Martildo Fashion Reviews

4.10 Rating 486 Reviews
78% of reviewers recommend Martildo Fashion

About Martildo Fashion: Vibrant, affordable fashion that cannot be found on the high street.

With fast dispatch and delivery, hassle free returns and exceptional customer service we thrive to provide a frustration free shopping experience.

Visit Website
Are you a business owner?
See Business Solutions

How would you rate Martildo Fashion?

Your Rating
Tell us how Company made you happy
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name ?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine

BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

486 reviews
Review and raise up to £2.00
Ally
Not good. No refunds, no communication :(

You've raised
£1.26 for charity!

Read & write reviews about Martildo Fashion in our app We'll donate to charity for every review written
"Not good. No refunds, no communication :("
Helpful Report
Posted 1 month ago
Visit Website
"Unimpressed with Martildo's handling of refunds; happy to take them to court if the other respondents below are willing to come together."
Helpful Report
Posted 1 month ago
"DO NOT BUY FROM MARTILDO. They do not reply to emails or messages. I never received my order and was NOT REFUNDED. Also it looks like they are rating themselves up! Read the silly messages with the high ratings!"
Helpful Report
Posted 1 month ago
"Returned items at the start of September and am still waiting on refund. Won't even answer my emails now. Worst communication ever. Doubt I'll use them again after I finally do get my refund."
1 Helpful Report
Posted 5 months ago
"What is going on with this companies refunds process? They received my items back on the 6th September and I still haven’t had my refund. Again as pointed out in other reviews their communication is awful. I have emailed them and most of the time they don’t reply and I can’t get through on the phone. I have requested twice that they phone me back via the email which they have also ignored. Do not use this company."
1 Helpful Report
Posted 5 months ago
"VERY POOR SERVICE. STILL WAITING FOR REFUND FROM 16th SEPTMEBER, PLEASE DO NOT THINK I WILL GIVE UP TRYING TO GET MY MONEY BACK."
1 Helpful Report
Posted 5 months ago
"A disgraceful service for refunds"
1 Helpful Report
Posted 5 months ago
Gillian Gregory
Verified Reviewer
"This is my second review, as this seems to be the only way to contact you. I still haven't received my refund which I have been waiting for, since the 12th OF AUGUST 2017 !!!!!!!!. I have had an email from you giving excuses why I have not received it, but I am now so annoyed that it has still not been resolved after over 2 MONTHS. I am now getting information about claiming my money back through the courts."
1 Helpful Report
Posted 5 months ago
"Ordered 3 items from Martildo only received two, Martildo charged me for the item which I never received. Sent them 3 emails, tried ringing them no help there. Resorted to Messaging them on facebook, received a message from them saying that my refund is on its way. I'm still waiting. I will never ever shop with Martildo. I will never recommend them to anyone."
1 Helpful Report
Posted 6 months ago
"I returned items on 7th September and I am still waiting on my refund. I have made contact with you several times and each time I am being told a different story. Please can I have my money refunded ASAP. I was recommended to you by a work colleague but I will not be using you again, service is absolutely shocking."
1 Helpful Report
Posted 6 months ago
"I requested a refund for item returned 3 weeks ago and have still not received the refund. I have provided proof of posting but now NO RESPONSE!!!! R Felton"
1 Helpful Report
Posted 6 months ago
"Excellent service great product"
Helpful Report
Posted 6 months ago
"Martildo fashion we’re excellent, the dress I brought was the wrong size, I contacted their customer service department, they were professional and helpful, I returned my item and was refunded very quickly! Recommended"
Helpful Report
Posted 6 months ago
"I received my 2 dresses today, I couldn't be more happy, the quality and fit are perfect, they look lovely on, delivery was very quick, I can't wait to wear them on my next holiday."
Helpful Report
Posted 6 months ago
"I have never won anything and was so happy to win the unicorn slippers. They are lovely and would recommend purchasing some."
Helpful Report
Posted 6 months ago
"Received with no problems"
Helpful Report
Posted 6 months ago
"I have posted here before that I have been unable to get a refund for goods returned. I have now sent countless emails, no one replies. I have opened a dispute through paypal, money was supposed to have been refunded but the transaction failed? Something's going on. I will never order from this company again. Buyer Beware!!!!"
1 Helpful Report
Posted 6 months ago
We are sorry for the issues you have been having with this refund. We have indeed had some problems with our payment system whereby our eCommerce platform communicates with our payment provider PayPal. This issue has now been rectified, however any of the refunds made during this period may need to be re-run manually. This transaction has now been refunded via PayPal.
Posted 6 months ago
"There seems to be a pattern forming here concerning returns for refunds. I like many others have returned my item for a refund. The item has been received by Martildo and still no refund. No replies to e-mails sent and the contact telephone number they give you cannot use?? BE VARY WARY ABOUT ORDERING FROM THIS COMPANY.. IF YOUR ITEM FITS, THEN GREAT, IF IT DOESN'T GOOD LUCK IN GETTING YOUR MONEY REUNDED..."
1 Helpful Report
Posted 6 months ago
We are sorry for the issues you have been having with this order which I understand was returned for an exchange. Unfortunately as advised by our customer service agent the size requested is presently out of stock so we can either wait for further stock or alternatively we can of course issue a full refund. I can only apologise for the issues faced in relation to contacting us, we reply to most emails within 24 hours and we do not presently offer a telephone support service because having trialled this in the past most customers were happy to revert to email and this ensures that we can keep our prices low.
Posted 6 months ago
"I had been unable to order my size for quite sometime, there had been an offer of 2 for £20, unfortunately the offer had ended when my size became available, I emailed and got the offer, I'm very pleased, this company has the best service I have received."
Helpful Report
Posted 6 months ago
"I have ordered 5 dresses over the last 2 months. I have kept 2 but sent 3 back because of poor fit, or not the colour on the website. I have not had any refunds and I have sent a further 2 emails but not got any reply."
1 Helpful Report
Posted 6 months ago
Martildo Fashion is rated 4.10 based on 486 reviews