Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Leaflets and Flyers Reviews

4.9 Rating 651 Reviews
Read DigitalPrinting.co.uk Reviews

Order high-quality leaflets and flyers, available in various sizes and finishes. Sharp, vibrant results every time. Free UK delivery on orders over #flint.freeDeliveryMinSpend.

About DigitalPrinting.co.uk:

We’ve been creating beautiful digital printing for over 25 years.
We know every job is unique and that your job is the most important one to you. That’s what keeps us on our toes.
We create digital print. That's it. Nothing else. No distractions. Nothing to take away from our focus.
We're experts in digital printing, so you don't have to be!

Visit Product Page

Phone:

01908 850 135

Email:

info@digitalprinting.co.uk

Great product, price and service
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Chris, Thank you for the review. I am happy to hear you were pleased with your leaflets and flyers. We take pride in our customer service and aim for competitive prices. Thanks Ella Marketing Assistant
Posted 1 year ago
I use Digital Printing a lot now, and find that their service is always excellent whichever product I have printed. The website is easy to use, the prices are really good, and the turnaround time and delivery have always been superb.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Helen, Thank you for your review. I am happy that you have become a repeat customer. We do wish to make it as easy as possible for our customers to order from our website. We aim for high quality at competitive prices and take pride in our customer service. We look forward to your future orders. Thanks Ella Marketing Assistant
Posted 1 year ago
Very good and bright coloured leaflet, thank you!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Iulia, Thanks for the review. I am glad to hear you were happy with your leaflets and flyers. We take pride in our high quality work. Thanks Ella Marketing Assistant
Posted 1 year ago
This was our first order of leaflets. We wanted 1/3 A4 size and Digital Printing were able to deliver this size, and as ever the quality was great and we are really happy with them. Will be ordering again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Tanya, Thank you for your review. I am pleased to hear you were happy with your order of leaflets. We aim to only deliver high-quality products. We look forward to your future orders. Thanks Ella Marketing Assistant
Posted 1 year ago
Excellent support from the team at Digital Printing after I inadvertently ordered the wrong product and it arrived damaged as a result of mishandling during carriage. A new print was sent immediately with much better packaging!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Mrs G Beauchamp, Thanks for your review. I am sorry to hear your first order arrived damaged. However, I am glad to hear that we were able to get you a new print sent quickly. Thanks Ella Marketing Assistant
Posted 1 year ago
Good quick service
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Kevin, Thanks for your review. I am glad you found our services to be good and quick as we aim for prompt delivery times. Thanks Ella Marketing Assistant
Posted 1 year ago
Really disappointed! I ordered quantity of 30 to go with my 60 folded order of service for my mums funeral. All I needed to do was cut in half as were hymn sheets. Only got 15! Then had to print the rest on paper as I had no card. On an already difficult day this was really frustrating.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Emma, I am so sorry to hear that this has happened! I have passed this along to a member of our customer service team to have this resolved for you. Again I am very sorry. Thanks Ella Marketing Assistant
Posted 1 year ago
Hi Emma, I understand one of our customer service team members has contacted you via phone apologizing for this issue. We have issued you a full refund and we apologize again for this mix up. Thanks Ella Marketing Assistant
Posted 1 year ago
Good afternoon Emma, Thank you for taking my call today. I can only apologise again the order was not as expected on this important day. A full refund for your order has been requested for you. Please come back to me should you require any further assistance. Kind regards, Ian.
Posted 1 year ago
Excellent service product quality and price. Will definitely use again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Andrew, Thank you for your review. I am glad to hear you were happy with your final products. We aim to provide quality products at competitive prices. We look forward to your future orders. Thanks Ella Marketing Assistant
Posted 1 year ago