Middlesex Cricket Online Shop Reviews

4.31 Rating 85 Reviews
81% of reviewers recommend Middlesex Cricket Online Shop
Visit Website

Phone:
0845 862 5650

Email:
reviews@shop.middlesexccc.com

Location:
Unit 32 Wornal Park

Categories:
Clothing
Gifts & Gadgets
Sports & Leisure

Are you a business owner?
See Business Solutions

How would you rate Middlesex Cricket Online Shop?

Your Rating
Tell us how Company made you happy
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(optional)
What's your email?
We need a working email address to verify that your review is genuine.

BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

"Quick service. Diary turned up next day."
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your feedback, we are pleased to hear you are happy with the diary and that it arrived in good time Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 2 weeks ago
Visit Website
"Good quality clothing delivered on time."
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to review and give us feedback. We are please to hear you are happy with the items and that it was delivered in good time.
Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 1 month ago
"Great sale bargains and fast delivery. Brilliant service!"
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed looking at our range on our website and were happy with your recent purchase. Kind Regards England Store
Posted 1 month ago
Christopher
Verified Buyer
"Item purchased with a view to arriving prior to Xmas but arrived well after!"
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, we really appreciate you taking the time to review and are happy to hear you had a pleasant transaction. I’m sorry that you did not receive your order in time. We can see from your order details your parcel was dispatched in time.We rely on third party couriers to deliver all our parcels but unfortunately this time they have not provided the service which we would expect.
Please do not hesitate to contact us with further queries.
Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, we really appreciate you taking the time to review. We are sorry to hear you did not receive your order in time for Christmas. As stated under our Middlesex Online store terms & conditions:
We aim to deliver all goods within seven (7) working days of your order being confirmed.
We have looked into your order and can confirm your parcel was delivered within this time frame. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 1 month ago
"very quick and prompt delivery"
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, we are pleased you had a good experience whilst shopping. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 1 month ago
"I Ordered a 2018 diary which eventually came ! The diary was damaged , I called the contact number on invoice numerous times, no answer . I left several messages with my details and to date I still have not had any response . I met with a friend last week ( a life long member ) and she had ordered 2 diaries both of which were damaged. Disgusting service."
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to review and give us feedback. Please accept our apologies that you have received the item in this condition. We have taken this feedback on board to avoid this happening in future. Due to our offices being closed over the Christmas period there was a delay in response. We have offered to send a replacement diary if you would still like us to send this please do not hesitate to contact us. We apologise once again for any inconvenience this may have caused you.

Please do not hesitate to contact us should you require assistance in the future 0845 862 5650
Posted 1 month ago
"Dealt with my order, which was a 2018 diary, speedily and efficiently. Shame I couldn't get it from the Lords shop though which is only ten minutes from me!"
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback, we really appreciate you taking the time to review and are happy to hear you had a pleasant transaction. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 1 month ago
"I cannot recall such pleasant and efficient service anywhere as I received from Jade.Thank you. David Tyler"
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback, we are pleased you had a good experience whilst shopping and that you are happy with our customer Service Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 2 months ago
"The Middlesex Diary is excellent. In the bleak midwinter it brings a promise of enjoyable summer days ahead."
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to review and give us feedback. We are pleased to hear you had a happy with the 2018 Middlesex CCC Diary Kind regards, Middlesex Cricket Store.
Posted 2 months ago
"Middlesex Cricket Online Shop delivered my goods quickly and efficiently and I am delighted with the quality of service, Many thanks."
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to review and give us feedback. We are pleased to hear you are happy with your transaction as well as our customer service. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 2 months ago
"A quality Diary and despite the proximity of Christmas it arrived quickly. Excellent. Many thanks."
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to review and give us feedback. We are pleased to hear you are happy 2018 Middlesex CCC Diary. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 2 months ago
"MCCC Diary ordered before publication of fixtures - but arrived mid December - keep away the winter blues & look forward to a better 2018!"
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to review and give us feedback. We are pleased to hear you had with the 2018 Middlesex CCC Diary. Kind regards, The England Store
Posted 2 months ago
"Diary arrived very quickly"
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback, we really appreciate you taking the time to review and are happy to hear you had a pleasant transaction. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 2 months ago
"Easy to order quick delivery"
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback, we are pleased you had a good experience whilst shopping. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback, we are pleased you had a good experience whilst shopping. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 2 months ago
"They supplied what I wanted."
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback, we are pleased you had a good experience whilst shopping . Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 2 months ago
"heplfull on phone"
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for your feedback, we are pleased you had a good experience whilst shopping and are happy with our customer service. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 3 months ago
"Good service speedy delivery"
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for taking the time to review and give us feedback. We are pleased to hear you had a happy experience shopping us. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 3 months ago
"I'm very pleased with the quality of the items and the speed of delivery"
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for your feedback, we are pleased you had a good experience whilst shopping with us. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 3 months ago
"Product has arrived and is as expected. Initial confirmation of order was instant but delivery was nearly 3 weeks. On chasing order with the shop by phone was told a new batch of shirts had now arrived and item would be sent straight away. Would of been good customer service to know earlier that item was temporarily out of stock and that there would of been a delay."
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for taking your time to review. We are sorry to hear your item arrived later than expected. Your item would have been shown as on order, this information would have been shown on your confirmation email. We advise it can take 10 - 14 working days to receive stock. We apologise that this information was not made clearer and have taken you feedback on board.
Posted 5 months ago
"Products they sent which I'd ordered were even better than I'd expected. Great with the s,all details on the polo shirts, such as the buttons & the trim. The new style is very appealing"
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your feedback, we are pleased you had a good experience whilst shopping and that you are happy with polo shirts. Kind regards, Middlesex Cricket Store
Posted 5 months ago
Middlesex Cricket Online Shop is rated 4.31 based on 85 reviews