TONI&GUY Reviews

4.46 Rating 1,781 Reviews
86 %
of reviewers recommend TONI&GUY
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Read TONI&GUY Reviews
Product arrived
Posted 6 days ago
Great haircuts and service, but so expensive. I know you get what you pay for, and I am use to paying a lot on my hair, but when you find that you have to spend another £15 on a colour test it’s a bit ridiculous.
Posted 2 weeks ago
Not a good experience this time. I ordered 2 vouchers; they arrived with only one gift bag and one of them was sticky and full of fingerprints. I wrote an email to customer service one week ago and they didn’t reply. This company used to be great. I hope they will raise their standards again
Posted 2 weeks ago
My queries were all answered promptly.
Posted 1 month ago
T&G have sent me an email asking me to write a review. Well after a week I still haven’t received the products I ordered.....
Posted 2 months ago
Dear Customer, Thank you for your review. I would like to apologise for any disappointment caused. I have checked our records and I cannot see any record of an order placed under your name. For further advice and support, please email: info@mascolo.co.uk Kind regards, Customer Services
Posted 2 months ago
I would find it easier to write a review when I have had the products long enough to use them. They seem to be just what i want so if the firm would like to ask me next month I would be glad to give a user review. At the moment I can say I love the packaging but would like mor instruction on use. Stars only for presentation.
Posted 2 months ago
The package arrived leaking out of the lid :-( The shampoo itself is ace.
Posted 2 months ago
Dear Customer, Thank you for your Review. I am sorry to hear there was some damage in transit. Are you able to send an image to the below address so we can look at how we can resolve this for you: info@mascolo.co.uk We look fore3ard to hearing from you. Kind regards, Customer Services
Posted 2 months ago
It didn't fit my hairdryer so in the process of returning the product
Posted 2 months ago
Delivery was on time but these products gave me a rash on my face.
Posted 3 months ago
Dear Elisa, Thank you for your Review. I am sorry to hear of this, all products vary in ingredient's, have you used these products before? If you can email us at: info@mascolo.co.uk We will be able to advise and help you. Kind regards, Customer Services
Posted 3 months ago
The clamp broke after 1 use.
Posted 3 months ago
Dear Peter, Thank you for your review. I am sorry to hear that the clamp had broken after 1 use. If you send an email with your order confirmation to the below address, one of our team will be able to resolve this for you: info@mascolo.co.uk I do hope this helps and we look forward to hearing from you. Kind regards, Customer Services
Posted 3 months ago
Have not used this product. I was sent this in error, which I cannot return due to covid. I would imagine its great as my other products are.
Posted 3 months ago
Dear Tina, Thank you for your Review. I am sorry to hear you have received the incorrect product. One of our team will be in contact so we can rectify this for you. Thank you for making us aware. Kind regards, Customer Services
Posted 3 months ago
Ok display a good 😌 lace to go however gift card ordering awful
Posted 4 months ago
I have not received this order yet!
Posted 4 months ago
Dear Customer, Thank you for your Review. I would like to apologise for the delay in receiving your order. Couriers have experienced delays due to social distancing and high volumes over the festive period. I have tracked this and can see this is currently with Royal Mail and will be with you shortly. Kind regards, Customer Services
Posted 4 months ago
Ordered voucher for Xmas gift on line week before Xmas Had email to say would receive confirmation Didn’t receive email Money taken from account but not had email still? Voucher arrived in post today
Posted 4 months ago
Conditioner came open & leaked but otherwise all good
Posted 4 months ago
Great item and great price compared to other sites. Haven't used yet as it's an Xmas present but I've opened box and looks great. I would advise not to rely to much on communication emails regarding delivery as item was delivered before I had even received a dispatch email from Toni & Guy. Also, package just left at front door on main road. No delivery card left, and assuming no knock on door as someone was in house all day. Not great when its a package worth so much money.
Posted 4 months ago
Even though the gift card was for somebody else at a different address, my name was shown as the addressee on the envelope.
Posted 5 months ago
Sadly, realised my hair did not need this protein shampoo and conditioner. In fact my hair was in such bad condition because I HAD been using protein products. So, the Redken shampoo and Conditioner are sitting in a cupboard and have never been used!!
Posted 5 months ago
fast, efficient and reliable. However, I would add, the packaging is too much for fairly small bottle.
Posted 7 months ago
Service really good
Posted 7 months ago
TONI&GUY is rated 4.46 based on 1,781 reviews