Unbeatable Bathrooms Reviews

4.60 Rating 351 Reviews
90 %
of reviewers recommend Unbeatable Bathrooms
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 89%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.81 out of 5
Read Unbeatable Bathrooms Reviews

About Unbeatable Bathrooms:

One of the UK's fastest-growing online bathroom retailers selling a range of showers, baths, taps, basins & more from some of the biggest and best brands.

Visit Website

Phone:

01782 636245

Write Your review

Tell us how Unbeatable Bathrooms made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Bought a grohe shower, , one ordered turned out to be out of stock , but replacement offer was quickly offered at slight discount for inconvenience and dispatched immediately. Very happy with service.
Posted 3 months ago
Hi Tahir, Thank you for the kind words and taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 3 months ago
Delivered ok and right
Posted 3 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 3 months ago
good product. Fair price. Very good service and delivery. Attentive follow up. What more could you ask for?
Posted 3 months ago
Hi Roger, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 3 months ago
Excellent service had exactly what I wanted
Posted 4 months ago
Hi Chris, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 3 months ago
Great pricing and amenable staff contacts. Slightly disappointed that two possible delivery dates were missed and that 1 hour time slot on day actually delivered wasn’t provided as promised.
Posted 4 months ago
Hi Jane, Thank you for taking the time to leave your feedback, we're very happy to hear we were able to provide a positive shopping experience. We're sorry that your delivery experienced some issues and are contacting the courier to find out why this happened. We hope that you'll consider choosing us again for your future bathroom projects! All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 3 months ago
Lovely basin arrived on time and well packaged. Full marks by the way on your ‘green’ packaging. Much appreciated. Other ceramics bought elsewhere were packaged in terrible expanded polystyrene or even completely encased in expanded foam which is an environmental disaster. Yours is pretty much 100% recyclable, nice one. Will use again.
Posted 4 months ago
Hi Carolyn, Thank you for the kind words and taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and that you'll be choosing us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 3 months ago
I ordered my shower tray on the 7th March and still have not received it to this date - I had an apology and a promised delivery date of a week ago but still no shower tray - tried sending more questions as to where is my shower tray and still as no response - really disappointed and I can not afford to lose that type of money.
Posted 4 months ago
Hi Annie, Thank you for taking the time to leave your feedback! We'd like to apologise for any inconvenience caused due to the longer than anticipated delivery. I can see that your order was delivered soon after this review, thank you for your patience. We'd love to keep you as a valued customer and hope that you'll continue to choose us for your next bathroom project! All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 3 months ago
Prompt delivery
Posted 4 months ago
Hi Helen, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
Excellent service as usual
Posted 4 months ago
Hi Paul, Thank you for taking the time to leave your feedback and for choosing to shop with us again! We're very happy to hear about your positive experiences and hope that you'll continue to choose us in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
very prompt service
Posted 4 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
Unbeatable Bathrooms went above and beyond for my order, it seems as if they really do care.
Posted 4 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll continue to shop with us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
Delivered quickly and safely...and very happy with the competitive price. Awaiting plumber availability to install.
Posted 4 months ago
Hi David, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
Order placed online easily and delivered on time. Good quality product.
Posted 4 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
The order took a long while to arrive. Appreciate this may have been down to customs issues. Although there was no correspondence or update. When it arrived, the fittings were missing. Called the customer service line. Was told they would be sent out. Still waiting for them to arrive. Ordered the toilet on 16th February. Still unable to fit it. Please update on when the fittings will arrive.
Posted 4 months ago
Hi Gary, Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologise for the longer than expected delivery and very much appreciate your patience. Your feedback has been forwarded to our team who will contact you shortly, on the mobile number provided, to resolve the issue. Thank you for your understanding. We would love to keep you as a valued customer and hope that you'll consider choosing us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
Fantastic company. Always a pleasure ordering from them.
Posted 4 months ago
Hi Gareth, Thank you for taking the time to leave your feedback and for choosing to shop with us again! We're very happy to hear about your positive experiences and hope that you'll continue to choose us in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
Easy to use website, and quick delivery
Posted 4 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again for your future bathroom projects. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
product arrived well packed fitted perfectly
Posted 4 months ago
Hi Royston, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
Good, fast service and really helpful staff.
Posted 4 months ago
Hi Yolanda, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
Product not in stock and still awaiting refund - will not use again.
Posted 4 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very sorry that the item was out of stock at the time of your purchase. I can see that after our team suggested alternate products within your budget, a refund was processed soon after. Refunds with PayPal can take up to 7 days to be deposited into your account. The speed of this process is unfortunately out of our control. Please let us know if the refund continues to show as pending. Additionally, if you have any further questions regarding your order please contact us directly and we will be happy to help. We would love to keep you as a valued customer and hope that you will consider choosing us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
Friendly service and super fast delivery
Posted 4 months ago
Hi Martin, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 4 months ago
Unbeatable Bathrooms is rated 4.60 based on 351 reviews