Virgin Experience Days Reviews

4.14 Rating 2,010 Reviews
78 %
of reviewers recommend Virgin Experience Days
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
delivery methods
Postal Service
average delivery time
Next Day
on-time delivery
99%
accurate and undamaged orders
100%
Customer Service
communication channels
Telephone, Email, Live Chat
queries resolved in
Under an hour
customer service
4.22 out of 5
Read Virgin Experience Days Reviews

Phone:

0344 504 0844

Email:

social.media@virginexperiencedays.co.uk

Location:

Virgin Experience DaysStamford HouseBoston DriveBourne End SL8 5YS

Write Your review

Tell us how Virgin Experience Days made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Fab weekend at the Christchurch Harbour Hotel as a 1 night coastal experience which included dinner bed and breakfast. Voucher easy to use.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Had two good dine out experiences and very pleased with our choice of restaurants
Helpful Report
Posted 1 month ago
Great variety on site and staff always helpful over the phone. Voucher in the post is also presentable and easy to understand.
Helpful Report
Posted 1 month ago
We have a number of experiences and the range and quality is impressive.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Very well organised. The food was fantastic and the music on the bus was a lovely extra touch
Helpful Report
Posted 1 month ago
We were spoilt for our 60th with a Virgin Experience Day. The booking and redeeming of the voucher was easy. Go for it, as we have and will be using again for ourfriends
Helpful Report
Posted 1 month ago
A wonderful experience. Fantastic food. Highly trained friendly waitress. One or two areas which could be improved in my opinion - we were originally given another table's main course by mistake and therefore had to wait for our own order. At the changeover of shift we ordered coffee but this was forgotten about and left on the side. After approx. 30 minutes we realised that the new waiter had forgotten about it, & they quickly made us fresh comlimentary coffee with biscuits. Overall. however, it was a fabulous experience, and the food was superb. We have booked to go again!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Absolutely terrible experience ! Avoid Background: I had two Virgin Experience Days vouchers. One was for the climb the O2 the other was for a cocktail experience. Neither are now suitable, as my wife is pregnant. I contacted Virgin Experience Twitter team and asked about exchanging the vouchers. I was told this was possible, and that the expiry date of the new voucher would be the same as the date the original voucher (10 Nov). I received the voucher in the post yesterday, and the expiry date was the 10 October. I went back to double check my messages only to find that .... the message that the virgin experience team sent Via twitter, stating the expiry was 10th November, was deleted ! I have screenshot to prove this was sent to me. It is clear to me that the agent clearly noticed their error when reissuing the voucher and decided to delete the message .... rather than just admit they were wrong. Either that or they are trying to get me to pay an additional £20 to pay for an extend the expiry date. I would have no issue if I felt that this was a genuine mistake ... However, I find it absolutely disgraceful that my conversation history has been doctored, and is a clear failure on Virgin end ! This is not what I would expect by way of service. This is also the thoughts of the Information Commissioners Office (ICO) who have indicated they will investigate should I not reach a satisfactory outcome with Virgin (At this minute in time - this is very unlikely) Virgin claim that the message shows on their end - but will not share evidence to that effect or will they comment on the evidence that I have provided. I have asked for this to be escalated to a manager on two separate occasions, this has yet to happen. Virgin are not taking this serious ! I have lost all faith in their service and I would advice others to consider other providers before placing an order.
Helpful Report
Posted 1 month ago
hi Jay,

Many thanks for taking the time to leave a review and we are very sorry to hear of your dissatisfaction.

We have been in touch with our Customer Services Digital Media Team and as per their correspondence with yourself, we are sorry to hear that the tweet has disappeared from your message chain. Unfortunately we are unable to offer an explanation into why this has happened. However, we can confirm that the tweet is still visible on our platform and there has been no form of deletion our end.

As a Virgin brand, we take our customer satisfaction and transparency extremely seriously. Therefore, we would never hesitate to uphold any offer of an extension and we can see that not only has this been granted, but we have also extended the expiry further, to make up for the administration error and any inconvenience caused.

We can confirm that your new voucher has been sent to you via Next Day delivery, free of charge, so this should be with you very shortly.

Once again, we are very sorry for any distress caused.
Posted 1 month ago
Booked a day trip to guernsey for my birthday, in short don’t bother. The day trip which is being advertised is NOT a day trip. In actual fact the maximum amount of time you get in guernsey is 4 hours, which doesn’t include the time waiting to board the ferry to get back to Poole, and you have to be all booked in ready and waiting to leave at least 30 minutes before departure. It takes 22 minutes to get to the beaches in guernsey from the port, so just getting to the beach and back takes up a 3rd of your time before you’ve even spent any time there! A total of over 6 hours on the ferry, including 2 hours of waiting time each side, it was an extremely disappointing boring trip and I will NOT be booking with virgin experience days again. Extremely disappointed.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Amber,

Many thanks for taking the time to provide us with your feedback, and we are sorry to hear of your disappointment.

We always ensure our vouchers are as transparent as possible, and therefore advise of any availability restrictions or important information, both prior to purchase and upon activation. As a gentle reminder, we advise of the following under the 'Additional Details' tab on our website: "The experience duration includes approximately four hours spent ashore with a sailing time of between 2 hours 30 minutes and three hours, so please allow a full day."

Once again, please accept our sincere apologies that the experience did not meet your expectations and please do not hesitate to get in touch with us if you need anything further.
Posted 1 month ago
Amazing day out at Harry Potter studio!! Lots to see and do. Was all decorated for Halloween. Absolutely loved it!!
Helpful Report
Posted 1 month ago
The Oxford boat trip was a present for my nephew who lost the voucher but Virgin readily replaced it and were really helpful regarding any questions we had, Really helpful and knowledgeable staff with good attention to every detail including where to park.
Helpful Report
Posted 1 month ago
We visited the Helix Restaurant London as a very special Christmas present from my husband. After having visited Raffles in Singapore and the Burj Khalifa in Dubai, my husband has now decided to visit as many iconic buildings as possible with a little celebratory afternoon tea. The Virgin Experience Day made this process simple and easy and the Helix staff were very attentive.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Disaster. Worst experience imaginable
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Stephen,
Many thanks for taking the time to leave your feedback.
We're really sorry to hear of your disappointment. If you would like to discuss this further, please do not hesitate to contact us.
Posted 1 month ago
Absolutely amazing highly recommended to anyone. Fab instructor, we all loved every minute of the hour!
Helpful Report
Posted 1 month ago
It was a fantastic experience despite the rain. We was made to feel very welcome by a really friendly team 👍
Helpful Report
Posted 1 month ago
Very helpful as had to change booking and lost my emails. Lovely Hotel booked
Helpful Report
Posted 1 month ago
Easy to book and easily the best fun I've had on a birthday for a while. Two of us had the foresight to book the next day off work. Great mixologists awesome location and I will be back with girlfriends
Helpful Report
Posted 1 month ago
Amazing easy to use easy to understand. My experience was just what I wanted amazing love Virgin
Helpful Report
Posted 1 month ago
Clear process to redeem the voucher which was for a meal in Oxford and when we arrived at the restaurant it was all handled very classily! Fun idea and a lovely present.
Helpful Report
Posted 1 month ago
I can’t comment on the actual experience as I haven’t been on it yet but I just wanted to leave a review regarding virgin experience days as a whole. I booked The Shard champagne tasting for a Christmas present and since then I have had nothing but issues with them and I would advise not to use them for anything. Firstly, you can only book over the phone and the opening hours are Mon-Fri 9-5 which is extremely awkward if you work these hours yourself. The next thing I found was once I had managed to find the time to phone them and actually get through to speak to someone is that you can reserve a booking but as I was going with someone else I obviously find out if the date I was given was okay with them and also bearing in mind that the booking was around 4 months away. I was advised that they would call in a few weeks to confirm the booking but I didn’t receive any call whatsoever so I called them only to be told my reserve booking had been given away to someone and they insisted that i was called on a number of occasions to confirm but they hadn’t. I was then advised I was no longer able to make a reserve booking and if I booked and was unable to attend then I would not be able to re-arrange so basically I would loose all my money. Once I had made a booking, I received a call a couple of months later to let me know that the timings of the event had changed which was fine with me but the problem I’m finding with all of this is that everything is on their terms and it’s all most as if they want you to cancel and not attend as they are making money without providing a service. I would recommend to anyone who is considering using virgin experience days to not to use them as they aren’t customer friendly and will quite happily take your money without providing a service.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Emily,
Many thanks for taking the time to leave a review.
We're so sorry for the issues that you have encountered. We can totally understand your frustration and this is certainly not the experience we want for our customers. We can see that you have now got a booking confirmed, but if you have any further queries, please do not hesitate to contact us via Live Chat or pop us an email (info@virginexperiencedays.co.uk), which may be a little more convenient for you.
Posted 1 month ago
Virgin Experience Days is rated 4.14 based on 2,010 reviews