Glasgow 2014 Shop Reviews

3.6 Rating 1,335 Reviews
60 %
of reviewers recommend Glasgow 2014 Shop
Read Glasgow 2014 Shop  Reviews
Visit Website

Phone:

0845 862 9854

Email:

sales@shop.glasgow2014.com

Location:

Unit 32, Wornal Park

Write Your review

Tell us how Glasgow 2014 Shop made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
After waiting 14 days, I rang to find out when I was likely to receive my order. I was told that they had just received their order and would send items out. However, they were unable to get further stocks of tea towels so they would refund the money. I am still waiting
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Jill, Thank you for your review. We have checked the system and this shows as delivered and signed for on 23rd August at 11.02am. Please accept our apologies with the delay in receipt of your order. Kind regards, Glasgow 2014 Shop
Posted 7 years ago
Great quality product...VERY slow delivery.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your feedback, we really appreciate you taking the time to review and happy to hear you had a pleasant transaction. We apologise for any delay in delivery to you. Kind regards Glasgow 2014 Shop
Posted 7 years ago
I ordered my goods on 3rd August when one item was listed as out of stock. I assumed the other items would be sent out and the out of stock one would follow. By the 18th I had heard no more so phoned the help line. I was told two items were out of stock and as the games were over they would not be getting any more in and that was the reason for the hold up of the whole order. I asked why they could not have told me this sooner and the reply was that they were very busy. As I was due to go on holiday I was told they could either process the order straight away or wait till I was home. I asked for it now and it arrived on 20th August. Good service in the end but too long a delay initially. One item ordered was sent in the wrong size and although the other sizes are correct they are all on the small side.
Helpful Report
Posted 7 years ago
I just feel that they under budgeted for the merchandise as I ordered a kilted mug and they said it was in stock and when it hadn't arrived I enquired to be told they were sold out. I feel they should have accounted for more supplies due to public demand.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Arrived safely, although took a wee while to arrive!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your feedback, we really appreciate you taking the time to review and happy to hear you had a pleasant transaction.
Posted 7 years ago
The fridge magnets came very quickly. They are for a friend. I would never have paid £2.75 for such useless items. Now she wants one with a 'scots man 'on! Good job your'e efficient!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Disappointed that my T Shirt hasn't arrived yet after paying £4.50 P&P. Also I feel there should have been some reduced clothing offered online as many items were reduced in George Square shop
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi there. I ordered a pin badge which came reasonably quickly and in good condition. Although I was happy to collect it from my local Royal Mail office, I found it surprising that such a small item needed signing for while my actual Commonwealth Games tickets were just posted through the door without a signature (presuming that was a separate department?) Also it was frustrating to initially find no programmes online. When I enquired and was told (very promptly by email) they had been added to the website, they had all virtually sold out the minute I looked. So I purchased them elsewhere online (for face value) only to find a week later the online shop had them back in stock and for half price (along with other 'sold out' items). My local John Lewis (Norwich) stocked nothing at all during the games, and the choice online was very limited too on their site. I did buy some items at the games and the rest elsewhere online. However, I am pleased that the Clyde mascots have been made available again and have reordered a couple for Christmas. All the merchandise I have bought has all been fine and actually a bit more attractive than some of the London 2012 items. The games itself were great and I thoroughly enjoyed them and Glasgow. Kind regards Jason
Helpful Report
Posted 7 years ago
T-Shirt great. Took a while to arrive after the email saying it had been dispatched but arrived, so all good.
Helpful Report
Posted 7 years ago
The first order we placed had not been processed for some reason, so our second order a week later meant that the choice was limited, also there was no emails to let me know where my order was up to, so was unsure if the second order would arrive or not, so I was relieved to see the package arrive this morning, will need to check that I haven't been charged for the first order I placed.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Package took quite a long time to arrive. I had to send an email to enquire about status of order.
Helpful Report
Posted 7 years ago
The service in the Shop in Glasgow was excellent, very helpful and efficient. However, the tee-shirt that I bought for my husband didn't fit him so I went on-line. Very disappointed not to be able to use my £5 off voucher and then to find out the half-price sale started a day later!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Reasonably okay, prices okay, postage charges okay. Overall order to delivery time a bit on the slow side. On the whole decidedly average.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Product arrived in good condition but took a week from order date to despatch date!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Delivery was a bit slow ordered on 3/8/14 received 13/8/14.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Product was great, feels very high quality. Took a long time to ship though.
Helpful Report
Posted 7 years ago
It was a pleasant shopping experience, with interesting items to purchase.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Generally normal onloine shopping experience. Several items appeared multiple times which was confusing and made it slightly more difficult to choose.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Team Scotland t shirts very small in size ,my mum is small to medium and ended up with large which she never is and small i gave to my neice
Helpful Report
Posted 7 years ago
I found the shop to be overpriced. Also lots of confusion between staff working there whether Glasgow 2014 volunteers with accreditation received discount in store or not. I had blue accreditation and I did not receive any discount!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Glasgow 2014 Shop is rated 3.59 based on 1,335 reviews