The Moving Home Warehouse Limited Reviews

4.65 Rating 622 Reviews
93 %
of reviewers recommend The Moving Home Warehouse Limited
Read The Moving Home Warehouse Limited Reviews

About The Moving Home Warehouse Limited:

The Moving Home Warehouse is a specialist online moving home packing supplies supermarket. We ship packing boxes and moving supplies directly to customers doors on-demand nationwide.

We also partners with professional removals companies up and down the country providing our industry first box shop technology to allow them to sell quality moving home supplies directly to their customers without lifting a finger.

Visit Website

Phone:

0333 987 4268

Email:

sales@the-moving-home-warehouse.com

Location:

The Moving Home Warehouse LimitedUnit 4D Severnside Trading EstateSt Andrews RoadBristolNorth SomersetBS11 9EB

Write Your review

Tell us how The Moving Home Warehouse Limited made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Very poor quality,very poor customer service 😡
Helpful Report
You are not able to call bc nobody ever picks up the phone. I bought the boxes, the money is in your account and yet I still am waiting for the boxes 1 week later. My move plans have been disrupted and I need to adjust my plans bc of your lack of organisation. Thanks
Helpful Report
Supposed to be for 4 bed house package, only enough for a 1 bed! Bubble wrap pathetic and poor quality.
Helpful Report
Hi Christine, Our kits are more of a guideline, as we can't know exactly how much stuff people have per room, however, the contents are clearly described on the website and up until now we have never had any complaints about the kit sizes, Had you contacted us directly, as soon as the issue had become apparent, we would have been more than happy to retrieve and refund your order. Regards Chris
I have yet to receive my item dispute changing the parcel destination to outhouse / buildings!
Helpful Report
I have not received my order and you have taken the money from my bank. I have tried calling you and emailing you.
Helpful Report
My archive boxes weren’t delivered and no one contacted back after emailing - left me without any boxes!!
Helpful Report
Ordered some bubble wrap for moving home and by the day before it still hadn’t arrived. Had to cancel the order as it wouldn’t have been here on time. Didn’t have any updates at anytime to letting us know this. very poor customer service
Helpful Report
Said I would get the package the day after ordering but have not received it nearly a week later and this company is asking me to write a review! Please contact me.
Helpful Report
Cutter came blunt. It doesn't let me snap the blade off either, despite saying its snap-off.
Helpful Report
I’ve charged me for the shipping almost half of the value of my order. On top of that, it didn’t even arrive the next day, as it should have. But had a one day delay. They charged for next day delivery and I didn’t get that! Overpriced service and will not ship there again
Helpful Report
Still haven’t received my item that should’ve been here days ago
Helpful Report
Incomplete (large) order and no adequate explanation. Still waiting for refund. Impacted plans. Just a frightful experience.
Helpful Report
The first order was completely wrong, I was sent a pack of packaging tape instead of a mattress covering. I had to reorder and pay for that again, there is no paperwork in the package, I can’t get hold of anyone and it has to be returned within 14 days and having literally just moved house I could do without this!
Helpful Report
Hi Karen, I'm sorry to hear that this happened, having checked our records, we have had no contact from yourself regarding your order, however if you email us at sales@the-moving-home-warehouse.com we can arrange a return and refund. Thanks Chris
You' re wasting my time
Helpful Report
It's been over a week and mhave paid £5.99 for delivery and items haven't arrived. One email eventually back to say they were contacting DPD them nothing again. Won't be using again!!
Helpful Report
My packaging turned up in a condition that was not useable and when I emailed to ask for a return/ redid I was ignored. I've heard nothing from you until I got an email asking for my review. I wouldn't recommend.
Helpful Report
Hi Sophie, Very sorry you are not happy with your purchase. We had not received any contact on record, however very happy to provide a refund or replace as is our standard policy. Please be in touch. Thank you
Boxes not delivered on time meant packing was a nightmare.
Helpful Report
Hello, we do not undertake moves, we only send moving home packing materials. Maybe you have use confused with the moving company you hired to undertaker your move?
No goods received
Helpful Report
Hi Sylvia sorry to hear that, can you contact us directly and we will get this resolved for you.
I thought you were so reasonable priced so ordered 2 rolls of bubble wrap some tapes and a clothes box at a special price of 59.75. For fast delivery. I received the delivery as expected With an invoice for 59.75 I was surprised to see an extra 41 pounds removed from my account . Please refund the £ 41 pound into my account or least try and explain why you took that amount. Thank this is the third time I have written to you and iwould like someone to contact me regarding this
Helpful Report
Hi john We are very sorry to hear about this. Looking at your order, the order was for £41.21, as you live in northern Ireland the delivery charge was £18.54 from mainland UK. The Grand total was £59.75. Prehaps this is were the confusion is? You were only charged once as we have no ability to take further charges and as such have no record of multiple charges at different amounts. We have many forms of contact available including live web chat, email and phone. We have no record of you making any form of previous contact with us. However, we welcome contact from customers with supporting evidence of this nature as we would be extremely interested to see it. Please contact us to discuss and we can go over the transaction in detail with you. Thank you.
Still waiting for return of post packages Because my brother in law paid for next day delivery and package arrived next day, Michael Cobbledick paid for by visa card
Helpful Report
The Moving Home Warehouse Limited is rated 4.65 based on 622 reviews