Designer Childrenswear Reviews

4.77 Rating 1,644 Reviews
94 %
of reviewers recommend Designer Childrenswear
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.88 out of 5
Read Designer Childrenswear Reviews

About Designer Childrenswear:

Designer Childrenswear have been bringing the finest in luxury designer baby clothes and kids designer clothing to its loyal and trusting clients for almost 35 years. Founded by the British husband and wife team Brenda and Kevin Coade, this family store has grown to become a first stop destination for dedicated fashion lovers, shipping to over 120 countries worldwide. With a reputation founded on gold standard service, our staff are renowned as some of the friendliest and most hard working in the designer childrens clothing world. We carry a carefully curated selection of over 100 international, luxury brands for boys, girls and babies, from ages 0-16 years.

Visit Website

Phone:

0191 5102736

Location:

23/ 24 Derwent Street
Sunderland
Tyne and Wear
United Kingdom

Not very good experience
Posted 5 days ago
I ordered the balenciaga sock trainers with the neon green soles, I received the black ones with black soles even though clearly on my receipt in my emails you can see it says the neon on green ones I spoken to someone on the phone and got told someone would contact me from customer service and still waiting for that call over a week and half later and now I can’t return because that would leave me without a Christmas present.
Posted 4 weeks ago
Very let down
Posted 3 months ago
All clothing that I purchased apart from one top was way to small for the sizes the top I kept I noticed it had a hole in once was washed, the moncler top was damaged with a hole in which I noticed as soon as I took out of the packet I ordered it in a 12 month and it was more like a 0-3 size I sent the parcel back emailed to tell them about the damaged top and no reply, will be very unsure to order from this clothes site again very disappointed.
Posted 5 months ago
Return was a hassle
Posted 7 months ago
Okay it's the first time I am writing a bad review about a company. It's the first time I have ordered from this online store and it will be the last as well. I find it ridiculous that they do not Offer a free returns. I mean rich online shopping company doesn't offer free returns. Okay not just that, but their sizes are completely out of proportion. I will not be ordering from them again. I advise everyone to shop elsewhere.
Posted 8 months ago
I still have not received my delivery that I brought as a gift for my godson for his birthday. I did hear back when I first emailed but still haven't had a response
Posted 8 months ago
it's really not good experience i ordered my items 30 Mar, and it cost me US$18 delivery fee, and i have received nothing till now. ineed the parcel number, i wonder where is my package now ?
Posted 9 months ago
Never received item
Posted 9 months ago
Ordered here 3 times. First order - product out of stock. Second order fine as ordered full price balenciagas.

Third order - ordered a changing bag reduced to £70 in sale, was made up given that I am due to have a baby next week ... order cancelled due to being “out of stock” - the next day the bags back in stock online for over £200. Will be taking my custom elsewhere in future .
Posted 9 months ago
Very dissapointed with this website tracksuit i ordered which was a gift had two marks on the back! Would not expect this for a £95 tracksuit
Posted 10 months ago
I sent an email on 12th Jan ref an item I ordered which has not arrived. I received confirmation via royal mail but no item delivered. Please can this be chased up asap pls. Thanks. Lsura
Posted 1 year ago
Hi Laura,

We have looked into your order and tracked your parcel which was delivered to Mossley Hill DO on the 8th January, ready for you to collect.

We hope this helps and if you need any further assistance please do not hesitate to contact us.

Thanks,
Designer Childrenswear.
Posted 1 year ago
Hi Laura,

We are just wondering if there is an update with your order. Can you please let us know if you have received your products as we would not want you to go without your goods.

If there is anything you need help with please do not hesitate to contact us.

Thanks,
Team DC.
Posted 11 months ago
I didn’t reserve my order!!!
And I send for customer service no one answers me !!
Posted 1 year ago
Hello,

We are very sorry to hear this.

We have looked into this further and someone from our team has contacted you via email.

Thank you
Designer Childrenswear.
Posted 1 year ago
Hi Noura,

We have looked into your order again and we can confirm that your delivery is at your local depot and has been since 11th January awaiting collection.

Can you please let us know when you have collected your order, just incase this is sent back to us which we don't want to happen as we would never want you to miss out on receiving your goods!

Thanks,
Team DC.
Posted 1 year ago
Not happy not received refund of returned item and no reply’s to emails
Posted 1 year ago
Hello, we are sorry to hear this. After looking into your order we can see that a refund has been processed. If there is anything else we can help with please do not hesitate to contact us. Team DC.
Posted 1 year ago
Disappointed ☹️ very because they cancel my order 3 times and when I called them the lady just give me a discount code but how I’m going to use it if every time I’m buying my order gets cancelled 😂 anyway I’m never going to buy again so I don’t recommend
Posted 1 year ago
Cancelled my order, without informing me.
Not the type of customer service, expected.
No returns label??
Posted 1 year ago
I received my items & the sizes didn’t match up, I ordered a size 4 but looks more like a size 2 so very disappointed that I have to send them back.
Posted 1 year ago
Hello, Sorry to hear this, if you need any help with sizes we do have a chat facility that you can use and we will be happy to measure the items for you to make sure you get the right fit.
Posted 1 year ago
Hello i AM not happy with my delivery the shoes is broken so I want my money back please
Posted 1 year ago
Iordered 2 items that both came with items missing from them when I rang to complain I was told on 2 occasions someone would ring me back which they never did.I had to ring them again I was told they would send the items out straight away in time for the baby shower I was going to but it arrived to late
Posted 1 year ago
I paid with card and never received my order.
Do not recommend.
Posted 1 year ago
Designer Childrenswear is rated 4.77 based on 1,644 reviews