Urban Apparel Reviews

4.71 Rating 910 Reviews
94 %
of reviewers recommend Urban Apparel
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Urban Apparel Reviews
Urban Apparel 5 star review on 4th November 2019
Tyler Wilkinson
More Photos & Videos
Urban Apparel 5 star review on 4th November 2019
Tyler Wilkinson
More Photos & Videos
Urban Apparel 5 star review on 4th November 2019
Tyler Wilkinson
More Photos & Videos
Urban Apparel 5 star review on 14th October 2019
Anonymous
More Photos & Videos
Urban Apparel 5 star review on 6th August 2019
Heliza Hami
More Photos & Videos
Urban Apparel 5 star review on 31st December 2018
carlene fox
More Photos & Videos
Urban Apparel 4 star review on 26th December 2018
Anonymous
More Photos & Videos
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Order was wrong. Didn’t refund full amount. Committed to send out a replacement and didn’t. Awful service.
Posted 1 day ago
Poor service.
Sent me wrong colour hat that I paid for. Most companies that make an error either send you the colour that was paid for with our asking to return the wrong item sent or at very least offer a discount on the next time you may possibly buy.
Very disappointed
Posted 2 months ago
Hi Dwayne,

Thank you for your review, you were indeed sent the wrong colour cap which we apologised for it was a genuine mistake, and we also said we would get this exchanged asap using our our returns label free of charge.

However you were not satisfied with that and wanted us to send another cap free of charge, as we previously stated we do not simply give items away for free, we apologised for the error and said we'd rectify it asap and this is the same resolution you would expect from all online retailers, you did state though that you had numerous free items from other stores so maybe this is something you often demand from retailers but this isn't something we offer

Thanks
Posted 2 months ago
Very poor customer service, no reply to emails, just unprofessional, never shopping there again
Posted 7 months ago
Hi Alex, thank you for your order and your review. The issue with your order was due to you entering your address incorrectly when ordering, meaning royal mail were unable to deliver your parcel.

You were aware of this, and we informed you that as soon as your order arrived back we would get this sent back out for you, the tracking shows it only arrived back with us on Friday.

Until it arrived back there was no further information we were able to provide you, we understand your frustration however we are unable to speed up the process when waiting for an item to come back as it is in royal mails hand, which is why it is vital to ensure the address is correct when placing your order, thank you
Posted 7 months ago
When I placed my order it said next day delivery how ever I still
Have not received my order
Posted 8 months ago
I did not even receive my order ... why is it taking so long?
Posted 1 year ago
Hi Miguel, thank you for taking the time to leave us a review. It's disappointing to see that you have left a 1 star review instead of reaching out via email to customer service to track your parcel. Your order was dispatched the same day and has been handed over to the international delivery partner for delivery in your country. international deliveries usually take around 5-7 working days and so far it has only been 6 working days, we would expect your order to be delivered either tomorrow or the next day, you can track your order from the tracking link in your shipment confirmation email, thank you
Posted 1 year ago
£3.99 to return a t-shirt that is too small, pffffffffff well I'll stick with ASOS
Posted 1 year ago
Hi Mark,

Thank you for taking the time to leave us a review. It clearly states within our returns information page that if you choose to use the easy returns label £3.99 will be deducted from the total refund to cover postage costs, nowhere do we state we offer free returns.

We also state in our returns information that the returns label is not required and customers can return using the method of their own choice at the post office if preferred. Not all online retailers offer free returns, postage is not free unfortunately and although we would love to be able to provide that service like huge retailers such as ASOS can offer we cannot at this stage unfortunately, thank you
Posted 1 year ago
You sent me the wrong size and never answered to my request to change it. Very poor service.
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review. I understand this has now been resolved for you and the delay was due to the bank holiday weekend once again apologies for any inconvenience, thank you
Posted 1 year ago
First of all, got my order wrong, made me wait another week to get the correct order, then sends me an email to say write us a good review and get £5 refund, which I do deserve since I waited 2 weeks to get my jacket because of their fault, since I sent back the wrong jacket, emailed and messaged 5 times including for the £5 refund and they have NOT responded ONCE. DODGY PEOPLE. TRYING TO BRIBE CUSTOMERS TO WRITE GOOD REVIEWS FOR £5 refund and also not getting the orders right.
Posted 1 year ago
SENT MY ORDER BACK AFTER I WAS SENT WRONG STYLE JEANS AND WRONG SIZE BEEN A WEEK NOW STILL WAITING FOR THE CORRECT JEANS ANNOYED 😠 CUSTOMER
Posted 1 year ago
Hi, thank you for taking the time to leave us a review. Apologies that you were sent the wrong size by mistake, it did take over a week to have the correct size sent to you as we did need to wait for the incorrect pair to be returned to us as per company policy. We do appreciate it was our mistake however and the correct size was sent the same day the other pair arrived back, thank you
Posted 1 year ago
Urban Apparel is rated 4.71 based on 910 reviews