“Had eerst een goedkoper merk geprobeerd maar dat deed helemaal niks. Deze probiotica helpen wel echt tegen de jeuk van mijn hond. Na een paar weken merkte ik dat hij veel minder aan zijn poten likte alleen de smaak vind hij niet zo lekker.”
“Ben net begonnen na teleurstelling met andere probiotica merken. Ellie krabt al minder na een week, dus lijkt veelbelovender dan wat ik eerder probeerde.”
“Kiki had altijd last van jeuk en likken aan haar pootjes. Ze is ook wat te zwaar dus ik let goed op wat ze krijgt. Deze probiotica paste goed in haar dieet omdat het niet veel calorieen bevat Na een paar weken was het pootlikken veel minder en ze krabt ook niet meer zo veel. Fijn dat het werkt zonder dat ze er dik van wordt.”
“Gebruik dit voornamelijk in het voorjaar omdat mijn hond van 6 dan altijd last krijgt van jeuk door alle pollen en zo. Heb al van alles geprobeerd maar dit helpt echt. Duurt wel even voor je resultaat ziet hoor, dus niet na een week al opgeven. Bij mij duurde het geloof ik zo'n maand voor ik echt verschil merkte. Nu likt ze veel minder aan haar poten en ze krabt ook niet meer zo vaak. Heb de vleesvrije variant genomen omdat ze soms gevoelig is voor rundvlees. Smaak vind ze blijkbaar lekker want ze eet het gewoon op zonder problemen. Ben er tevreden over en bestel het elk jaar weer als het voorjaar begint.”
“Pip had echt een droge vacht en kraalde zich de hele tijd. Na een paar weken met deze probiotica is zijn vacht veel zachter geworden en glanzend. Hij krabbelt ook veel minder dus werkt wel.”
“Gebruiken dit nu al een maanden voor Teun en het werkt echt goed. In het begin zag ik nog niet veel verschil maar na een tijdje werd het likken aan zijn pootjes steeds minder. Nu knaagt hij bijna niet meer en zijn huid ziet er ook veel beter uit. Heb de vleesvrije variant genomen omdat hij nogal gevoelig is. Duurt wel even voordat je resultaat ziet maar dan heb je ook wat.”