Shuperb Reviews

4.67 Rating 11,889 Reviews
93 %
of reviewers recommend Shuperb
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.79 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Shuperb Reviews
Visit Website

Phone:

01163260605

Email:

cs@shuperb.co.uk

Write Your review

Tell us how Shuperb made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
The best customer service i have received. Ever. Period. I needed a pair of shoes on a Wednesday to be delivered before the weekend. I live in New York. The shoes were delivered to me on Thursday morning less than 24hrs after placing the order. Unbelievable.
Posted 3 years ago
good honest service .... shame people like you aren't running the country instead of the corporate crooks currently screwing it all up for us all.
Posted 3 years ago
Highly recommend. Great price and very quick delivery amazing as always thank you
Posted 2 months ago
Nice product and very quickly delivered
Posted 2 months ago
So I have bought several DM boots from various stores, but this time was having difficulty finding them in my local store, so used Shuperb. The boots I have received are definitely genuine DM boots, but the pair supplied are defective and definitely have not passed DM quality control. So I am confused how Shuperb has being able to sell them. The defective is cosmetic, on the left boot the upper has been glued out of position to the sole as the sole is distorted. They are for work and I can't be bothered to return. The shoe in question did not have any packing paper inside it like the right one. I could tell it had been examined, but it still seems it been offered for sale. I feel I have been slightly conned and that Shuperb are buying seconds and offering them as perfect quality. As I say the defect would definitely have been picked up at the quality control stage at manufacture. I will not use Shuperb again. Extremely disappointed.
Posted 5 months ago
I complained about poor wear on a pair of Birkenstock sandals and got nowhere. No replacement, not even a gesture of discount off another pair. Very disappointing customer service. I won't be shopping here again.
Posted 5 months ago
Dear Customer,

Thank you for your review.

I have checked into your case and I can see that you have had ownership of the sandals for close to a full year. The photos which you sent show small amounts of damage on the item relating to the wear it has received. We always do our best to help customers where possible, but in this case your item simply isn't faulty. We have previously explained this to you through Amazon messages.

If you have any questions or queries then please don't hesitate to get in touch via email.

Kind regards,
James.
Posted 5 months ago
Excellent quality shoes very well made and fast delivery and very affordable great value.
Posted 8 months ago
Decent price for shoes, fast delivery, arrived on time. Shoes were individually wrapped/bagged and boxed. Can't complain in anyway about the service. IMO first class.
Posted 8 months ago
Excellent shoes
Top quality
Shuperb service
Many thanks
Keep doing what you do
Posted 1 year ago
Ordered a pair of Wrangler cowboy style boots for my husband for a surprise. Order easily placed on-line, delivery was very quick, they arrived within 3 days, excellent quality and just like the photographs on the website. These boots brought back many happy memories of a pair I bought for him in 1980, we travelled to North Africa, our first holiday abroad together, he insisted he took them as it would be cold at night! The night temperature didn't drop below 80deg but he still wore them to go out in at night. A few weeks ago I found the original airline ticket from that holiday and that prompted me to buy the boots, he said they were fantastic, I hid some tickets to a 10CC concert into the boots, the boots were so brilliant he said they were better than the tickets, happy days, he loves them.
Posted 1 year ago
Very comfortable sandles and really fast delivery
Posted 2 years ago
Was sent wrong order and after 5 days of complaining, still no acknowledgement or contact. Very very poor!
Posted 2 years ago
The original sandals I ordered for my husband were too large and a quick phone call was all it took to sort out delivery of a smaller size.
Posted 3 years ago
Shoes were just what wanted but when they came one of the shoes had a full crease along the front so they had to be returned for refund as there was not another pair in the size needed
Posted 3 years ago
Size guide was very misleading, no returns label provided and very difficult to get in touch with someone
Posted 3 years ago
the quality is not what i aspect and i don't have delivery confirmation when is coming or the order is been denied.
Posted 3 years ago
Beautiful look ... Perfect fitting .... Excelent price ............ Thank you Shuperb šŸ‘ŒšŸ‘
Posted 3 years ago
Beautiful & genuine item
Excellent comms & fast post ! Recommend highly
Posted 3 years ago
I love the slippers and the order came very quickly. Good range of products.
Posted 3 years ago
Thank you for these comfortable slippers.I am disabled and find it difficult to find something suitable with support. , these just fit the bill ,they are also very smart I have on occasion worn my slippers outside when I find it difficult to wear my shoes. Thank you once again.Sylvia MILBURN.
Posted 3 years ago
Shuperb is rated 4.67 based on 11,889 reviews