Prezzybox.com Reviews

4.48 Rating 51,808 Reviews
88 %
of reviewers recommend Prezzybox.com
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.68 out of 5
Read Prezzybox.com Reviews
Visit Website

Phone:

01827 839041

I’m rating my item not prezzybox they did what they said!!
Posted 6 hours ago
When will my order arrive
Posted 15 hours ago
Hello, Thanks for your review. We can see the estimated dates of delivery for your order are Thursday May 6, 2021 - Saturday May 8, 2021. These can be found on your order confirmation. Your order was dispatched on 04/05/2021 and is currently with Royal Mail. We hope this helps!
Posted 14 hours ago
Still not arrived and I paid extra for it to be delivered on Saturday. Will not be using you again.
Posted 1 week ago
Hello, Thank you for taking the time to review your order. We are sorry you have experienced a problem on this occasion, we can see a member of the team is helping you with your issue, however if you need any further information then please do not hesitate to contact us. Many Thanks, Prezzybox
Posted 1 week ago
Ordered the items for ab occasion on Saturday. Paid extra for express delivery for it not to arrive when a simple first class post would have. Very blunt and u proffesional response from customer services
Posted 1 week ago
Hello, Thanks for your review. We can see a member of the team has explained that the order needed to be placed on a Saturday delivery to arrive over the weekend. The delivery method you selected is operated by Hermes and Express delivery applies only to working days. Your order is arriving with you on time and within the dates outlined on your order confirmation. Further information regarding our delivery methods is available in the delivery section of our site. Thanks, Prezzybox.
Posted 1 week ago
The cup I ordered arrived with a broken handle. I am very unhappy at the service. It clearly was not wrapped well enough.
Posted 2 weeks ago
Hello, Thank you for taking the time to review your order. We are sorry you have experienced a problem on this occasion, we can see a member of the team is helping you with your issue, however if you need any further information then please do not hesitate to contact us. Many Thanks, Prezzybox
Posted 2 weeks ago
my 0rder hasnt arrived . you took payment on the 9th of april . i need this gift for my husbands birthday on the 21st april
Posted 3 weeks ago
Found same product much cheaper at Amazon
Posted 3 weeks ago
Hello, Thank you very much for your review. We can see that one of team is helping you with this Please contact our team on: csteam@prezzybox.com if we can help any further
Posted 3 weeks ago
Paid extra for Saturday delivery and gift wasn’t delivered till Monday. Want a refund on cost of delivery.
Posted 1 month ago
Hello, Thank you for your review! We’re really sorry to hear that your order took a little longer to arrive than we estimated. We do our very best to ensure that all orders are shipped on time and on the way to you as quickly as possible. Unfortunately on rare occasions there are delays in transit. We have refunded you the extra you paid for an express service, we're sorry for any inconvenience caused. Thanks, Prezzybox
Posted 1 month ago
My mum did not receive her gift
Posted 1 month ago
Hello, Thank you very much for your review. We're very sorry to hear that your order hasn't arrived. Unfortunately we’ve had no contact to let us know you haven't received your order, so we’ve not been able to make this right for you yet! Please contact our team on: csteam@prezzybox.com and we will look into this for you right away. Speak soon!
Posted 1 month ago
Very disappointed as this was supposed to be delivered on Saturday, it's now Monday and still not delivered. This was for a birthday. Wouldn't have ordered if I knew this would not be delivered.
Posted 1 month ago
Hello, Thank you for your review! We’re really sorry to hear that your order took a little longer to arrive than we estimated. We do our very best to ensure that all orders are shipped on time and on the way to you as quickly as possible. Unfortunately on rare occasions there are delays in transit. If you’d like to talk to us about this some more, please contact us. Thanks, Prezzybox
Posted 1 month ago
Not heard a thing from then. Placed an order last week, paid extra for Saturday delivery. So far the item has not been delivered. Im not impressed and wont be using them again
Posted 1 month ago
Disappointed!! I paid extra for the 1-2 day Saturday delivery which hasn’t happened
Posted 1 month ago
Hello, Thank you for your review! We’re really sorry to hear that your order took a little longer to arrive than we estimated. We do our very best to ensure that all orders are shipped on time and on the way to you as quickly as possible. Unfortunately on rare occasions there are delays in transit. If you’d like to talk to us about this some more, please contact us. Thanks, Prezzybox
Posted 1 month ago
I paid an extra £3.66 for this order to be delivered on Thursday 1st, and it has still not been delivered! It is 19.28 on 3rd! This is very poor service and for me embarrassing as this was a gift to my daughter.
Posted 1 month ago
Hello, Thank you for your review! We’re really sorry to hear that your order took a little longer to arrive than we estimated. We do our very best to ensure that all orders are shipped on time and on the way to you as quickly as possible. Unfortunately on rare occasions there are delays in transit. If you’d like to talk to us about this some more, please contact us. Thanks, Prezzybox
Posted 1 month ago
Ordered this item on Monday and it’s still not dispatched. I’m not going to receive this now until after Easter. I will not use this service again.
Posted 1 month ago
Hello, Thanks for your review. We can see the estimated delivery dates for your order are Friday April 2, 2021 - Wednesday April 7, 2021, these can be found on your order confirmation. We have checked the tracking and can see your order was delivered on 03/04/2021. We hope this is now resolved for you but if you'd like to talk to us some more, please get in touch. Thanks, Prezzybox.
Posted 1 month ago
Hi,I'm actually very disappointed with this product that arrived today:-( I bought it as a present for my friend and firstly it wasn't packed in any box,package with the explanation on it what is it,what tools are in the,what can be used for etc..and main thing because it wasn't properly packed it has arrived with many scratches so it cannot be used as present now:-( I would like to return this over to you but not sure if this possible???
Posted 1 month ago
Hello, Thank you very much for your review. We're very sorry to hear that you've experienced an issue with your order. Unfortunately we’ve had no contact to let us know you've experienced an issue, so we’ve not been able to make this right for you yet! Please contact our team on: csteam@prezzybox.com and we will look into this for you right away. Speak soon!
Posted 1 month ago
I wasn’t warned when I placed my order that you can’t deliver to NI. An improvement suggestion could be full disclosure of your limitations. Brexit has been about for a while, it’s hardly a new thing so why keep this a secret when you clearly know I will need it delivered to NI. Thankyou
Posted 1 month ago
Hello, Thank you for taking the time to review your order. We are sorry you have experienced a problem on this occasion, we can see a member of the team is helping you with your issue, however if you need any further information then please do not hesitate to contact us. Many Thanks, Prezzybox
Posted 1 month ago
You should have a word with your delivery people. This was a present for my grandson and was left IN the dustbin. His mother had waited in all day and no-one knocked the door with the parcel. Not very good, am totally unimpressed.
Posted 1 month ago
Thank you for your wonderful review! We hope to see you again in the future.
Posted 1 month ago
My order hasn’t arrived yet
Posted 1 month ago
Hello, Thank you very much for your review. We're very sorry to hear that your order hasn't arrived. Unfortunately we’ve had no contact to let us know you haven't received your order, so we’ve not been able to make this right for you yet! Please contact our team on: csteam@prezzybox.com and we will look into this for you right away. Speak soon!
Posted 1 month ago
Rubbish. Took order but then realised later that they don't deliver to Northern Ireland rather than flagging this at checkout! Cancelled my order, forcing me to go elsewhere (Amazon had something similar and managed to deliver just fine) and then sent me an auto-request for a review. V poor indeed!
Posted 1 month ago
I asked for a pink led light and I got blue disappointed I write it clear on the delivery note. Considering I paid for next day delivery I didn’t get what I asked for.
Posted 1 month ago
Hello, Thanks for your review. Our website states- 'BLUE OR PINK SENT AT RANDOM'. Unfortunately we aren't able to guarantee specific colours are sent. We do offer returns for any unwanted non-personalised items, so please contact us on: csteam@prezzybox.com if you’d like us to help you with this process. Thanks, Prezzybox.
Posted 1 month ago
Prezzybox.com is rated 4.48 based on 51,808 reviews