Cocoandcoir Reviews

4.82 Rating 150 Reviews
96 %
of reviewers recommend Cocoandcoir
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
On-time Delivery
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read Cocoandcoir Reviews
Visit Website

Phone:

+44 (0) 2071756786

Email:

hello@cocoandcoir.com

Location:

Southern Trident LTD
Unit 1, The Byre
Court Farm, West Chiltington Lane
Billingshurst, West Sussex RH14 9DL
GB

Write Your review

Tell us how Cocoandcoir made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
The best growing medium I have ever used. The houseplants love it!
Posted 14 minutes ago
I ordered over 10 days ago and still haven’t received my products. The website says they always deliver on time, that’s a lie!! I have emailed since and haven’t had a reply. I run a business and am able to provide next day delivery. We have had no contact from the company to explain why we haven’t recurved our products.
Posted 1 week ago
My order has now arrived and I’m thankful for the director picking it up and dealing with it so efficiently. I look forward to using this great product!
Posted 2 weeks ago
Used a bit more water than the instructions said but otherwise easy and pleasant to use. I added some nutrients as it doesn’t contain any plant food so will now have to sit back and see the results.
Two other benefits are that it’s not as dense as normal compost so is lighter - useful if used in pots on decking where weight might be an issue, and it’s very easy and clean to store until you need it - no big messy bags of compost to get in the way.
Posted 1 month ago
Great product
Posted 1 month ago
Nice product received in a very timely manner. Thanks very much!
Posted 1 month ago
Fantastic service.
Posted 1 month ago
Prompt delivery. Good product, would order again.
Posted 1 month ago
Very good quality soil and good for the price
Posted 1 month ago
Very good idea,d 2-3 landfills of leaflets or horticulture,2handfuls of general compost and away you go ,seeds and plants growing along at quite a pace!! Really clever little blocks plus 2-3 litres of water, gives 5 litres plus of growing ,medium environmentally sourced,good value and fast secure delivery well pleased Mr t
Posted 1 month ago
Delivered promptly Communications good Very helpful staff
Posted 1 month ago
Really loved the fast delivery and excellent product. Thankyou Ebay*
Posted 1 month ago
Great reliable service and great product thanks I will definitely use the service again
Posted 1 month ago
Great product & excellent delivery service. 5 stars!
Posted 1 month ago
I ordered two mats from cocoandcoir. The one I got was excellent. Having paid for two I was never sent the second one despite e-mail reminders and pleas.

However, they have now sent the second mat, so they care!

In all conscience I cannot recommend you apply for any more than one mat at a time.

Their follow-up service is non-existent.
Posted 1 month ago
Dear Christopher Sandrawich,

Sorry for the experience you had with us. I believe this should be a pick and pack error in our warehouse. Will investigate on how this was missed. We never received any email with complaint to "Hello@cocoandcoir.com" which is very much active and we would have sent out a replacement straight away if we were aware of this. Having said that, now that we are aware, I'm dispatching the missed mat today. Please be informed, this one off experience of yours is not a true reflection of our service and we apologies for any inconvenience this may have caused. Thanks.
Posted 1 month ago
Very good to work pots and gardens ,very easy to use instructions helpful.
Posted 1 month ago
I am very happy with the product quality.They are great value for money.i highly recommend coco and coir.
Posted 1 month ago
item as described and very fast customer service
Posted 1 month ago
It is very easy to use and my plants did very well in it.
Posted 1 month ago
Very happy with the product quality. Volume of soil produced slightly more than advertised. Well-packaged and the delivery was fast.
Posted 1 month ago
Cocoandcoir is rated 4.82 based on 150 reviews