YourRepair Reviews

4.60 Rating 2,152 Reviews
94 %
of reviewers recommend YourRepair
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
delivery methods
Own Driver
average delivery time
Next Day
on-time delivery
99%
Customer Service
communication channels
Telephone, Email, Live Chat
queries resolved in
Under an hour
customer service
4.47 out of 5
Read YourRepair Reviews
Visit Website

Phone:

0330 223 4422

Email:

customerservice@yourrepairhomeplan.co.uk

Write Your review

Tell us how YourRepair made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Easy straightforward sign up answered all the questions
Helpful Report
Posted 1 hour ago
Excellent website
Helpful Report
Posted 2 hours ago
Easy to sign up no fuss quick easy
Helpful Report
Posted 2 days ago
All very good service. Thanks very much! Harry
Helpful Report
Posted 4 days ago
Very patient and helpful advisor. Thank you.
Helpful Report
Posted 6 days ago
I’m very happy with the service given thanks
Helpful Report
Posted 6 days ago
very friendly in providing the correct information in order for me to make the right choice.
Helpful Report
Posted 6 days ago
sign up process was easy- hopefully their service will be equally good.
Helpful Report
Posted 6 days ago
Spoke with Donna, she set up my plan. Very professional and quick set up process.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Very pleased with the customer service from Donna. I left SSE to join Your repair.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Appalling service. Engineer visited and said I needed a simple valve replacement. The company refused to pay, saying it was not covered. What rubbish. They take your money and then weasel out of paying.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi,

I am sorry to hear that you are unhappy following the result of your recent claim. We do aim to assist with all claims, however occasionally there are things that aren't covered under our plans, as in this particular case.

I can see that a claims handler has been in contact with you to discuss this particular exclusion of a two port valve on your unvented cylinder needing replacing, and I understand that they have advised you to contact the engineer who came out to your property directly for a private quote.

I am sorry if this was not the outcome you were hoping for and if you have any further queries regarding the result of your claim, please don't hesitate to contact us on 0330 223 4422.

Bronte
Aftercare Team
Posted 1 week ago
Utter rubbish. The engineer told me the heating was fixed, and he had left it on - rubbish! Came back the next day and said it needed a part but needed authorisation before he could order it! Left a whole weekend with no hot water or heating because the so called 24/7 helpline won't pick up. I was told Your Repair would ring me 1st thing Monday morning ....... Nothing yet!!!
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Dawne,

I am sorry to hear that you have experienced this, this is not a reflection of the usual standard we are proud to offer.

I can confirm that a claims handler is investigating this claim with the engineer for you and will be in contact with you by the end of the day with an update.

Bronte
Aftercare Team
Posted 1 week ago
Excellent online form with very good price and payment options
Helpful Report
Posted 1 week ago
Stay away from this company at all costs. There is a reason why they are cheaper than other providers. If you do not report a fault within 24 hours of noticing it they’ll reject your claim saying that you have taken too long to report it. I was told all this was in their T&C’s and they are doing nothing wrong. I suggest everyone reads all the fine print within the cooling off period as they will find any excuse not to honour claim.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We successfully process many claims daily, however I am sorry that on this occasion we have been unable to process your claim.

Our terms and conditions are accessible on both our website and online customer portal and each customer is advised to read through these. I can confirm that our terms and conditions do state on page 4, section 4.3 under Claim Notification and Requirement that you must notify us within 24 hours of the occurrence of the event.

I can see that you have logged a complaint in regards to the outcome of your claim and a complaints handler will be in contact with you by the end of the day.

Bronte
Aftercare Team
Posted 1 week ago
Garbage company, they took my money from my bank and tell me that they rejected my insurance, and the money will not be refunded.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Feng,

I am sorry to hear that you are unhappy with the service you have received. Upon further investigation into your account, I can see that you made a claim within the initial 14 day exclusion period of your plan with us, and you were advised that you would need to provide proof of continuous cover documents in order for us to process your claim.

As you were unable to provide these documents, and declined the £99 fixed one off repair price to override your exclusion period, based on our terms and conditions we have been unable to process this claim. I can also confirm that your first monthly premium is not due to come out until tomorrow.

I do apologise if this is not the outcome you were hoping for, however if you would like to discuss this further, please contact us on 0330 223 4422.

Bronte
Aftercare Team
Posted 1 week ago
Message from YourRepair on 1/10/19 to say that an engineer was being despatched to service our boiler. This is now 28/11/2019 and the boiler service has not been carried out. A series of unanswered telephone and text messages; one visit from an engineer who could carry out the service because the boiler was on (no request for it to be otherwise) time of work waiting for engineers who didn't appear and a receptionist who didn't like receiving a complaint about the service (not) provided. What can you say? DON'T WASTE YOUR MONEY!
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Ian,

Thank you for taking the time to leave your feedback. I am sorry to learn that you have been unhappy with the service you have received, I can assure you this is not the usual standard we expect our customers to experience.

After having a look into your account, I can see that we have offered you a solution in regards to this complaint. If you would like to discuss this matter further, please give us a call on 0330 223 4422.

Tom
Aftercare Team
Posted 1 week ago
When you renewed my YourCare30 Landlord policy in January, you said I'd get the same benefits. This was not true - I have just discovered that the annual boiler service has been removed for Landlord policies, and it's CP12s only now. I won't be renewing!
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Anthony,

I'm sorry to learn that you are not happy with your plan inclusions. I have requested for a complaints handler to contact you by the end of today with hopes to get this resolved for you.

Bronte
Aftercare Team
Posted 1 week ago
Last job done in 4 days instead of 13 days by Brit Gas.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Good so far
Helpful Report
Posted 1 week ago
engineer had very little idea of what they where doing
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Andrew,

All of our engineers are registered Gas Safe professionals and I'm sorry to hear that you are unhappy with the service you received.

Upon further investigation into your account I can see that a claims handler has been in contact with you today to discuss the outcome of your claim in further detail. I'm sorry if this is not the outcome you were hoping for, however if you would like to discuss this claim further, please contact us on 0330 223 4422.

Bronte
Aftercare Team
Posted 1 week ago
YourRepair is rated 4.60 based on 2,152 reviews