Marriner Yarns Reviews

4.89 Rating 20,434 Reviews
98 %
of reviewers recommend Marriner Yarns
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.85 out of 5
Read Marriner Yarns Reviews

About Marriner Yarns:

Welcome to Marriner Yarns
Offering outstanding value and service has always been at the heart of what we do.

With a rich history, Marriner Yarns is Britain's oldest and, arguably, best-loved supplier of knitting yarns and accessories. Marriner Yarns is here to help you with all your knitting needs, like supplying you with our fantastic double knit yarn or our wide range of knitting patterns, we are always here to help.

Visit Website

Phone:

02920 837 613

Email:

info@marrineryarns.com

Location:

Fountain Lane, Off Cypress Drive, St Melons

Write Your review

Tell us how Marriner Yarns made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Well for once in my lifetime and i am 84, i have had to send back the wool i bought. It had breaks in the shine line and i was very disappointed. But it hasn't put me off i will have more. Any that i have had before has been ok, but perhaps i should not have gone for that one. So that is why i have given it one star. Sylvia Dean.
Posted 3 days ago
Never received any yarn??!
Posted 1 month ago
never recieved the wool, contacted customer services twice but so for no reply
Posted 1 month ago
Hi there, We are sorry to hear that you are not in receipt of your order. I can see that your order was confirmed as lost with Hermes and that a member of our customer service team has responded to your email this morning asking if you would like us to re-issue the order. Apologies for any delay in getting back to you. Our customer service team works very hard to get to all emails as quickly as possible, but are not always able to respond within 24 hours, especially during weekends and extra busy periods. If you can confirm via email how you would like to proceed, our customer service team can resolve this issue for you and make sure your order gets to you as quickly as possible. Thanks for getting in touch. Kind regards, The Marriner Yarns Team
Posted 1 month ago
I had ordered 5 pink yarns but just 4 were received.
Posted 2 months ago
Hi Fatemehsadat, We're sorry to hear this! Please conatct our customer service team at info@marrineryarns.com quoting your order number, so that we can get this sorted for you! Kind regards, Leisha - MY.
Posted 2 months ago
I placed an order which was dispatched on 6 February and now, on 22 February, It has still not been received! Emailed company today but no reply as yet. Baby will arrive before the wool at this rate!!
Posted 2 months ago
Hi Sue, I can see that you have now been in touch with us directly. We hope that you're happy with everything! Best wishes. Leisha - MY.
Posted 2 months ago
Never received my wool. Not offered replacement or refund. Very disappointing!!! Advised it was delivered but no sign of it anywhere.
Posted 2 months ago
You asked me how did you do. Well not very well. I ordered the yarn on the 6th feb and you sent an email almost immediately stating that my order was ready for Hermes to deliver. You said to wait 10 working days as Hermes could have a backlog. I patiently waited 10 working days with no parcel, I rang the number you gave me yesterday (19 feb) and was told that the parcel was lost but the wool will be re-sent. However part of the order (1 ball of school grey) was now out of stock so I would have to re-order this at a later day. I explained that this was ok but asked to confirm that I would not have to pay delivery on this as it was part of a bigger order with no delivery charge. The lady on the phone said no that I would have to pay delivery. This is ridiculous as that one ball plus delivery would make the wool much more expensive. I said I was not happy and I doubt that I would use Marriner again. Her reply was ok!!! I order online quite a lot and normally (eg Next) will pay the delivery on all the goods in the order, even if they have to deliver part of the order later when stock comes in, when they have failed to deliver the original order. I am not answering the rest of this survey
Posted 2 months ago
I haven’t received my order yet. I emailed you and received an acknowledgement that you were contacting Hermes and would let me know the outcome. It would be good to know if any progress has been made. Thank you.
Posted 2 months ago
You made me register a new password and as soon as I tried to use it, it was refused. I give up
Posted 3 months ago
Hi Susan, I totally understand how frustrating this is. I will contact you direct to see if we can sort this out for you. Kind regards, Caroline Marriner Yarns
Posted 3 months ago
The wool was poor not fit for purpose ,thick and thin and 2 knots in one ball
Posted 3 months ago
Not yet received my order most unusual for you. Otherwise I have always been pleased.
Posted 3 months ago
I can not tell you about the wool quality because as yet I have not received my order. Received the email to advise dispatched 10 days ago but nothing delivered
Posted 3 months ago
Dear Customer, We're sorry to hear that you are still waiting for your order. I can see you have been in touch with our customer service team, who have processed a resend of the order for you. Kind regards MY Team
Posted 3 months ago
I can only give you ⭐️ at the moment as I am still waiting for my order of 25 balls of wool. I ordered this on 08.01.21 and it got to the carrier 11.01.21. I know its a busy time and I've been in touch with Hermes and they haven't had the decency to reply, if I knew you used Hermes I would not have placed my order very unhappy customer
Posted 3 months ago
Hi Janet, We're sorry to hear that you are still waiting for your order. One of our team members will look into this for you now and get back to via email. Kind regards MY Team
Posted 3 months ago
I’ll never order from here again. I placed an order online and wanted to increase the quantity, I telephoned the next day and the woman was incredibly rude on the phone which upset me. She said she ‘doesn’t need this today, and they were in lockdown and very busy didn’t I know’. I was trying to give them more business which I certainly won’t be doing in future. I originally recommended this company to my family and crocheting clubs but I’ve retracted that now and advised them to give a company who appreciates custom their money as this company clearly dont want it. Terrible customer service. To add insult to injury the yarn I ordered, 8/10 balls had knots all the way through. I’ve never had such a bad experience like this before I wish I’d of cancelled the order.
Posted 3 months ago
Hello Abi, I'm really sorry you had this negative experience when you called us in November and please accept my and our company’s apologies for what was a regrettable and unfortunate experience. We take pride in our customer service and I appreciate you bringing this unusual lapse to my attention. I wish I had been made aware of this earlier and I would have responded immediately. I can however assure you that having been made aware of your concerns I have addressed this issue. Being busy is absolutely no excuse for not treating our customers well and I can assure you that the behaviour of one of our employees in this instance does not represent the standards which we expect of all of our employees. I hope you will give us another chance to show you that one negative experience does not represent the company’s concern for our customers. Sincerely, Caroline eCommerce Manager Marriner Yarns
Posted 3 months ago
The order has NOT arrived so I am unable to review items that I am still waiting for. Would you please address this matter, Thank you Brenda Kirk
Posted 3 months ago
Hello Brenda, I'm sorry to hear that you haven't received this order. If you had contacted us we would have looked into this and addressed it for you. I can see that the order has not been delivered and I will send a replacement out for you tomorrow on a 24 hour delivery. Kind regards, Caroline Marriner Yarns
Posted 3 months ago
The yarn that I received was completely the wrong colour. When I called to try and resolve, the person on the phone was so unhelpful. I am now getting my yarn elsewhere.
Posted 3 months ago
I have not received my order yet yet was 4 balls of navy dk. I’m sorry but I won’t be using your site again. Very dissatisfied I ordered it on the 25 th of November please get back to me. As it’s too late now for my order. Just put my money back in my bank please
Posted 5 months ago
Hi Grace, We are sorry to hear that you are still waiting for your order. Our customer service team will look into this for you and be in touch with you via email shortly. Kind regards MY Team
Posted 4 months ago
How can I give you a review when I have not received my order yet. In the past we have had trouble with the delivery company delivering to the wrong address and just leaving the parcel somewhere else, not even getting a signature, luckily the person who it was left with brought around to us, has this happen again. Please reply to the e-mail. Thank you.
Posted 5 months ago
Haven't received order yet still waiting . Have emailed and not heard anything . Do far not happy .
Posted 5 months ago
I cant write a review or rate Mariner Yarns as yet as I have still not received my order
Posted 5 months ago
Marriner Yarns is rated 4.89 based on 20,434 reviews