PrettyLittleThing.com Reviews

2.73 Rating 1,965 Reviews
40 %
of reviewers recommend PrettyLittleThing.com
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 79%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 86%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
2.33 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better

Write Your review

Tell us how PrettyLittleThing.com made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
My order has been saying being delivered . Still hasnt came spent over 300$ !!!!!!!!! Should've read the reviews , like can i take legal action wth
Posted 2 days ago
Worst service ever!! I ordered on May 18th and my order was supposed to arrive this past Tuesday, May 26. I continuously check the tracking to see no change in estimated delivery time and when I called FedEx, they told me customs had received the packaging with no content!! There is no customer service for me to get in contact with about my order. This is very frustrating!!!!!
Posted 3 days ago
Absolute joke. I spent over £200 on PLT hoping to get some decent summer clothes to last the season however, the quality and look of the clothes is absolutely appalling.
Posted 4 days ago
It’s good to know the truth about your partner’s sincerity. When I had a suspicion on my cheating ex, I spoke to premiumspyglobal@ Gmail com through email who helped me remotely access his phone to see the Call logs and Text messages, Imessage, GPS Tracking iOS and Andriod. I was able to know i have been living with a cheater all along, there is no need to stay with a cheater so I had to quit. If you need similar help contact Premium Spy Global
Posted 4 days ago
I brought a next day delivery for a year and now it’s been cancelled because of the update and I’ve had to pay it again?
Posted 5 days ago
Hey Tay,

Sorry to hear you've been charged again for Royalty.

Please could you reach out to our customer service team via our social media cs pages and they'll be able to get this sorted for you.

Thanks
Usman
Posted 4 days ago
Hey, I brought free next day delivery for a year in March which was two months ago and now you’ve updated it’s gone please can you help me fix this because I’m not paying for it again.
Posted 1 week ago
Hey Maddy,

Sorry to hear royalty isn't working for you.

If this on the app, please could you make sure you have the latest version, log out and back in again. Royalty should apply at the checkout.

If you're still having trouble, please reach out to our customer service team and they'll be able to look into this further.

Thanks
Usman
Posted 4 days ago
i love pretty little thing and all there clothing however i paid for plt royalty for a year and i went to order something today but there is no free delivery option. it’s asking me to pay for delivery again when i should get it free. i’ve basically wasted £10
Posted 1 week ago
Hey,

Sorry to hear royalty isn't working for you.

If this on the app, please could you make sure you have the latest version, log out and back in again. Royalty should apply at the checkout.

If you're still having trouble, please reach out to our customer service team and they'll be able to look into this further.

Thanks
Usman
Posted 4 days ago
if I order shorts for next day delivery will they come in the morning the next day or what time will they come the next day
Posted 1 week ago
Hey,

We're not able to offer next day delivery at the moment. Our fastest delivery is Express, which can take up to 2 working days to be delivered, if ordered before our cut off time.

You'll receive an estimated delivery date at the checkout when you place your order, letting you know when it should be delivered.

Thanks
Usman
Posted 4 days ago
Worst company ever. They manipulate customers over the companies mistakes. They put the wrong address on my package back in 2019 and courier had to send it back and then they blamed me for not filling the address properly even though I showed them picture proof that my account shipping details were properly completed on my end. They finally admitted their mistake and sent me the full refund for shipping too. The same thing happened this year, and this time they refuse to believe they did anything wrong with the address even though I showed them full proof that they did. This time I don't know if I'm going to get my shipping fee back because the girl I was talking to was even more manipulated with her messages. Please don't order from this site, I learned my lesson. Never again.
Posted 1 week ago
Hey Leena,

Sorry to hear your order was sent to your old address.

You're able to check/change the address at the checkout before the order is placed.

As this has happened before, I would recommend updating the saved address you have in your PLT account.

On some occasions, we may be able to ask the warehouse to change the order before an order is dispatched, however, this would be a best endeavor attempt.

Thanks
Usman
Posted 4 days ago
First let me start by saying that it took an entire month for me to receive my order. The FedEx tracking link never updated or showed any progress or movement with my items. Neither did my PLT thing app. When I would check my order in the app it kept saying the same thing (that my order was dispatched and would arrive May 4th). It’s now May 20th and I just received my order this morning. I placed my order on April 21st. I am giving them three stars because most of my items fit well. But I will not be ordering from them again. Their website does not show customer reviews or photos and I don’t like that seeing as though I normally gauge what size and what items to order based on customer reviews. Also, I am missing an item.
Posted 1 week ago
Hi Ryan,

Sorry to hear that your parcel was late, due to limitations with couriers because of current on goings around the world delays are expected. I'm glad to hear you have now received tour items.

We have a handy size guide that can be located here: https://www.prettylittlething.us/size-guide to help make your decision on an item easier

I've dropped you an email so that we can look into this missing item you have mentioned, please check your inbox along with your spam and junk folders for this.

Thanks
Alex
Posted 1 week ago
If you have any curves to your body I wouldn’t order clothes from here!! None of the clothes I have ordered are true to size and it is impossible to get in touch with customer care for returns or refund. I have sent emails over the last few days and no reply. Also paid for next day delivery and it arrived late. I would definitely avoid shopping here!
Posted 1 week ago
Hi Amanda,

sorry to hear your not happy with your order, we have a handy size guide to help when picking your items to help choose whats right for you, this can be seen here: https://www.prettylittlething.ie/returns-policy

I've dropped you a private message to help make your return

Thanks,
Alex
Posted 1 week ago
Disgusting company!! Absolute thieves!!!! Sent the tat back they sent me (awful quality, don’t waste your time!) and still haven’t received my refund 2 months later!! Please avoid this company as they are vile, disgusting thieves who pretend they don’t receive your returns, which you will return because the clothes are substandard tat!! Stick with boohoo, misguided or I saw it first! Much better quality and customer service then theses nobody’s.
Posted 1 week ago
Hey Lindsay,
Sorry to hear you've not received your refund.
Please could you reach out to our customer service team with a clear picture of the postage receipt, with the tracking information for the returned parcel and we'll look into this for you.
Thanks
Usman
Posted 1 week ago
Since my last review I have returned my order on the 3rd of May, have got in touch because still no refund.. they have come back to say they haven’t received my return but can take up to 15 days and to wait until 31st May. This doesn’t make any sense because that would mean 4 weeks from sending back! Please can someone sort this out for me I really don’t want to wait another 2 weeks when I’ve provided proof of postage!
Posted 2 weeks ago
Hey Leah,
Due to social distancing guidelines with our courier partners and our warehouse, returns are taking longer to be delivered back to our warehouse. It's also taking slightly longer than normal for our warehouse to produce returns, so we would need to allow longer than normal for returns to be delivered and processed by our warehouse.
Thanks
Usman
Posted 1 week ago
This company is literally a SCAM. I ordered 2 masks and despite the emails confirming the order, the delivery of said order and CHARGE to the credit card, NOTHING has arrived and the customer service claims they cannot find the order. This is a complete SCAM.
Posted 2 weeks ago
Hey Ron,
Sorry to hear your order hasn't landed with you.
I've not been able to locate your order with the deets provided. Please could you reach out to our customer service team and they'll be happy to get this sorted for you.
Thanks
Usman
Posted 1 week ago
Usually have a great experience with PLT however I’m quite disappointed now, especially considering I’ve never spoken badly of them.
I paid for free next day delivery for my account September/October of 2019 which has expired yet every time I go to order it asks me to pay for it again?
Can this issue be fixed ASAP please.
I’ve sent an email on this issue but have received not reply.
Posted 2 weeks ago
Hey Florence,
Sorry to hear you're being charged again for delivery.
We're aware of the issue and working to get this fixed as soon as possible.
Please could you try logging out of your account and back in. If you're using the app, please could you make sure you're updated to the latest version.
Thanks
Usman
Posted 1 week ago
So sad to be writing this because I always have had a good experience with plt, however a couple of days ago I ordered 2 pairs of joggers and 2 tops, they were supposed to arrive yesterday but didn't and still haven't arrived today, the day after, haven't heard anything from Hermes either as to where my parcel is.
Posted 2 weeks ago
Hey Lauren,
Sorry to hear you've not been able to locate your order.
I've checked your account under this email address and the latest order is showing as being delivered on 12/05/20. Please could you check around your property and with your household to see if they took this in for you.
If there's anything we can help with, you can reach out to our customer service team.
Thanks
Usman
Posted 1 week ago
I've been ordering from pretty little thing for years and have never had a problem with them, orders are always on time and quality is amazing for price. However I ordered 2 pair of joggers and 2 tops the other day and they were supposed to arrive yesterday, still haven't arrived the day after and haven't heard anything from Hermes regarding my parcels whereabouts?? Slightly disappointed because I love pretty little thing:((
Posted 2 weeks ago
Hey,
I'm sorry to hear your order hasn't landed with you yet.
I've not been able to locate the order with the joggers with these deets, to look into this further.
Please could you reach out to our customer service team and they'll be happy to get this sorted for you.
Thanks
Usman
Posted 1 week ago
Ordered three 'The Ordinary' skincare products on the 10th of may, still haven't received them. It's been over a week for the date they were supposed to ship. Can't get a refund because the actual products haven't even arrived! Please get me my money back.
Posted 3 weeks ago
Hey Jessica,
I'm sorry to hear your order hasn't landed with you.
I've not been able to locate your order with the deets, so I've not been able to chase this up. Please reach out to our customer service team and they'll be happy to look into this for you.
Thanks
Usman
Posted 1 week ago
Ordered some flared jeans size 4. They came on time but were so long and big on the waist. Managed to turn them up a lot. Really interested in two jumpsuits but unsure whether to get petite size 2 or 4 ( as only 5”2) and couldn’t find any leg lengths on the sizing guide. They look long on the petite models and don’t want a repeat of last time.
Would be hard for me to return items during this time so important they fit!
Posted 3 weeks ago
Hey Hannah,
Sorry to hear the fitting wasn't on point.
Sizing can vary from item to item depending on the style and fitting of the item, however, on the item page we usually have the measurements for a standard size under the 'Details and Care' tab.
Thanks
Usman
Posted 1 week ago
absolutely love the leggings and oversized T🔥I’ve been ordering of PLT for years now!!its amazing for money!!great quality too💖🦄
Posted 3 weeks ago
Hey Paris,
We’re so happy you’re loving the brand as much as we do. Come check out our new in again soon.
Thanks
Usman
Posted 1 week ago
PrettyLittleThing.com is rated 2.73 based on 1,965 reviews