Natural Complexions Reviews

1.62 Rating 13 Reviews
0% of reviewers recommend Natural Complexions
159 Review Views (past 24 hours)
4PM - 6PM
17 Review Views
6PM - 8PM
44 Review Views
8PM - 10PM
17 Review Views
10PM - 12AM
0 Review Views
12AM - 2AM
0 Review Views
2AM - 4AM
0 Review Views
4AM - 6AM
17 Review Views
6AM - 8AM
0 Review Views
8AM - 10AM
0 Review Views
10AM - 12PM
0 Review Views
12PM - 2PM
19 Review Views
2PM - 4PM
45 Review Views
4PM
4PM
Visit Website

Phone:
01564824114

Email:
sales@naturalcomplexions.co.uk

Location:
Old Office Buildings Becketts FarmAlcester RoadWythall

Are you a business owner?
See Business Solutions

Write Your review

Tell us how Natural Complexions made you happy
Minimum 10 characters
What's your name ?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
Postal Service
delivery methods
"My product was out of stock but it didn't say so on the website. As a result I still haven't received my product... over a week later."
Helpful Report
Posted 1 year ago
Are you Natural Complexions? No one is perfect. Reply to this negative review and show your potential customers that you value the feedback Natural Complexions receives and that when things do go wrong you do your best to put things right. Reply Free
"I ordered my cream over 2wks ago and I still haven't received it, I also sent two emails and got no reply, I really need this cream or if not I want a refund so I can buy the cream somewhere else please contact me ASAP"
Helpful Report
Posted 2 years ago
"I bought Janmarni Bioclear cream. I usually buy this cream from my beauticians and its quite expensive. I bought it through Natural Complexions as it was a lot cheaper. This is the 2nd time I have bought the cream through Natural Complexions and upon using the cream I find its a different consistency than the one I buy in my beauticians....the one in my beauticians feels different on the skin (if a lot stronger). I am just wondering if your creams are made by a different manufacturer than the ones being distributed in Ireland?"
1 Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Aoife
We are sorry you feel there is a concern with your product but we can assure you that we are genuine suppliers of Jan Marini products if you would like to contact them to confirm this we are quite happy for you to do this
Posted 3 years ago
"Communication with this company was non existent - no order confirmation, no shipping conformation,, no tracking. After a few days of hearing nothing, I emailed them and heard...nothing. If they want to sell online then they need to be able to use email!"
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Emma
We are very sorry you had problems with our company we have checked and our records show you were email on the 1st October to say your order had been dispatched via Hermes. you also said 'after a few days you emailed us and again we have checked and you order was placed Wednesday 30th dispatched the next day 1st and delivered Saturday 3rd this is 3 days which we think is a very good service as you chose free second class delivery. Once again were sorry you were unhappy with us
kind regards
Natural Complexions
Posted 3 years ago
"I purchased goods on a the weekend and paid for next day delivery, the goods did not arrive on Monday so i rang and made enquirys. i was told the web site clearly states next day delivery does not apply at weekends, i did not see this and so i accepted the explaination. My delivery did not arrive until Wednesday and i do not think it is acceptable to have paid £8 odd charge for a service that was not only unclear to me but did not arrive in good time. Moving forward i would like to propose two things: 1. i am refunded for the postage cost i paid 2. I feel this issue could be resolved by some work being undertaken to the website so that the next day delivery option not being accessable to your customers at the weekend."
Helpful Report
Posted 3 years ago
"I'd love to write a review but unfortunately I can't because I never received the products (and this, despite have paid an additional eight pounds something for next-day delivery!!!!!!!!!!). I'm taking the matter up with the company now."
Helpful Report
Posted 3 years ago
"Price was very marginally lower than my usual supplier so I tried this company instead ,placing the order was easy enough but delivery took longer than expected 6 days (there was a weekend in between) plus unfortunately not packaged as well as my usual supplier."
Helpful Report
Posted 3 years ago
"I ordered 2 items but recieved only 1 (order confirmation and invoice listed 2 items). I sent email to the company's sales team immediately (Friday morning) but there was no any reply. Obviously customer care is not at the top. I will definitely call them on Monday. The quality of the purchased product (even if I paid for 2 products) is excellent, as well as price."
Helpful Report
Posted 3 years ago
"As of yet, I haven't received my face wash that I ordered over a week ago."
Helpful Report
Posted 3 years ago
"Still waiting for my parcel..."
Helpful Report
Posted 4 years ago
"I ordered my product on the 1st November and I didn't understand why it was only dispatched on the 7th November? Unless they are getting busy with orders for Christmas? In this case an email would of been appropriate to be advised of the delay in dispatching."
Helpful Report
Posted 4 years ago
Dear Lyndsey we are very sorry you were not emailed to say your product had not been dispatched earlier this was an oversight by us and we are looking at ways to make sure this does not happen again.
Posted 4 years ago
"I made a purchase in November 2013 worth over £200 but never received my order. I rang your company a couple of times to inquire what happend my purchase and was told it was posted!. i wrote to you in January 2014 asking for proof of delivery, so i could claim some money back of my Credit Card, but you never replied. Very dissapointing company to deal with, so wouldnt be dealing with you again"
Helpful Report
Posted 4 years ago
"The most awful service I've ever experienced. Firstly, there were purchased wrongs goods what I'd ordered. Secondly , I tried to call to Narural Complexions and I wasn't able to connect them for 2 days. On the first day I did 4 calls and no answer and there was said if I leave my name and number they will call me back. But it didn't happen untill next day midday when I called myself again. Then, the phone was picked up and I talked to the lady. I explained the situation and she said she has to talk to the manager and gives a call back in 30 mins. I asked to call me back after 3.30 pm anytime but she said she won't call me back that she has a client. SO WHAT! Am I not a cliet?! And she didn't suggest me anything better! So I just wanted to save time when I ordered goods from this company. But it looks that I just did double wasting time and made more trouble for myself. (Ordering-purchased wrong goods- calling and trying to solve the problem but no normal respond from the company-return ( even which I couldn't do because of my busy time))."
Helpful Report
Posted 4 years ago
Natural Complexions is rated 1.62 based on 13 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support