Anonymous
What would have been a lovley product, was sent with a few marks and damage, to be followed by poor customer service and manners to be somewhat desired.
Helpful Report
Hi there,

We are very sorry that the goods arrived to you damaged in transit.

We offered a replacement and replacement parts however you decided to keep the item for a part refund.
A generous part refund was offered to you and has since been accepted and issued back to your original method of payment.

We apologize again for the transit damage.

Kind regards,
BFW
Big Furniture Warehouse is rated 3.98 based on 393 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support

Start Your Free Trial