Papergang Reviews

4.77 Rating 890 Reviews
96 %
of reviewers recommend Papergang
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Read Papergang Reviews
Visit Website

Phone:

01509812075

Email:

help@papergang.com

Location:

Papergang,Ohh Deer Ltd,3-6 The Rushes

Write Your review

Tell us how Papergang made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Papergang 5 star review on 27th April 2021
Abbi
Papergang 5 star review on 27th April 2021
Abbi
Papergang 5 star review on 27th April 2021
Grace
Papergang 5 star review on 28th October 2020
Tasha
Papergang 5 star review on 28th October 2020
Juliane
Papergang 5 star review on 27th September 2020
Jasmine
Papergang 5 star review on 27th September 2020
Jane
2
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
The boxes are quite overpriced for what is included, and sometimes I find the things included are not useful, maybe if they had a pick and mix type box.
Hello, Thanks for your feedback! We're very sorry to hear that you have been disappointed with the boxes and the products included. Please, accept our apologies for this. We'd love to hear what you feel could be improved with the boxes, or what you would like to see included in terms of products. Your pick and mix box idea is an interesting one. I have made sure to pass this on to our Papergang team to consider. Thank you, The Papergang Team
Very few writting instruments, some themes are completely out of my taste (the fish month, absolutely horrendous). Notebooks, lots of them are blank or dotted paper (i know its a trend now with dotted notebooks), i like lined ones. I know its hard to please everyone. On top of it, i can see next months products all over facebook (november box it has a fox theme) and i receive emails with links to the unboxing for next month, completely spoiling the surprise. I wouldn’t give up on Papergang, not just yet. Washi tape are absolutely useless. Monthly calendar file is useless. The nicest thing from October box is the letter set, although gold, i wish a normal coloured icon, not gold, not all of us are “divas”, we are most likely nerds. Sorry, some boxes are amazing, bust most of them are just average. I DDDOOO love the idea that every 4 boxes sold a tree will be planted.
Received two boxes; beautiful artwork. Really enjoyed the little note pads and letter sets. Just a little disappointed with the variety and quality of the items. Some items were not even stationary related like the patches, but they were cute. Not worth monthly full price; better off buying the stationary you do want off their site or through different vendors. Overall lovely idea; but lacking variety.
Love receiving my papergang package. Would live more product's inside such as pencils rubbers etc but overall I eoild high recommend
Thought the first box in my subscription was fantastic (March's box). Got this month's box today and dont feel satisfied that it's good value for money. Feel like there is much to show for 15 pounds. I didnt sign up for sheets of stickers and a patch. Will give it another month and then I might consider cancelling
Hello Lindsay, we appreciate you taking the time to leave your feedback. If you are concerned that any of the content listed within the box is missing from this particular edition, please don't hesitate to contact the team directly on papergang@ohhdeer.com and they will be able to assist promptly. Kind regards, Ohh Deer
I've been a subscriber for a year and found the experience hit and miss. I have received all the issues, but October and November were very, very late. More than a month each. Also, my December package was very beaten up. Not enough to warrant a refund or replacement, but Canada Post should be held accountable. When I raised the issue with the company, they must of misunderstood my concern because their solution was for me to take a photo of my damaged materials before replacing. After one year subscription, you hit 75%. Not sure if that is good or bad, but I suggest more time be spent with customer's complaints and postal companies. Sheryl
Hello Sheryl, We appreciate you taking the time to leave your feedback on our subscription box. The feedback is extremely important to us as a small company, to enable us to improve and make changes as and where required. We're extremely sorry that two of your editions arrived late and any inconvenience this caused as a result. Unfortunately, with sending these internationally, from time to time there are factors which are out of our control which can impact transit times and as a result cause delays in the boxes being delivered. Please be assured we review our postal/courier services on a regular basis, to make sure we can give the best possible service to all our customers. The communication made with the team, it’s standard procedure for us to request images of any damages which have occurred to products before or during transit, so we can report these accordingly and act upon. We hope you enjoy the upcoming boxes and if there is anything we can assist with in the meantime, please don’t hesitate to contact us directly on papergang@ohhdeer.com Kind regards, Ohh Deer
I dont love each box and some items like a weekly planner get put in the box quite often. It would be nice to see more different items
Hello Merel, Thank you for taking the time to leave feedback on you Papergang delivery. We appreciate that not every design will suit all tastes, however our team are always working to bring newer and better content. And your feedback enables our team to make improvements. If you have any queries regarding Papergang please email papergang@ohhdeer.com Kind regards, Ohh Deer
A little disappointed to be honest. The box arrived all ripped so I couldn't do the craft bit. The bag is ok but a bit odd without context, I definitely won't user iron on patches and wouldn't say they're stationery. The cards are ok though not the funniest. Probably the only thing I'll use is the 'to do list pad. Hopefully next month will be better
Hello Charlie, We appreciate you taking the time to leave your feedback on your Papergang delivery. Apologies to hear your parcel arrived damaged, our team would always be happy to assist you with any issues if you email papergang@ohhdeer.com The products and the quantity included will vary each month and we appreciate that not every design will match to all tastes. If you have any further queries please get in touch via papergang@ohhdeer.com Kind regards, Ohh Deer
Whilst it is a nice package to receive - I subscribed for three months - I was disappointed with my first one - I would not class it as a stationery subscription - more bits and pieces. I have no use for iron on stickers and I don't think the bag was worth 14.95 - I have Orla Kiely ones that have beautiful designs for a third of the price. I would have expected a pen or pencil to have been in each box - making it ready for use, but May's box didn't have either. Will wait and see what the next two months bring.
Hello Ella, We appreciate you taking the time to leave your feedback. Apologies for any disappointment caused by your Papergang delivery. We appreciate that not all content will match each individuals tastes, however we do try to provide a mixed range of items for all subscribers to enjoy. The products and the quantity included will vary each month, however we always ensure that the price of the box is less than if you were to purchase the items individually on our website. If you have any further queries regarding Papergang, please don't hesitate to contact the team directly on papergang@ohhdeer.com Kind Regards, Ohh Deer
Papergang is rated 4.77 based on 890 reviews