb geprobeerd. Nero kwam uit het asiel met een behoorlijk gehavend gebit en zijn adem was ook niet om over naar huis te schrijven, waarschijnlijk omdat hij in het begin alles opat wat hij maar kon vinden. Na een paar weken gebruik zag ik echt verschil in zijn tanden, ze werden langzaam maar zeker witter en minder geel. Het mixen door zijn voer gaat makkelijk en hij merkt er niets van. Zijn adem is ook een stuk frisser geworden wat heel fijn is als hij dicht bij me komt. Voor een rescuehond die een moeilijke start heeft gehad vind ik het belangrijk om hem de beste zorg te geven en dit product heeft echt geholpen. Duurde wel even voordat ik resultaat zag maar het is het wachten waard geweest.”
“Mijn pup van 8 maanden had echt een vieze adem, vooral na het eten van van alles wat hij buiten vindt. Wonen hier op het platteland dus hij komt overal, modder, bladeren, stokjes, je kent het wel. Had dit poeder besteld en na een paar weken merkten we al verschil. Zijn adem werd frisser en zijn tanden ook witter, vooral die voorste tanden die eerst geel begonnen te worden. Duurde wel even voordat het echt goed werkte maar nu ruikt zijn bek veel beter. Makkelijk door het eten te mengen ook, hij merkt er niks van. Zelfs als hij weer eens iets smerigs heeft gevonden in de tuin blijft zijn adem redelijk fris. Ben er tevreden over want je wilt gewoon dat je hond een gezonde bek heeft.”
“Ik ben altijd heel voorzichtig met wat ik Aap geef vanwege zijn allergieën, dus ik heb eerst goed naar de ingrediënten gekeken voordat ik dit bestelde. gelukkig geen problemen gehad en het werkt echt goed. Na een paar weken zag ik dat zijn tanden al witter werden en zijn adem is ook veel beter. Ik geef het door zijn eten heen en hij merkt er niks van.”
“Mijn Flip van 4 jaar had echt vieze adem en gele tanden en ik dacht misschien helpt dit poeder. Na een paar weken zag ik al verschil, zijn adem werd frisser en zijn tanden minder geel. Nu na een tijdje zijn zijn tanden echt witter geworden en de vieze lucht is bijna weg. Het poeder mengt makkelijk door het voer en Flip merkt er niks van. Ben blij dat ik dit geprobeerd heb want het werkt echt goed.”
“Mijn hond had echt vieze adem en gele tanden. Na een paar weken dit poeder gebruiken is zijn adem veel frisser en de tanden zien er witter uit. doet wat het beloofd.”
“Kim had echt vieze adem dus dit moest echt maar eens geprobeerd worden. Na een paar weken merk je wel degelijk verschil, haar adem is een stuk frisser geworden en haar tanden zien er ook beter uit. Ik geef het door haar eten heen en ze heeft er geen problemen mee. Enige minpuntje is dat je er wel geduld voor moet hebben, het gaat niet zo snel als je zou hopen. Maar goed, beter dan al die andere dingen die ik heb geprobeerd.”