Gecko Mobile Reviews

4.77 Rating 1,650 Reviews
95 %
of reviewers recommend Gecko Mobile
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.60 out of 5
Read Gecko Mobile Reviews
Visit Website

Phone:

03333 447047

Email:

support@geckomobilerecycling.co.uk

Location:

Unit 16, Michael Browning Way, Exeter

It dies quick
(Shop) - Posted 1 month ago
Good wee phone
Posted 2 months ago
Reasonable service.
(Recycling) - Posted 3 months ago
Got a low price
(Recycling) - Posted 3 months ago
The service was very quick but was disappointed by the amount that the actual amount received for a working phone was reduced to
(Recycling) - Posted 4 months ago
Best offer price but was told would only give me faulty price nearly half the price what was offered due to cosmetic wear and tear disappointing as thought they where going to be the one that actually was going to give me what as offered as others have done the same thing In the past shame really
(Recycling) - Posted 7 months ago
Offered one price gave me slightly lower once had my phone
(Recycling) - Posted 8 months ago
I thought the process was great but the offer made was 130 less that offered over the internet which I thought was mad steep of a drop. Despite that the service is faultless
(Recycling) - Posted 8 months ago
Took a bit longer than expected to process the phone, it states same day payment but i sent the phone on Friday snd received the money 7 days later.
(Recycling) - Posted 9 months ago
First, the good news. I have ordered four phones from you, and had to return two. The first return was successful and the two phones I have kept were successful . Top marks The other phone I ordered I paid For you to install a new battery. The refund I received was minus £30 for the battery. I was told that it was in the terms and conditions that the new battery couldn’t be refunded. I have to say this was beyond Infuriating. wherever the term was telling me that the new battery cost could never be refunded I didn’t see it. I returned the box unopened. I had attempted to cancel the order as soon as I made it but because of Covid restrictions, it seems no one got to my email until the phone had already been dispatched.. I have had several emails asking for feedback and have been too irritated to reply previously. If you want a happy customer who will recommend you, please do the right thing and refund me for a battery That was obviously part of the order I made. Thanks david
Posted 10 months ago
You did good just a lack of communication and my device condition as i market it as damaged not faulty
(Recycling) - Posted 1 year ago
Reduced my offer for damage to the phone even though the only box I could was that the phone was damaged, which I ticked.
(Recycling) - Posted 1 year ago
Not bad, don’t think a tiny hairline crack in the corner of the phone (not the screen) warrants a £90 reduction but there you go.
(Recycling) - Posted 1 year ago
Thanks for your feedback. Any crack greater than 3mm across would be classed as Faulty and get the fixed website faulty price.
Posted 1 year ago
Paid less then originally expected
(Recycling) - Posted 1 year ago
Less offered for the phone when scratches were not present when sent. But no proof and lower offer acceptable but not ideal. Will learn for next time to fully check the phone before hand and take pictures as proof.
(Recycling) - Posted 1 year ago
I am sorry to hear that. We did provide photos (including that of internal defects on the LCD itself), and offer to return the handset free of charge. As you agreed with our adjusted offer you were paid. Please contact us if you require further support.
Posted 1 year ago
I didn’t feel I was given enough info about what qualified for the £70 I was originally quoted. I was disappointed I didn’t receive the full amount.
(Recycling) - Posted 1 year ago
Lowered offer by £40 even though I’d explained its condition
(Recycling) - Posted 2 years ago
Disappointed the quoted price was halved
(Recycling) - Posted 2 years ago
Both times I sent a phone they reajusted how much they would pay. Received £5 both times.
(Recycling) - Posted 2 years ago
Slightly disappointed with the re-evaluatation. But, overall good service. Will use you again.
(Recycling) - Posted 2 years ago
Gecko Mobile is rated 4.77 based on 1,650 reviews