ukswegways Reviews

1.43 Rating 296 Reviews
0% of reviewers recommend ukswegways

How would you rate ukswegways?

Your Rating
Tell us how Company made you happy
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name ?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine

BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

4
Nitro Neo

This review is being investigated by the Reviews.co.uk team

This review may breach our terms and conditions.

1
Clare Hales

This review is being investigated by the Reviews.co.uk team

This review may breach our terms and conditions.

Deborah Scarff

This review is being investigated by the Reviews.co.uk team

This review may breach our terms and conditions.

Clare Thorley
Verified Buyer
"Like my last review I'd like you to respond to my emails and voicemails regarding my sons broken swegway that was only purchased Xmas 2016. At the time this broke it wasn't even a year old and I've been trying to contact you via your website contact details to no avial. For a product to cost nearly £300 and break in less than a year isn't on but what's more distressing is every contact number or email address I've tried to reach you on you are not responding to. Please get in touch and rectify your product as my little boy has gone months without his favourite gadget purchased as a Xmas present when for that price surely under 12 months use isn't good enough. Youve left me no choice but to rate you as a 1. I'm glad I didn't review you when it was delivered because back then you would of had a 5 as I didn't know the trouble I was going to have trying to contact you when it broke through no fault of ours, the charging piece is faulty and has come loose so potentially could of been very dangerous had gone unnoticed. Please get in touch via my email thorley.c.85@gmail.com I'll look forward to hearing from you."
Helpful Report
Posted 18 hours ago
Visit Website
Mick Butterworth My Order Number 15804
Unverified Reviewer
"I have little money but my 8 year old twins used money from grandparents & family members & the little we had to purchase 2 x segways from ( uksegwsys.com) , the first time use in our house the charging port came out of the body leaving it hanging out on the cables , when I pushed it back in it stayed loose !! , then I took my children to the park on the scooters , the other one just stoped 5 mins after a full charge , so we all had to leave the park with my son crying (fuming !!!) , then we charged it and tried again . The third trip out we went to the park & after 2 mins ( with a full charge ) the swegway stoped , so my son turned it back on it went for about a Minute then started to turn different directions go faster then after it took him faster than I would have wished stopped and started to smell & made a noisy like a bang , then to top it all just wouldn’t turn off and was smoking , so then someone called the fire brigade . Well enough said !!!!!!!!!!!!!!. If UKSWEGWAY hat a working telephone number on their website & would get back to me perhaps this could have got resolved without me contacting the police & bank & seeking legal advise . A very scared & upset family , including my disabled son !!!!!!!!!."
Helpful Report
Posted 3 months ago
"Bought for christmas broke after 2nd charge no way of contacting them how are google still letting them trade?? You can find his full name by going to Companys house anf typing in his company number. We have reported this action fruad please do the same so we can get this guy and his site permantly blocked."
Helpful Report
Posted 3 months ago
"We sent our daughters swegway back for a battery replacement back in august 2017 ? same as everyone else on here we have not been able to contact them I have sent two letters one including a court action that was sent on the 14th December with my house number and post code on the back for it to be returned of it wasn't received . This company should not be able to get away with ripping so many people off . DO NOT order off this website they are scum and thieves so angry"
Helpful Report
Posted 3 months ago
"Same as everyone one else I received a swegway but am now believe it's a fake, the packaging doesn't have swegway wrote on it neither does the hover board, charger is getting very hot only on 20 minutes I turned it off, also didn't come with any instruction manual!! Can't get no reply via live chat email or telephone!!! Really scared to give my daughter has a present due to risks you have heard of the fake ones!!! Gutted i didn't do better research!!!"
Helpful Report
Posted 4 months ago
"Ordered £250 hoverboard bundle from this site, 24hr next day delivery. I received a dispatched email with a fake tracking number, UKMail didnt recognise the parcel tracking number. Needless to say it didnt arrive!!!! Tried to call customer service but always get an answering machine. Emailed but got no reply and webchat doesnt get a response. I have contacted my bank to report this fraudulent company and try for a refund."
Helpful Report
Posted 4 months ago
"Total disgrace of a company, no correspondence or Segway, have contacted the bank for refund and contacted police as well. Dirty lowlife scum"
Helpful Report
Posted 4 months ago
"Same issue as the rest. Ordered 2 got one but no answer regarding the other. My daughter will be heartbroken. I will find Ryan and discuss face to face I can promise that."
Helpful Report
Posted 4 months ago
"****Scam company**** Took my money and no swegway arrived.. Despite numerous emails and promises from Ryan and Elliot I still haven't received my refund and they have now blocked me from contacting them directly. I wish I'd read the reviews before buying."
Helpful Report
Posted 4 months ago
"Just ordered for my daughters xmas present and stupidly didn’t read the reviews I think I’ve also been ripped of please do not use these people"
Helpful Report
Posted 4 months ago
"Ordered this as a Christmas present for my 7 year old without reading the reviews first.. how slow was i!!!... nearly 10 days later no contact from them at all & no money either £ these disgusting bastards are still trading online & ripping people off how are they allowed to still advertise online!!!"
Helpful Report
Posted 4 months ago
"they have taken full payment and delivered nothing! no contact and a heart broken daughter! thanks ukswegway.........VERY VERY ANNOYED!!!!!!! if I believed the office was real id be there in person to deal with this!"
Helpful Report
Posted 4 months ago
"These are scammers stay away they don't even have the segways. They owe me over £200. Stay away"
Helpful Report
Posted 4 months ago
Tim Bradshaw
Verified Reviewer
"Easy, atrocious"
Helpful Report
Posted 5 months ago
"MY swegway stopped charging 12week after I bought it . CAN'T TALK TO ANYONE WON'T ANSWER PHONES WON'T REPLY TO EMAILS JUST TAKE YOUR MONEY AND RUN ."
Helpful Report
Posted 5 months ago
"After 3-4 weeks of waiting I finally received my swegway that I ordered for my daughter. All happy for 2 months then it packs up. I email the company who reply straight back asking to send me a video of the not working Segway I did that, And have heard nothing back I’ve sent a further 7 emails and no reply. I’ve tried calling no answer! I think this company is no longer running. My Segway had 1 years warrenty now I’ve got to take it else ware! Not happy!!"
Helpful Report
Posted 5 months ago
"My 11 year old son ordered the board without our knowledge When we received it we were not happy and retutned it without even taking it out the package. We unsealed the box to look for any paperwork and sealed it back up. We called the company to arrange collection and refund the price paid. It took three attempts to get the swegway collected. Few days later after returning the swegway my son received a text to say the order from Swegway will be delivered next day. We called the company to ask why is another one being delivered when clearly we do not want it and want a refund instead. The company said that they have repaired the board as it was damaged and are sending it back, we told them that we sent the board back for a refund and can not understand how they saying it was damaged as we never took it out the box. We refused to accept delivery and asked the courier to return the package back to sender. I sent ukswegway an email explaining our actions Ukswegway responded that they Will look into this and resolve this issue Nearly a month on no response from ukswegway, so I sent another email to ask for an update on the refund on Wednesday 23/08, today is Sunday 27/08 still no response Avoid this company as it seems their normal trait of saying board is damaged whenever a refund is requested It is November and have been waiting for a refund since July theretailombudsman.org.uk have cancelled UKswegway's membership due to their lack of response"
Helpful Report
Posted 5 months ago
"swegway broke, have raised tickets with them, shop now closed and they never reply. scam artists and don't buy from them under any circumstances."
Helpful Report
Posted 5 months ago
"Worst experience i have ever had online, still waiting on board repair, 8 weeks later nothing. Ended up buying a Bluefin board from Amazon."
Helpful Report
Posted 6 months ago
"I thought I had been scammed when I bought 2 x segways from this company as if you look at Companies House they went into administration in March this year. However, 'Elliot' rang me on Sunday apologising for lack of response and asked if I still want my order. I said full refund but didn't expect money back. But low and behold, money is in my account today. Will stop fraud complaint with my bank now. I still would not recommend using this company tho. I managed to get 2 segways from breezeboard pro - fantastic customer service."
Helpful Report
Posted 6 months ago
ukswegways is rated 1.43 based on 296 reviews