Wrongly Described Fruits Limited Reviews

4.60 Rating 230 Reviews
90% of reviewers recommend Wrongly Described Fruits Limited

About Wrongly Described Fruits Limited: Customer satisfaction is our number one priority ,
IF YOU ARE UNHAPPY IN ANY WAY PLEASE EMAIL customersupport@mintymelons.co.uk AND WE WILL 100% FIX ANY ISSUE,
a happy customer is a returning customer :), in the unlikely event that you are unhappy with our service or products please contact us Mon to Fri on 01244 735 725 or email on customersupport@mintymelons.co.uk before leaving your review and we will be more than happy to make your experience a satisfied experience ,
best regards,
Minty Melons Customer Care team.
Striving for perfection.

Visit Website

Phone:
01244 735 725

Are you a business owner?
See Business Solutions

Write Your review

Tell us how Wrongly Described Fruits Limited made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

5
Anonymous
"Happy with my product, thank you"
Posted 1 month ago
5
Anonymous
Anonymous
"Excellent company , would use again"
Posted 1 month ago
"If my boy is happy, then i'm happy :), above and beyond when needed, thanks Minty"
Posted 10 hours ago
Visit Website
"Boss graffiti wall Mural, love it mate !!!"
Posted 1 day ago
"My Wall Mural is perfect in size and beautiful, Packaging is excellent. The wallpaper itself ordered the material silk texture. The picture is clear and bright. thank you soo much x"
Posted 2 days ago
"Good customer services. Im satisfied and recommend for shopping."
Posted 2 days ago
"I have been using my Damascus steel knives in a busy hotel for 2 weeks and they have not needed the Steel once, stunning quality with Japanese precision, i would recommend, thanks"
Posted 2 days ago
"Great job, i had a size issue with a dress, i called Minty and it was fixed instantly, 5 Stars to ya !!!"
Posted 2 days ago
"Great job, had a size issue with a Dress (My Fault), i called Minty and the issue was rectified instantly, 5 Stars"
Posted 2 days ago
"I was sceptical about the TLM Colour changing foundation, however it gives excellent coverage and blends to each individual skin tone so no need for choosing colours, goodbye Benefit hello TLM from Minty Melons :), the only problem is my daughters keep using it lol, post took 8 days but overall very happy :) x"
Posted 2 days ago
"Ordered glasses in March 2019, still not received after more than 3 months."
Posted 4 days ago
Hi, we apologise for for this, we have issued a full refund as soon as we were alerted, your item looks to be lost in transit, if there is anything else we can do as to restore your faith in us then please email customersupport@mintymelons.co.uk and we will see what what else we can do,
best regards,
Michael
Posted 2 days ago
"been waiting two weeks for a phone case and still hasn’t arrived, very bad service"
Posted 5 days ago
Hi Tilly, the items that you have ordered are from outside of the UK so post takes little longer , as you are unhappy we have refunded both items that were ordered on the 3rd and the order that you made today, when they arrive you may keep them free of charge.

We are a little confused as to the reasons why if your were unhappy with the way the first order went why did you order again today and then immediately leave a negative review, here at Minty Melons we do everything we can to make sure that the customer is satisfied in any event,
best regards,
Michael
Posted 5 days ago
"Customer service is brilliant"
Posted 1 week ago
"Received wrong product after waiting 4 weeks, sent email still no response"
Posted 1 week ago
Hi Dawn, after checking your order we found that your was correct, we have processed a full refund and you can keep the item,
we apologise for the late dispatch,
best regards,
Michael
Posted 1 week ago
"Wrong size wrong item sent after 3 weeks fuming is not the word and you want me to pay the return stamp don’t think so! Now have my money back in my bank after complaining so thank you."
Posted 3 weeks ago
Hi, this item was sent from a third party seller, we apologise on their behalf, of course you do not need to pay the return postage if you have received the wrong item, your order was a size M in colour Grey, please can you email us some photographs of the label for our supplier then we will gladly issue a full refund and no need to return the item, please click the returns link on the contact us page,
we look forward to your email,
best regards,
Minty Melons team
Posted 3 weeks ago
"I have been waiting almost four weeks and still nothing!!! However I have now received a refund after raising the issue."
Posted 1 month ago
Hi, we apologise for the delay in dispatch, this item was from a third party seller who has ignored our standards, we have processed a full refund and also ordered your item again free of charge,
many thanks for your patience and understanding,
best regards,
Michael
Posted 1 month ago
"Happy with my product, thank you"
Posted 1 month ago
"Excellent company , would use again"
Posted 1 month ago
"My MSport Rubbers for the cup holders were a nice fit and better quality than expected, i will use again, thanks"
Posted 1 month ago
"Great customer service, Thank you for taking the trouble to help me, the product went out of stock even then they arranged my favorite art, I will buy again!"
Posted 1 month ago
"All ready for Portugal, is Portugal ready for me ???, Great job guys"
Posted 1 month ago
Hi, many thanks for your review, we wish you a happy holiday,
many thanks for your continued custom, we will send you a discount code via email shortly ,
best regards,
Minty Melons team
Posted 1 month ago
"Beautiful prints! Very well packed and delivered quickly. Thanks for the beautiful gift as well. Highly recommend! (Just prints on canvas supplied, frames were my own)"
Posted 1 month ago
Good Morning Mrs Ahmed, many thanks for your review and for your custom, we will send you a discount code via email shortly ,
best regards,
Christopher
Posted 1 month ago
Wrongly Described Fruits Limited is rated 4.60 based on 230 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support