PhD Supplements Reviews

4.54 Rating 725 Reviews
89% of reviewers recommend PhD Supplements

Write Your review

Tell us how PhD Supplements made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
delivery methods
Courier, Postal Service
Customer Service
communication channels
Email
"Unfortunately the taste and consistency of your products have changed and it's worse than it used to be. Usually I order Growth Factor Mass and these days it's not tasty and it's very thick. Not a good experience when drinking."
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review.
We are very sorry to hear that you are not satisfied with your purchase.
Our aim is to provide products that are the best in taste and quality, so we will pass your feedback over to our development team.
If you have any further questions please feel free to contact a member of our team and we will do all we can to help.
Kind regards, Team PhD
Posted 1 year ago
Visit Website
"I’d love to leave a review. And if I based it on past experience I would say 5 stars amazing as always. However, this time dpd have completely let you down with their side of the service. A week of waiting in, falsified calling cards by drivers who just couldn’t be bothered and then an attempt to return my parcel to you because they couldn’t be bothered to deliver. Oh an a peace making offer of a Saturday delivery that again meant a whole day of staying in only for them to not even load it on the van. Excellent service from PHD on the order but your choice of delivery company may need to be rethought!"
Helpful Report
Posted 1 year ago
"They didnt as my orde was due to be delivered on friday and hasnt arrived yet ?"
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review. I have had a look in to this for you and can see that your parcel was delivered on the 9th May and signed for by GIBNEY at 12:32. Could you please ask someone else in the household if they have signed for this on your behalf? Thank you. Kind regards, Team PhD
Posted 1 year ago
"Been on it for a week now and not noticed ANY difference in the way I feel or my weight yet - I thought after a few days I would see something. Been very active and eaten sensibly .... patience is a virtue they say..."
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review. A few days to one week isn't long enough to see sustainable results. I would advise to continue tracking your calories, exercising and consuming Diet Whey daily, then review your progress after around four weeks. If you still do not see any results and remain dissatisfied please feel free to contact a member of our team and we will help assist you further. I hope this helps. Kind regards, Team PhD
Posted 1 year ago
"Is the chocolate one meant to turn green when you add it in water ?"
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review. Natural Protein is a plant based protein, containing greens and superfoods and the colour does reflect this once mixed with liquid. I hope this helps. Kind regards, Team PhD
Posted 1 year ago
"I love your products however I tried to change my order as I’d ordered to little and the response time from customer services was too slow so you missed out on a sale, also delivery time is slow. I think you could do better and it would be a bit more profitable for the company, great products but you can definitely do a little more"
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review. We are really sorry to hear you are dissatisfied on this occasion. I have had a look in to this for you and can see that after contacting our Customer Service Team on Friday 27th April at 21:31, our Customer Service Manager responded to your query on Monday 30th April at 09:45. We are very sorry for any confusion caused with our Customer Service hours - they are Monday-Friday 09:00-17:00. I hope this helps, if you have any further queries please be sure to let a member of our team know and we will do all we can to assist. Kind regards, Team PhD
Posted 1 year ago
"Only gave a 3 as only just started to have it so I don't as yet know if it will have the desired effect. I'm also struggling with the taste a bit. But that is just likes and unlike"
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Taste amazing! But I wish you was able to make it dairy free and still taste just as good."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"I found the chocolate peanut butter flavour far too sweet for my liking."
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review.
We are sorry to hear that you are not satisfied with your purchase.
Our aim is to provide products that are the best in taste and quality, so we will pass your feedback over to our development team.
If you have any further questions please feel free to contact a member of our team and we will do all we can to help.
Kind regards, Team PhD
Posted 1 year ago
"great product. Delivery hiccup with address details i provided never quite making it through to DPD. Initially a few days delay while package was in the depot without me knowing and then I had to talk the driver in on the phone."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"I was really excited by the range of flavours available, however the white chocolate which I chose, is not as tasty as I’d hoped and when added to yoghurt it makes it extremely dry and thick. I will try a different flavour next time. The service was excellent and communication with regards to delivery could not be faulted."
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review and feedback. We are really sorry to hear that you are not satisfied with your purchase. Our aim is to provide products that are the best in taste and quality, so we will pass your feedback over to our development team. If you have any further questions please feel free to contact a member of our team and we will do all we can to help. Kind regards, Team PhD
Posted 1 year ago
"The taste is good, sweet but not too much. The only downside I found is that it does not dissolve properly, you get left with many smaller pieces of powder in your drink."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Ordering was straight forward and delivery was good. But if you place two orders within days you get same free gifts. Even after speaking to them, they wouldn't change the freebies for lesser valued items. So order cancelled."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Fast delivery, decent price, consistency is good and mixes well.... We got two 2kg Diet Whey and although we are more than happy with the Belgian Chocolate Flavour it just doesn't matter how much I try it the Cherry Bakewell is simply too sweet! Rather unimpressed with that one I'm afraid."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Overall the order and products were very good but the order was delayed because I had to respond to an email from customer support. This was because you had ran out of the flavour I chose for my pre-workout after the order I placed and had to choose a different flavour which wasn't my preference."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"The PhD Woman shakes (exercise support and meal replacement) are really tasty. I also think the CLAs work really well."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Next day delivery was delivered a day late . So my wife waited in all day for it for nothing and all I got was £2.50 refund , and not even a e mail apology! Will not reorder as I've found similar bars in B&M for only £1 each !!!! And I won't have to wait in for phantom deliveries"
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Product is good as I have been using it for some time now but only just ordered it online. Just one little niggle, when ordering online I can only select next day delivery which is extra money, but it never ever arrives next day!"
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review. We are very sorry for any confusion with our delivery process. When you order before 5pm on a working day, your order will be delivered to you the next working day. I have had a look in to this and can see that all of your orders have arrived as scheduled, according to our policy. I hope this helps and gives a clearer insight in to our delivery process. If you have any further questions please let a member of our team know and we will do all we can to assist you. Kind regards, Team PhD
Posted 1 year ago
"I was a little disappointed as the scoop was missing and it wasnt the bag advertised with the possible cash win"
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review, very sorry for any confusion caused.
Sometimes during transit, scoops can fall to the bottom of the product, could you please have a good feel around for this.
If you still cannot locate this, please contact a member of our team, who will be happy to further advise: helpdesk@phd-supplements.com
The Instant Win promotion is not available on all Diet Whey flavours, very sorry this was unclear.
Please follow this link to view which flavours this is available on: https://www.phd-supplements.com/diet-whey-instant-win
I hope this helps, if you have any further questions please be sure to let a member of team know and we will do all we can to help.
Kind regards, Team PhD
Posted 1 year ago
"I use to order protein from PHD many years ago. I have been using another brand and decided to have a change going back to PHD. However, the taste is nothing as I remember (chocolate) it tastes very weak and its not really enjoyable."
Helpful Report
Posted 1 year ago
PhD Supplements is rated 4.54 based on 725 reviews