Home Fix Reviews

4.54 Rating 413 Reviews
88 %
of reviewers recommend Home Fix
Read Home Fix Reviews
2x silver birch.
Home Fix 5 star review on 16th June 2021
Helpful Report
Posted 5 months ago
Great service and pricing.
Helpful Report
Posted 1 month ago
My order came quickly and efficiently.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Items received in good time and of good quality.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Arrived on time.
Helpful Report
Posted 1 month ago
First class service throughout the process even when the delivery company mislaid part of the order the staff at Homefix responded promptly and efficiently to ensure we were not delayed in receiving the remaining part to complete the regrouping of our patio
Helpful Report
Posted 1 month ago
Haven’t received this item
Helpful Report
Posted 1 month ago
Good afternoon Stuart, Thank you for leaving us a 2 star review. I can see that you have contacted us today via Live Chat and spoke with Andrea. She checked your tracking and advised you that your parcel was either lost or damaged at the Hermes Northern Hub, she followed this up with an offer of a replacement or a refund. You accepted a replacement which I can see this is leaving us today on a 24H delivery service. Once you have received your replacement order, could you kindly reconsider your review to reflect the after care service you have received? Please accept our sincere apologies for the delay in your order. Kind regards HomeFix
Posted 1 month ago
Great product thanks
Helpful Report
Posted 2 months ago
Very satisfied with the quality
Helpful Report
Posted 2 months ago
Purchased some limestone enhancer from homefix and within 3 days it was delivered. Had to purchase another bottle to finish the job and Hermes lost it but Homefix got it all sorted and got me a replacement bottle dispatched this time with FedEx. Would highly recommend Homefix great products at good prices and great customer care services.
Helpful Report
Posted 2 months ago
I was really pleased with the paint which covered a very old fence brilliantly. Also it was delivered within 3 days. I will definitely use Home Fix again.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good pricing and quick delivery. Will buy from again.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Very happy with both the item from you would order again from you . would also recommend your company to others thank you .
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good stuff
Helpful Report
Posted 2 months ago
I have placed two orders with Homefix and have found the products, prices and service to be first class and will continue to use them. I had even ordered next day delivery on an order and this was immediately refunded without question, when the courier failed their task. Excellent thank you.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Very helpful team. If you have a question just ask them using online chat. If they can help they will. Great service the way it used to be and still should be.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Damaged lid on paint container Bird Brand Shed & Fence Medium Oak
Helpful Report
Posted 2 months ago
Product arrived later than expected, but this was the fault of the courier company, and I was very pleased with the responsiveness of Andrea at Home Fix for following up with the courier company to ensure goods were delivered.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Brilliant say no more think i need more
Helpful Report
Posted 2 months ago
Its a one woman shop where you can not complain or raise concerns. Paint bought on the 4th sept 2021 and by 21 sept i had bot received my purchase . Andrea told me it was my fault due to address not completely sure what she meant. When i asked for any senior manager to raise my concern , she out the phone down. As write this i am still waiting for my refund and a confirmation email from Andrea for cancellations and process of my refund. Simple advice buy elsewhere if you dont want a big disappointment.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good afternoon Gus, We thank you for your review, however you have missed a lot of fact from this review. 1. You contact us via email over the weekend, which Andrea confirmed on Monday you had only provided a house number, city and postcode, the carriers flagged this with a check of address. Andrea requested the full address details so that she could amend your delivery. She received a torrent of abuse and foul language. Which rightly so, she terminated the call. 2. You called again, to advise that you had 1 package and there was a leak, which Andrea offered a replacement instantly - which you refused and demanded to know where your 2nd parcel was. The carriers update their notes within 24-48hours and Andrea advise there were no updates as yet. 3. You joined live chat and asked who you was talking to - Andrea confirmed it was her, your reply was " what is this a one woman company", Andrea explained that 2 members of the team were on annual leave and sick. 4 You called again, this time the carrier had updated Andrea, however she disputed the information they provided as untrue. They then confirmed over the weekend that they had lost the parcel and Andrea instantly offer you a refund as you had stated that you had purchased else where. You finalised your call with this is the worst F****** company ever, again Andrea terminated your call. I will conclude, we do not condone any verbal abuse from customers in the manner that you thought was appropriate. In light of all the above information, it is the customer responsibility to provide the correct delivery details, so that your order is delivered without fail. I can confirm your refund was instantly refunded back via your payment method PayPal. Kind regards HomeFix
Posted 2 months ago
Good price, quick delivery
Helpful Report
Posted 2 months ago
Home Fix is rated 4.54 based on 413 reviews