“Onze hond had vaak zachte ontlasting. Nu is zijn stoelgang beter gevormd en lijkt hij zich veel beter te voelen. Voor ons werkt het top. We mengen het wel onder zijn avondeten.”
“Wij gebruiken het nu drie weken bij onze teckel met een gevoelige maag. Hij had vaak diarree en winderigheid. Sinds dit supplement is dat serieus verminderd. We hopen dat dit blijvend is, maar voorlopig erg tevreden.”
“Mijn chihuahua had vaak last van een rommelende buik en rare ontlasting. Sinds we gestart zijn met dit supplement is haar stoelgang veel regelmatiger en eet ze ook beter. Klein verschil, groot effect.”
“We zijn positief verrast. Eerst twijfels gehad maar zijn stoelgang is regelmatiger en hij laat minder windjes. We mengen het onder natvoer en hij eet het zonder morren op.”
“Onze hond had vaak last van zachte ontlasting. Deze probiotica heeft daar na 2 weken al verandering in gebracht. Geen diarree meer en minder rommelende buik. Super tevreden!”
“Sinds we deze geven is zijn ontlasting steviger en lijkt hij minder last te hebben na het eten geen winderigheid meer ook hij vind ze ook echt lekker op dus we blijven dit sowieso gebruiken.”
“Deze snacks helpen echt bij onze hond zijn gevoelige darmen. Voorheen vaak rommelende buik, nu rustiger en regelmatige stoelgang. Ook geen gras meer eten. Na 3 weken al verschil.”
Dank je wel voor je mooie beoordeling, Nathalie! Fijn om te horen dat de snacks zo goed helpen voor de gevoelige darmen van je hond. Het is altijd geweldig om te zien dat onze producten een verschil maken!