Urban Apparel Reviews

4.66 Rating 540 Reviews
94% of reviewers recommend Urban Apparel
Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
delivery methods
Courier, Postal Service
average delivery time
Within 5 Days
on-time delivery
96%
accurate and undamaged orders
98%
Customer Service
communication channels
Email, Live Chat
queries resolved in
Under an hour
5
Heliza Hami
"Fast delivery. User friendly website to place an order. Will definitely buy more in the future."
Posted 1 month ago
5
Carlene Fox
"Fantastic site to order from. It had the coat at a cheaper price than anyone else. Fast free delivery which should have been next day delivery but seeing as we ordered on Christmas eve it was delivered on the day after boxing day. We could track it too. Will definitely order from here again."
Posted 8 months ago
Anonymous
"Content is of good quality and sold at the right price."
Posted 8 months ago
"I think its poor that you charge customers to return unsuitable products."
Posted 1 week ago
"I received the wrong Item unfortunately and immediately got in contact with the Urban Apparel customer service. Hopefully there will be a satisfying solution coming soon ;)"
Posted 1 month ago
Hi, thank you for your review. Apologies the the wrong item was initially sent, it arrived back with us today and the correct item has been sent out to you :) thank you
Posted 1 month ago
"I ordered 2 Twinzz 3D mesh caps but when the box arrived there was only 1 cap inside. I sent an online enquiry regarding this which still hasn't been answered but also sent a DM which was replied to with an apology. I was sending both caps back anyway as they were adult size and I wanted children's sizes. I'm a bit miffed that I'm having to pay return postage as well as delivery charges especially when the order is not even complete. My parcel was delivered back to Urban Apparel yesterday (15th) so now awaiting confirmation of my refund"
Posted 2 months ago
Hi Julie, thank you for taking the time to leave a review of your order. We did receive an online query from yourself however as you also sent a DM which we responded to there was no need to also follow up via email as we had already resolved the issue. We apologise that you only received one of the caps, you ordered two of the same caps and somehow this was missed during dispatch but we said we would get the other one straight out to you. Our policy is to offer free returns for any items that are faulty, as you were returning the cap due to ordering the wrong size this would not warrant a free return unfortunately, your refund has now been processed which is within the 24 hour standard processing period, thank you
Posted 2 months ago
"Hat was good but packaging was split and weak when it arrived"
Posted 2 months ago
"Wasn't bad apart from was 2 days late due to they coundnt sort my details out but was sorted after clothing wise excellent quality"
Posted 2 months ago
"Great product range and delivery options, but it would be great if the returns label was already included within the package and if returns were free."
Posted 3 months ago
"fast delivery and efficient return service"
Posted 5 months ago
Hi, thank you for taking the time to leave us a review. We're disappointed to see we've only been given 3 stars when the delivery was fast and you found the return service efficient, was there anything we could have done to improve the service? thank you
Posted 5 months ago
"Great product quality. Sent me wrong size though. To be fair to them they said they will sort it out and send me a new one."
Posted 5 months ago
"Was happy on recieving the package early on the next day as well as the quality of the product. Very pleased"
Posted 7 months ago
Hi, thank you for taking the time to review us. We are glad to hear you are very happy with your order, we noticed you only left us 3 stars out of a possible 5, was there anything else we could have improved on? thank you
Posted 7 months ago
"Good products but delivery was slow"
Posted 8 months ago
"Reasonable delivery time, my only issue is that I was promised 10% off for signing up to the newsletter, however received no email / code after doing so. Maybe I missed something."
Posted 8 months ago
"For the coat itself it would be 5* but I paid £5 for next day delivery but waited two days so would like a refund on the delivery. Thank you"
Posted 8 months ago
Hi Natalie,

Thank you for you review and we're glad you like the coat, i've looked into your order and can see that you ordered at 7pm on boxing day (26th December). Boxing day is a national public holiday and therefore there is no dispatch on this day, this is the same for all companies, therefore your order was sent out the next day on the 27th and delivered on time on the 28th, all dispatch and delivery information can be viewed on our delivery information page

Thank you
Posted 8 months ago
"Delivery was late and top came in incorrect size, good quality though"
Posted 9 months ago
Hi, thank you for taking the time to leave us a review. We apologise that the incorrect size was sent out to you on this order, glad to hear you liked the quality of the item though and we hope to see you shopping with us again soon, thank you!
Posted 9 months ago
"It was a good experience to shop from here for the first time but am having prob to close the jacket zip.."
Posted 9 months ago
"My jacket is ripped already"
Posted 9 months ago
"Sizes are irregular"
Posted 9 months ago
"Brilliant coat but not the material I expected"
Posted 9 months ago
"Delivery failure"
Posted 10 months ago
"Very good service"
Posted 10 months ago
"Good quality product however not happy about emailing as I should of got 15% student discount but it didn’t apply and charged me the full amount, I emailed about this and have still today not received any reply."
Posted 11 months ago
Hi James, thank you for your review and glad to hear you like your item. I've looked into your order and can see that there wasn't any student discount codes entered during checkout, the code has to be entered and applied for the discount to come off it doesn't automatically come off. I will ensure someone follows this up via email now for you with further information, thank you
Posted 11 months ago
Urban Apparel is rated 4.66 based on 540 reviews