Click Post Ltd Reviews

4.92 Rating 1,557 Reviews
99 %
of reviewers recommend Click Post Ltd
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.87 out of 5
Read Click Post Ltd Reviews

About Click Post Ltd:

Click Post serves to solve the time constraints experienced when issuing paper drawings and documentation.

Our focus is to serve single practitioners and small to medium businesses. Coming from a construction industry background, We understand the function of Architects through to contractors.

We, therefore, provide a unique and distinct service designed specifically for printing and issuing drawings. By using Click Post, you will reduce the time your business wastes when printing and issuing drawings.

Visit Website

Email:

hello@click-post.co.uk

Location:

Unit 7 Parchfields Enterprise Park, Colton Road,

Write Your review

Tell us how Click Post Ltd made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
A3 prints. Quality excellent. Quick & easy to use. Folded in the envelope so end result lacking.
Hi Luke,

Thank you for taking the time to review us. However, I believe you may have misunderstood our service. We print, fold, and deliver all drawings at A4 size as described on our website.

We are glad to read that you were happy with the speed and quality of our service.

Regards
Jennifer Davies
Click Post Ltd
Hi I thought the service was fine and it was what I was looking for.
I have to say the quality of the prints (engineering drawings) were rather faint and so the some of the detailed text and line marking was not easy to read. What I am not sure about is whether it was the original drawing or the faintness of your printing.
Thanks
Richard
Good paper and printing. 1st class post was slow.
Seem to do what they say although there were a couple of 'add-on' costs at the checkout which made me feel a bit 'Ryan Air'; their headline price could have been clearer. But there you are, I would probably use again if I needed something in a hurry but will also shop around forma better price.
Delivery was not next day but we payed for special delivery. Maps were fantastic!
The service was very fast, however the print quality wasn't great, it had jagged lines rather than straight, we would use them again though if only for their fast turn around.
Thank you for taking the time to review us Paul.
Not too bad...I think the postage got in muddle on your website, felt like I'd overpaid!

Didn't need it as quickly as you did it, but overall good service.

Print quality jiggered a bit but I can live with it, thanks very much.

Colin
Hi Colin,

I am sorry to read that you are not completely satisfied with our service and that you received your prints quicker than expected. I have checked the postage cost presented on your order and it matches with the Royal Mail. It would appear the cost was calculated correctly.

With regards to the print quality you have experienced, I will run a diagnostic check and make arrangements for the servicing of our equipment.

Regards

Vicky Evans
Click Post Ltd
Drawings arrived eventually.
Hi Daniel,

We are sorry that you were not completely satisfied with the delivery of your order. Your order was processed and issued promptly for delivery, however we understand that the Royal Mail have been experiencing severe delays following last weeks snow fall.

Should you wish to discuss your concerns further, please email me at support@click-post.co.uk.

Regards

Vicky
Click Post Ltd is rated 4.92 based on 1,557 reviews