“Mijn Golden Retriever had echt weinig pit en zijn vacht was niet zo mooi meer. Na een paar weken met deze multivitamine zag ik al verschil! Hij is levendiger geworden. Enige minpunt is dat de tabletten wel groot zijn maar dat is te doen.”
“Luna is een actieve pup van 6 maanden en na een paar weken multivitamines zag ik dat ze meer energie had na trainingen. Haar vacht werd ook wat glanzender. Alleen vind ik het wel aan de dure kant voor de hoeveelheid die je krijgt.”
“Zat eerst met een ander merk maar dat deed eigenlijk niks voor Tara. Ze was altijd zo moe en haar vacht zag er ook niet uit. Ben toen overgestapt naar deze multivitamine. duurt wel even maar na een paar weken zie je echt verschil, ze heeft weer meer pep en haar vacht glanst weer. Enige wat jammer is dat het best prijzig is vergeleken met het vorige merk, maar goed het werkt tenminste wel.”
“Mijn wetterhoun had altijd moeite met de overgang naar de winter, werd zo sloom en zag er mat uit. Deze multivitamine heeft echt geholpen! nu in het voorjaar ziet hij er weer helemaal goed uit en heeft veel meer energie.”
“Vera had altijd al de neiging om zich te gedragen alsof ze net wakker was uit een winterslaap. Na een paar weken multivitamine lijkt ze eindelijk door te hebben dat er ook een dag bestaat voor zes uur 's avonds. Haar vacht ziet er ook beter uit, al zal ze nooit de Miss Universe van de hondentuin worden. Voor wie een hond heeft die meer op een decoratief kussen lijkt dan op een levend wezen kan ik dit wel aanraden, werkt echt.”
“Super handig met de maatlepel erbij. mijn bouvier van 10 maanden krijgt zo precies de goede hoeveelheid. Vacht ziet er al beter uit na een paar weken.”